Oei.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik geen neger ben maar je mag mij wel aanraken.
HAHAHAHquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij bent er zo eentje die yes-r en k-liber op haar hyves zet.
Nee. Maar las daar laatst iets over. Dat iemand die eigenlijk gewoon goed relatiemateriaal is afgeschreven werd vanwege zijn sokken oid.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet je dan maar genoegen nemen met de eerste de beste lamlul die op je pad komt?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sst.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij wil eigenlijk een relatie met mij maar je werkelijke gevoelens onderdruk met behulp van fashion.
Faalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, ik dacht al net van wajo maisnon is normaal nooit zo ruw en shit. Met de kennis van nu klinkt dit best gay.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef reetveter het volgende:
Ik verwar allure nu telkens met maisnon door de UI's
de kennis van nuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, ik dacht al net van wajo maisnon is normaal nooit zo ruw en shit. Met de kennis van nu klinkt dit best gay.
Maar waarom is je PI nou standaard dat hartje? Het klopt niet met je posts.quote:
Spikri.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef tliciouz het volgende:
Maar even serieus welke stad is leuk om een dagje heen te gaan, ik zat zelf te denken aan Maastricht? Is dat wat?
Faal.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar waarom is je PI nou standaard dat hartje? Het klopt niet met je posts.
Watergangquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef tliciouz het volgende:
Maar even serieus welke stad is leuk om een dagje heen te gaan, ik zat zelf te denken aan Maastricht? Is dat wat?
Schijnt wel leuk te zijn dacht ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef tliciouz het volgende:
Ze werken iedereen af vandaag.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef reetveter het volgende:
Waarom miss-bakvis belachelijk maken dan
Hoop goeie restaurants daarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef tliciouz het volgende:
ik wil jou ook wel belachelijk makenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef reetveter het volgende:
Den Bosch vond ik wel cool. Mooie oude stad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef tliciouz het volgende:
dat zal me echt een dikke vette stinkende rotte worst wezenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar waarom is je PI nou standaard dat hartje? Het klopt niet met je posts.
OKE JOH. PRIMA MAN.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
dat zal me echt een dikke vette stinkende rotte worst wezen
Oh als het daarom gaat en je van veel verschillende kleine winkeltjes houdt raad ik Deventer ook wel aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Den Bosch vond ik wel cool. Mooie oude stad.
Shit is aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
Den Bosch ken ik inmiddels wel uit mijn duim.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Den Bosch vond ik wel cool. Mooie oude stad.
erger dan mijn zwarte innerlijk gewoon. she must have been raped when she was 6.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
jouw persoonlijkheid is echt zo verneukt volgens mij.
kan t wel hebben hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef reetveter het volgende:
Dan betaalt Jochem maar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef fyah het volgende:
[..]
Hoop goeie restaurants daarAls je tenminste 50 euro pp of meer wil uitgeven iig.
<33333quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
kan t wel hebben hoor
wel lief van je
Kloon. Duidelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
kan t wel hebben hoor
wel lief van je
Plekken waar ze zoals Ronald Waterreus pratenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Nee eerlijk. Mijn moeder is fan van Maastricht. Moet dus wel goed zijn, want mijn moeder is een godin.
valt reuze meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
jouw persoonlijkheid is echt zo verneukt volgens mij.
Kom jij mijn moeder tegenspreken? Ik breek je kknekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Plekken waar ze zoals Ronald Waterreus praten.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
valt reuze mee
heb gewoon beetje een rotdag
Ik verzeker je dat het geen kloon is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |