Dat soort figuren gun je inderdaad een boete van 180 euro, niet die oude man van net...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:40 schreef Mikkie het volgende:
Allemaal mensen die dom inhalen nu. Niet kijken en gewoon er voorbij. Zulke mensen moeten allemaal een artikel 5 krijgen en een cursus vooruit kijken en denken.
Zo'n kuttekop zal je vol frontaal pakken omdat ie niet opletquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:41 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat soort figuren gun je inderdaad een boete van 180 euro, niet die oude man van net...
Sowieso, als je zo goed weet dat er altijd "volgen" op staat, dan snap je het tochquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:47 schreef Omniej het volgende:
Hij knipperde zeker telkens net met z'n ogen als "volgen" op het bord kwam.
Komt door die vrachtwagens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:53 schreef StephanL het volgende:
Rechts is inderdaad meestal rustiger, gaat alleen iets langzamer.
Dan is het voorsorteren toch, en mag hetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:00 schreef fespo het volgende:
en als iemand zijn knipperlicht naar links heeft mag je hem dan wel rechts inhalen?
zie ik vaak bij vrachtwagens die naar links willen
idd, op zo'n weg als die mercedes net reed doe ik het ook wel eens. Schiet gewoon niet op als 1 iemand links blijft terwijl ie pas over 5 kilometer moet afslaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
mja.. rechts inhalen als de linker 50 blijft rijden waar je 70 mag.. wat moet je dan?
Dan is het nog voorsorterenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:01 schreef fespo het volgende:
nee die voorsorteerstrook (mooi woord) komt later pas maar omdat vrachtwagen er dan niet meer tussen kunnen gaan ze al weer eerder op de linkerbaan met hun knipperlicht aan.
oudjes doen dat ook altijd maar dat zo'n het knipperlicht.
Wezepquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kom alleen nog niet op de naam van de plaats waar ze reed. Dichtbij Nunspeet leek.
Wat je 'moet' is erachter blijven, maar wat je doet is gewoon rechts er voorbij tuffen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
mja.. rechts inhalen als de linker 50 blijft rijden waar je 70 mag.. wat moet je dan?
Dat zijn echt de ergste jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef Omniej het volgende:
Maar ja, meestal ga ik die moeite niet eens nemen. Irritante lui zijn het gewoon, en al helemaal als ze het expres doen "omdat ze toch al de maximum snelheid rijden".
Jep. Even de spiegels checken voor mogelijke (onopvallende) snorren en dan gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef Omniej het volgende:
[..]
Maar ja, meestal ga ik die moeite niet eens nemen. Irritante lui zijn het gewoon, en al helemaal als ze het expres doen "omdat ze toch al de maximum snelheid rijden".
Veegauto van de gemeente komt er aan en onderste boven liggen de detectie paaltjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:37 schreef Piles het volgende:
Oh, het is met detectie, dat scheelt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |