Gelijk heb je. Ik ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef reetveter het volgende:
Haha nee serieus ik vind het echt niet zo leuk meer. Ik ben weg nu.
I'm just the messenger.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij luistert liedjes over verkrachting? Ik dacht dat je een lief meisje was.
oh als dat alles is heb ik t nog getroffenquote:
Is Bragi heeeel toevallig nog op msn geweest.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
I'm just the messenger.
De beat is wel erg vet.
soep met balletjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
oh als dat alles is heb ik t nog getroffen
Ja vast. Ze zijn bijna hetzelfde als die van jou alleen dan meer amandelachtig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ongeveer jouw ogen maar dan nog lelijker.
ogen met prut erin.. hebben katten/honden wel eens.quote:
Niet gezien, al moet ik toegeven dat ik steeds minder op msn zit. Facebook is taking over.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Is Bragi heeeel toevallig nog op msn geweest.
haten op mijn ogenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:34 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ja vast. Ze zijn bijna hetzelfde als die van jou alleen dan meer amandelachtig.
echt hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet gezien, al moet ik toegeven dat ik steeds minder op msn zit. Facebook is taking over.
Het verschil tussen oordelen en inschatten? Het ene is menen te weten, het ander is je voorstellen hoe het wellicht zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En wat is precies het verschil daar tussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |