SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
'Ik was dronken.'quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:28 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik verhuur patenten op fok voor 15 000 EUR per 10 jaar. Bepaalde citaten krijgen dan een link naar jouw originele post.
Niet op FOK!, ik bedoel gewoon patent op een spreuk in het algemeen, net als een geschreven nummer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:28 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik verhuur patenten op fok voor 15 000 EUR per 10 jaar. Bepaalde citaten krijgen dan een link naar jouw originele post.
voor 100 fobomoney beantwoord ik deze vraagjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet op FOK!, ik bedoel gewoon patent op een spreuk in het algemen, net als een geschreven nummer.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef reetveter het volgende:
He miss-bakvis. Je hebt mooie ogen![]()
jij dalijk niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij dalijk niet meer.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik meen het.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk nooit mijn bedoeling geweest schoonheid.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef reetveter het volgende:
He miss-bakvis. Je hebt mooie ogen![]()
hahaha hee die heb ik eerder gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanks, jij bent goed met paint zag ik;)If you want to fly,
You got to give up the shit that weighs you down.
[Toni Morrisson]
Ik heb geen zin om nu een buck te gaan maken met FOK! erop, ik fotoshop het wel een andere keer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef fyah het volgende:
[..]
voor 100 fobomoney beantwoord ik deze vraagje
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij dalijk niet meer.![]()
![]()
ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lachten bedoel ikdan..If you want to fly,
You got to give up the shit that weighs you down.
[Toni Morrisson]
Je kent me neit eens. Waarom oordelen dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, waarom zou ik jou willen kwetsen?
welke dibs?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
omfg mensen flirten met mijn dibs hier
gtfo
doei.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef reetveter het volgende:
Haha nee serieus ik vind het echt niet zo leuk meer. Ik ben weg nu.
Ik oordeel niet, ik schat in.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kent me neit eens. Waarom oordelen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |