je hebt een abbonement op muquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:19 schreef fyah het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze doet maar
muh mijsje je doet me
doet diiingen
die ik niet kom voorzieeeeeen
tot je single bent, kom je hier elke dagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef reetveter het volgende:
Ik kick automatisch afIk vind de sc steeds minder leuk
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef reetveter het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:18 schreef fyah het volgende:
[..]
tliciouz zet anders je lopende rekening wel op zn kop
Komt door die kankertaal die iedereen hier begint te praten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef reetveter het volgende:
ja ik ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef reetveter het volgende:
ik was bezigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
ik wist dat ze niks ging openen. ze dacht dat we daar lijstjes voo rhebben of zo
Dat zou mijn schoolprestaties ten goede komen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef Allure_ het volgende:
sc gaat sowieso wel dicht dit jaar. thank god.
Het is niet nodig om zoveel druk op de schouders van die jonge deerne te leggen :$.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
Otis, jij had de lapo heul niet. Boefje!
Oke thanks, dan word het Maastricht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef ynuhh het volgende:
Maastricht vond ik erg leuk, ben er in 2009 met mijn vriend een weekend geweest.
Jij bent gewoon bang dit jaar nog meer posts te plaatsen dan afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef Allure_ het volgende:
Ze is bang dat je haar de titel 'KLB SC Princess' afpakt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik was bezig
waarom mag jij mij niet?
Ik mag je omdat je geen kloon bent.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik was bezig
waarom mag jij mij niet?
Nee, hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang dit jaar nog meer posts te plaatsen dan afgelopen jaar.
als je vriend ooit niet kan dan wil ik je wel een tour gevenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef ynuhh het volgende:
Maastricht vond ik erg leuk, ben er in 2009 met mijn vriend een weekend geweest.
ik hb me vrientjes al gemakt hier hor, kan niemand mer by :squote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik was bezig
waarom mag jij mij niet?
Gaat vanzelf wel weer open.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef Allure_ het volgende:
Nee hoor, nu niet eens meer elke dagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
tot je single bent, kom je hier elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |