sounds prettttyy gay to me.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Madridista het volgende:
Vandaag he...
Echt elke meisje keek naar me om.
Eentje bijv. kwam zo zeggen: 3 keer is trakteren![]()
Ik zo van:![]()
Zegt ze dat ze me op een drankje wil trakteren![]()
Echt tientallen meisjes trok ik aan en niet gelogen
Misschien komt het om wat ik droeg? : een rode V-nek truitje. witte sjaal. Zwarte jack. Donkere spijkerbroek en witte schoenen
Wat een baas voelde ik me vandaag.![]()
![]()
Die stuffi die er soms inzit als je opstaat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ogen met prut erin.. hebben katten/honden wel eens.
Ik heb dat elke dag, dat meisje naar me toe komen zwermen, is dat niet normaal dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Madridista het volgende:
Vandaag he...
Echt elke meisje keek naar me om.
Eentje bijv. kwam zo zeggen: 3 keer is trakteren![]()
Ik zo van:![]()
Zegt ze dat ze me op een drankje wil trakteren![]()
Echt tientallen meisjes trok ik aan en niet gelogen
Misschien komt het om wat ik droeg? : een rode V-nek truitje. witte sjaal. Zwarte jack. Donkere spijkerbroek en witte schoenen
Wat een baas voelde ik me vandaag.![]()
![]()
Het is niet voorstellen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het verschil tussen oordelen en inschatten? Het ene is menen te weten, het ander is je voorstellen hoe het wellicht zou kunnen zijn.
jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef Brioni het volgende:
[..]
Die stuffi die er soms inzit als je opstaat?
twitter postquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
russell brand treedt op in een vrouwen legging.
Lekker verder trollen als men het al ongezellig noemt. Leuk man.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
haten op mijn ogenmijn ogen hebben meer swagger dan jouw hele gezin bij elkaar.
iieehquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
russell brand treedt op in een vrouwen legging.
deze man, eerlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef Brioni het volgende:
[..]
Lekker verder trollen als men het al ongezellig noemt. Leuk man.
jij bent ieeehh. russell brand is God.quote:
jij trolld.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef Brioni het volgende:
[..]
Lekker verder trollen als men het al ongezellig noemt. Leuk man.
wtf call jij dibs.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef fyah het volgende:
waarom gaat de sc zo snel vandaaghoe meer ik het volg,hoe dommer ik wort
Omdat ik weer terug ben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef fyah het volgende:
waarom gaat de sc zo snel vandaaghoe meer ik het volg,hoe dommer ik wort
En dat laatste is niet hetzelfde als oordelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het verschil tussen oordelen en inschatten? Het ene is menen te weten, het ander is je voorstellen hoe het wellicht zou kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |