Was dat serieus?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef Omniej het volgende:
Vanaf 0:36 tot 0:45 in die promo is echt hét toppunt van Nederlandse truttigheid.
Ik hoop het. Kut-fietsersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:53 schreef DroogDok het volgende:
Was dat serieus?Over het niet de hand uitsteken?
Zoals altijd dinsdagavond half 9. Echte fans weten dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef RijstNatie het volgende:
Heb je zo'n lap tekst, maar geen info over wanneer en fucking hoe laat het op tv komt..
[ afbeelding ]
Geen idee, maar hij stond een klein meisje de les te lezen dus ik denk het eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Was dat serieus?Over het niet de hand uitsteken?
In die fucking lap tekst staan toch duidelijk uitzenddata, en voor zover ik weet zijn de uitzendingen al sinds mensenheugenis om 20:30 op 1.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef RijstNatie het volgende:
Heb je zo'n lap tekst, maar geen info over wanneer en fucking hoe laat het op tv komt..
[ afbeelding ]
Terwijl "Stop! Politie" nog aanstondquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef Omniej het volgende:
Als die lul op die brommer nou gewoon doorgereden was.Gaat 'ie er nog een keer langs rijden.
Z'n pa ook niet waarschijnlijk, de appel valt niet ver van de boomquote:
Die politie autoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:51 schreef henkde_j het volgende:
Verkeerspark assen![]()
![]()
![]()
Wat was dat altijd genieten
Lekker oost Indisch doof zijn als je nummer werd omgeroepenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die verkeerstoren in het midden van het park ook
Ze moesten mij altijd hebben als ik op de stoep reed of tegen het verkeer in
Moest er ook al even aan denkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:56 schreef Piles het volgende:
Bassie en Adriaan moeten gewoon terug op tv.
Kijk links, kijk rechts en nog een keer, als je oversteken moet![]()
Ik raad het je aan. Echter had ik de laatste keer dat ik er geweest ben een kapotte rug en kapotte knieen en schenenquote:
Ik was er een keer toen het extreem druk was. Toen werden om het halfuur alle wagentjes naar de parkeerplaats geroepen. Op het moment dat dat gebeurde parkeerde ik de auto in de bosjes zodat ze me niet konden zienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef henkde_j het volgende:
Was ook leuk om met z'n tweeën sneaky die autotjes over de hekjes te tillen, en zo het hele park door te cruisen
Jup, schoolreisje en volgens mij een paar keer met feestjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:05 schreef tralalala het volgende:
Gingen jullie daarheen met school dan ofzo?
Ik ging regelmatig met m'n kleine neefje.Ik heb hem totaal het verkeerde voorbeeld gegeven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:05 schreef tralalala het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest geloof ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:05 schreef tralalala het volgende:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Beter dan dat wegmisbruikers.
Als je niet in staat bent om te rijden heb je zeker niks op de snelweg te zoekenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:45 schreef tralalala het volgende:
Omg 280 euro omdat ze door de schik even op de vluchtstrook blijft rijden.
Het was daar wel echt smal zegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:00 schreef StephanL het volgende:
Tja de brandweer heeft het niet altijd even makkelijk. Helemaal mee eens als ze af en toe een autootje weg duwen.
Ik heb zo het vermoeden dat hij gepijpt werd. Zoiets heb ik één keer meegemaakt op de snelweg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:43 schreef Piles het volgende:
wat is die aan het doen![]()
Jammer, geen agent
Die grijze Golf die ook gewoon midden in een bocht stond geparkeerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:00 schreef StephanL het volgende:
Tja de brandweer heeft het niet altijd even makkelijk. Helemaal mee eens als ze af en toe een autootje weg duwen.
En dan eigenlijk ook nog willen horen dat ze het knap van 'm vondenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Werd er geen blaastest afgenomen bij die laatste gozer?
Wat een figuur. Rotonde nemen met een handje uit het raam. Schakelen, sturen en richting aangeven met één hand
Zo'n oorbel bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:43 schreef k_man het volgende:
Een oude BMW, "United Car Tuners" op de voorruit en een rioolpijp als uitlaat... er zijn eenvoudiger manieren om aan te tonen dat je een tokkie bent.
IQ is in ieder geval lager dan het motorvermogen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een niveau. IQ van die gasten van die 6 auto's bij elkaar tikt net de 300 aan denk ik.
Echt hè, compleet voorkauwen moet ie het.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
En ze is zo te horen te dom om te begrijpen dat 'ie verkeerd hangt.
Denk dat zijn snelheid niet zo hoog was. En dat schijnt niet zo aso over te komen denk ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
Wat was er netjes aan dat vluchtstrookje pakken
Volgens mij welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:46 schreef Sander het volgende:
Is er al een aflevering over AED's voorbij gekomen? Ik ben daar ooit voor geinterviewd (van de zomer), eens kijken of ik in beeld was.
Dan vraag ik me af of het verkeerslicht voor het (kruisende) autoverkeer constant rood is?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef k_man het volgende:
Een regengevoelig verkeerslicht. Geniaal.
Is bij genoeg verkeerslichten, rood behalve als er verkeer komtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af of het verkeerslicht voor het (kruisende) autoverkeer constant rood is?
Inderdaad, voortaan dus de plantenspuit mee op de fiets.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef k_man het volgende:
Een regengevoelig verkeerslicht. Geniaal.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:34 schreef Omniej het volgende:
[..]
Inderdaad, voortaan dus de plantenspuit mee op de fiets.
Volgens mij hoeft het niet, want je volgt de doorgaande weg. Anderzijds is het wel een verandering van je rijrichting, dus dan zou het weer wel moeten. Het slimste is dus vooral om het gewoon te doen: daarmee ben je in elk geval duidelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:15 schreef petervdveen het volgende:
Ik heb even een vraag. Ik had laatst een discusie of je wel of niet richting moest aangeven als je links af gaat bij dit bord:
[ afbeelding ]
Nu meer ik dat dat laatst het onderwerp was van het 'wetboek gedeelte' van Bodw waar die politie agent allerlei vragen beantwoord.
Heeft misschien iemand enig idee welke aflevering dat in was? Ik heb ze bijna allemaal al doorzogd vanaf eind augustus, maar tot nu toe ben ik m niet tegen gekomen;)
Ik doe het ook altijd. Wil de kans zo klein mogelijk maken dat het tegemoet komend verkeer gaat rijden als ik de bocht in stuur. .quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Omniej het volgende:
Denk dat het strikt genomen niet hoeft, maar het inderdaad wel zo duidelijk is.
Ik doe het wel in ieder geval en 't interesseert me persoonlijk niet echt of het nou verplicht is of niet.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Omniej het volgende:
Ik doe het wel in ieder geval en 't interesseert me persoonlijk niet echt of het nou verplicht is of niet.
Precies. Want misschien hoeft het niet, maar als je daar staat na een aanrijding omdat iemand dacht dat je rechtdoor ging, kun je misschien formeel gelijk hebben maar zit je toch met de shit.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:40 schreef henkde_j het volgende:
Ik doe het ook altijd. Wil de kans zo klein mogelijk maken dat het tegemoet komend verkeer gaat rijden als ik de bocht in stuur. .
Daarom doe ik het ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef von_Preussen het volgende:
Dit topic is echt een godsgeschenk, anders vergeet ik altijd om te kijken, maar nu kijk ik in mijn actieve topics en zie het wel verschijnen.
Dus dank Piles voor je schopje!
sinds ik auto rijd mis ik ze op mijn fietsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef Piles het volgende:
Richtingaanwijzers op de fiets
Zorg eerst eens dat iedereen het nut van goede verlichting ziet
Volgens mij niet toch, je hebt dan geen brommerrijbewijs toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef von_Preussen het volgende:
We zitten nu de hele tijd naar scooters en brommobielen te kijken, alleen wat ik me afvraag is, mag ik deze voertuigen ook met alleen een "gewoon" autorijbewijs (B) besturen?
Ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef von_Preussen het volgende:
We zitten nu de hele tijd naar scooters en brommobielen te kijken, alleen wat ik me afvraag is, mag ik deze voertuigen ook met alleen een "gewoon" autorijbewijs (B) besturen?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wanneer komt die winterspecial eens?
Ik wil zomerbandfalers zien!
Die ook natuurlijk. Maar die zijn nog altijd fors in de minderheid in vergelijking met mensen die op zomerbanden blijven rijden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of de winterbandfalers die denken dat ze met winterbanden volgas kunnen rijden.
Zucht, gaan we weer ons ego opvijzelen aan de winterbanden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Die ook natuurlijk. Maar die zijn nog altijd fors in de minderheid in vergelijking met mensen die op zomerbanden blijven rijden.
Ik dacht: de sneeuw is weg, dan zijn we wel van de 'discussie' af, maar nee hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zucht, gaan we weer ons ego opvijzelen aan de winterbanden?
Kan makkelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of de winterbandfalers die denken dat ze met winterbanden volgas kunnen rijden.
Ik? Nee hoor. Ik beschouw het namelijk als de normaalste zaak van de wereld om met winterbanden te rijden in winterse omstandigheden...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zucht, gaan we weer ons ego opvijzelen aan de winterbanden?
Inderdaad. Je kan gas geven wat je wilt. In 20cm sneeuw kom je toch niet van z'n plek.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Met zomerbanden kan het ook makkelijk
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef von_Preussen het volgende:
Dit topic is echt een godsgeschenk, anders vergeet ik altijd om te kijken, maar nu kijk ik in mijn actieve topics en zie het wel verschijnen.
Dus dank Piles voor je schopje!
quote:
Als je die rode pijlen en "70" op de matrixborden al niet zietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef Omniej het volgende:
Hoe kun je dat bord met die pijl in godsnaam missen?Dat ding zie je toch al een meter of 200 aankomen....
Maak daar maar bijna een kilometer van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef Omniej het volgende:
Hoe kun je dat bord met die pijl in godsnaam missen?Dat ding zie je toch al een meter of 200 aankomen....
niet overdrijvenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maak daar maar bijna een kilometer van.
QFTquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:39 schreef Omniej het volgende:
Toch zie je hier wel de kwaliteit van BODW trouwens. In Wegmisbruikers was dit gewoon een levensgevaarlijke hufter in een busje geweest.
Zei hetzelfde hier jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:45 schreef Omniej het volgende:
"Nee hoor ik heb geen probleem met alcohol, ik vind 't heerlijk"
Finkers?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:45 schreef Omniej het volgende:
"Nee hoor ik heb geen probleem met alcohol, ik vind 't heerlijk"
Die ook jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef henkde_j het volgende:
"Wanneer ik gedronken heb rijdt altijd mijn vrouw. En wanneer gebeuren de meeste ongelukken?...Wanneer je gedronken hebt"
Zoals die drugsmeneer al zei: het is maatschappelijk geaccepteerd, dus er is geen 0-grensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
Hij kan amper nog praten en nog niet genoeg voor invordering.
Dat heeft er, voor zover ik weet, ook mee te maken dat het lichaam zelf alcohol kan aanmaken, msschien door voedsel. Een grens op 0,2 promille vind ik ook goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals die drugsmeneer al zei: het is maatschappelijk geaccepteerd, dus er is geen 0-grens
Alleen ligt die grens nu op 0,5 promille, tenzij je <5 jaar je rijbewijs hebt. Waarom daar onderscheid in wordt gemaakt snap ik nog steeds niet...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:20 schreef Light het volgende:
Een grens op 0,2 promille vind ik ook goed
Het is idd jammer dat ze die 0,2 promille niet voor iedereen ingevoerd hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:39 schreef Omniej het volgende:
[..]
Alleen ligt die grens nu op 0,5 promille, tenzij je <5 jaar je rijbewijs hebt. Waarom daar onderscheid in wordt gemaakt snap ik nog steeds niet...
Dat soort figuren gun je inderdaad een boete van 180 euro, niet die oude man van net...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:40 schreef Mikkie het volgende:
Allemaal mensen die dom inhalen nu. Niet kijken en gewoon er voorbij. Zulke mensen moeten allemaal een artikel 5 krijgen en een cursus vooruit kijken en denken.
Zo'n kuttekop zal je vol frontaal pakken omdat ie niet opletquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:41 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat soort figuren gun je inderdaad een boete van 180 euro, niet die oude man van net...
Sowieso, als je zo goed weet dat er altijd "volgen" op staat, dan snap je het tochquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:47 schreef Omniej het volgende:
Hij knipperde zeker telkens net met z'n ogen als "volgen" op het bord kwam.
Komt door die vrachtwagens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:53 schreef StephanL het volgende:
Rechts is inderdaad meestal rustiger, gaat alleen iets langzamer.
Dan is het voorsorteren toch, en mag hetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:00 schreef fespo het volgende:
en als iemand zijn knipperlicht naar links heeft mag je hem dan wel rechts inhalen?
zie ik vaak bij vrachtwagens die naar links willen
idd, op zo'n weg als die mercedes net reed doe ik het ook wel eens. Schiet gewoon niet op als 1 iemand links blijft terwijl ie pas over 5 kilometer moet afslaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
mja.. rechts inhalen als de linker 50 blijft rijden waar je 70 mag.. wat moet je dan?
Dan is het nog voorsorterenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:01 schreef fespo het volgende:
nee die voorsorteerstrook (mooi woord) komt later pas maar omdat vrachtwagen er dan niet meer tussen kunnen gaan ze al weer eerder op de linkerbaan met hun knipperlicht aan.
oudjes doen dat ook altijd maar dat zo'n het knipperlicht.
Wezepquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kom alleen nog niet op de naam van de plaats waar ze reed. Dichtbij Nunspeet leek.
Wat je 'moet' is erachter blijven, maar wat je doet is gewoon rechts er voorbij tuffen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
mja.. rechts inhalen als de linker 50 blijft rijden waar je 70 mag.. wat moet je dan?
Dat zijn echt de ergste jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef Omniej het volgende:
Maar ja, meestal ga ik die moeite niet eens nemen. Irritante lui zijn het gewoon, en al helemaal als ze het expres doen "omdat ze toch al de maximum snelheid rijden".
Jep. Even de spiegels checken voor mogelijke (onopvallende) snorren en dan gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef Omniej het volgende:
[..]
Maar ja, meestal ga ik die moeite niet eens nemen. Irritante lui zijn het gewoon, en al helemaal als ze het expres doen "omdat ze toch al de maximum snelheid rijden".
Veegauto van de gemeente komt er aan en onderste boven liggen de detectie paaltjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:37 schreef Piles het volgende:
Oh, het is met detectie, dat scheelt wel
Als fietser vermijd je voor de grap het tweede paaltje. Dan gaan die ledjes nooit meer uit.quote:
Dacht ik ook al. Het is wel mooi weerquote:
Hij heeft het nog steeds niet in de gaten, anders zou je niet zo in dat programma verschijnen. Wat een lamlulquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:44 schreef k_man het volgende:
Die man heeft een geheel eigen versie van de verkeersregels.
Ik kwam er ook net achter dat het een tandemasser is en geen tandemasterquote:
"Links aanhouden"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef Ravage het volgende:
En je navigatiesysteem vertelt je dat je op de linkerbaan moet gaan rijden?
Soms wel ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef Ravage het volgende:
En je navigatiesysteem vertelt je dat je op de linkerbaan moet gaan rijden?
Eerste strook, als we dan toch mierenneukenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:45 schreef WcPot het volgende:
3de baanlinks is de 1ste baan in Nederland tellen wij van links naar rechts
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Eerste strook, als we dan toch mierenneuken.
In de toekomst dacht ik van wel. In ieder geval wel lessenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef fespo het volgende:
zo'n Bulgaar zie je toch nooit meer terug?
In Belgie mag je op je 17 autorijden, maar ook in Nederland?
Kan ik me voorstellen jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:53 schreef henkde_j het volgende:
Zeker de omgang met fietsers is compleet nieuw voor buitenlanders heb ik gemerkt bij medestudenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |