hihi ik met mijn computertalenten wist niet eens meer hoe je een topic moest openenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is niet nodig om zoveel druk op de schouders van die jonge deerne te leggen :$.
omdat je sukkel bentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee hoor, nu niet eens meer elke dag. En waarom als ik single ben ineens niet meer?
Mwa na 2 keer een weekend er te zijn geweest heb ik het wel gezien daar.quote:
Omdat je ieder dag gaat sporten met een andere scharrel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee hoor, nu niet eens meer elke dag. En waarom als ik single ben ineens niet meer?
Je wilt haar, alleen besef je dat zelf nog nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je hebt Luur gevingerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef fyah het volgende:
Er komt een grote onthulling, ik heb een mailtje gestuurd
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ze is bang dat je haar de titel 'KLB SC Princess' afpakt.
Als ik de laatste persoon op aarde was zou ik me er ook niet voor schamen om lijken te neuken.quote:
Same.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef reetveter het volgende:
Ik kick automatisch afIk vind de sc steeds minder leuk
Noxxxxx.quote:
strugglesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef Lamon het volgende:
Damn, ik moet voor morgen een tijd afspreken met een vrouw op een datingsite waarmee ik gewoon vriendschappelijk wat ga drinken, maar als ik online ben gaan die anderen weer tegen me praten. En op 2 na heb ik daar nu ff geen zin in.
Maar heel laat vanavond een off-line berichtje sturen, als er toch niemand meer op zit.
rustig maar chickiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik zweer jy krygt die titol niet
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef Lamon het volgende:
Damn, ik moet voor morgen een tijd afspreken met een vrouw op een datingsite waarmee ik gewoon vriendschappelijk wat ga drinken, maar als ik online ben gaan die anderen weer tegen me praten. En op 2 na heb ik daar nu ff geen zin in.
Maar heel laat vanavond een off-line berichtje sturen, als er toch niemand meer op zit.
Geilheid is ook een gevoel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef Allure_ het volgende:
@ Chai:
Doe even normaal, ik heb ook gevoelens.
voor mij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef Allure_ het volgende:
@ Chai:
Doe even normaal, ik heb ook gevoelens.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
rustig maar chickie
ik wist niet eens dat dat bestond.
Je vergeet mij vriendje ik quote je ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef reetveter het volgende:
Ludo, Ynuhh, Ally zijn het al met me eens. De sc vernietigt zichzelf
Dit soort dingen zijn er onderdeel vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik zweer jy krygt die titol niet
We hebben een soort Jezus nodig om de groep verlichting te geven. Ik zie mezelf wel als een soort Jezusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef reetveter het volgende:
het noemt me chickie. in de 3 jaar dat ik hier zit ben ik nog nooit SERIEUS chickie genoemd. 17 jaar in Rotterdam en niemand heeft me ooit SERIEUS chickie genoemd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
rustig maar chickie
ik wist niet eens dat dat bestond.
Als ik last white man standing ben ga ik topics maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef reetveter het volgende:
Topicsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:26 schreef Brioni het volgende:
[..]
Als ik last white man standing ben ga ik topics maken.
Ik denk serieus dat Allure over een jaar of 15 ook dit soort dingen doet. Geen eens een troll.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef Lamon het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn er onderdeel van. Niet dat omdat jij het doet maar iedereen die zo typt
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef Brioni het volgende:
[..]
Komt door die kankertaal die iedereen hier begint te praten.
ondredel vn wat? :squote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn er onderdeel van. Niet dat omdat jij het doet maar iedereen die zo typt
'het' whahahahaahahahahaa.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
het noemt me chickie. in de 3 jaar dat ik hier zit ben ik nog nooit SERIEUS chickie genoemd. 17 jaar in Rotterdam en niemand heeft me ooit SERIEUS chickie genoemd.
omfggg i am laughing so hard
je hapt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:27 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
'het' whahahahaahahahahaa.
leuk om jou op de kast te jagen
nomnomnomquote:
Ik verhuur patenten op fok voor 15 000 EUR per 10 jaar. Bepaalde citaten krijgen dan een link naar jouw originele post.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:27 schreef Lamon het volgende:
Ik word trouwens weer veel te veel gequote, wie weet wil ik die vingeropmerking en lijkenopmerking nog een keer professioneel gebruiken.
Kun je patent op spreuken aanvragen?
Dat is natuurlijk nooit mijn bedoeling geweest schoonheid.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:28 schreef Allure_ het volgende:
Dat kwetst me echt, Otis. Geen eens een grapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |