Volgens mij welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:46 schreef Sander het volgende:
Is er al een aflevering over AED's voorbij gekomen? Ik ben daar ooit voor geinterviewd (van de zomer), eens kijken of ik in beeld was.
Dan vraag ik me af of het verkeerslicht voor het (kruisende) autoverkeer constant rood is?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef k_man het volgende:
Een regengevoelig verkeerslicht. Geniaal.
Is bij genoeg verkeerslichten, rood behalve als er verkeer komtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af of het verkeerslicht voor het (kruisende) autoverkeer constant rood is?
Inderdaad, voortaan dus de plantenspuit mee op de fiets.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef k_man het volgende:
Een regengevoelig verkeerslicht. Geniaal.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:34 schreef Omniej het volgende:
[..]
Inderdaad, voortaan dus de plantenspuit mee op de fiets.
Volgens mij hoeft het niet, want je volgt de doorgaande weg. Anderzijds is het wel een verandering van je rijrichting, dus dan zou het weer wel moeten. Het slimste is dus vooral om het gewoon te doen: daarmee ben je in elk geval duidelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:15 schreef petervdveen het volgende:
Ik heb even een vraag. Ik had laatst een discusie of je wel of niet richting moest aangeven als je links af gaat bij dit bord:
[ afbeelding ]
Nu meer ik dat dat laatst het onderwerp was van het 'wetboek gedeelte' van Bodw waar die politie agent allerlei vragen beantwoord.
Heeft misschien iemand enig idee welke aflevering dat in was? Ik heb ze bijna allemaal al doorzogd vanaf eind augustus, maar tot nu toe ben ik m niet tegen gekomen;)
Ik doe het ook altijd. Wil de kans zo klein mogelijk maken dat het tegemoet komend verkeer gaat rijden als ik de bocht in stuur. .quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Omniej het volgende:
Denk dat het strikt genomen niet hoeft, maar het inderdaad wel zo duidelijk is.
Ik doe het wel in ieder geval en 't interesseert me persoonlijk niet echt of het nou verplicht is of niet.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Omniej het volgende:
Ik doe het wel in ieder geval en 't interesseert me persoonlijk niet echt of het nou verplicht is of niet.
Precies. Want misschien hoeft het niet, maar als je daar staat na een aanrijding omdat iemand dacht dat je rechtdoor ging, kun je misschien formeel gelijk hebben maar zit je toch met de shit.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:40 schreef henkde_j het volgende:
Ik doe het ook altijd. Wil de kans zo klein mogelijk maken dat het tegemoet komend verkeer gaat rijden als ik de bocht in stuur. .
Daarom doe ik het ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef von_Preussen het volgende:
Dit topic is echt een godsgeschenk, anders vergeet ik altijd om te kijken, maar nu kijk ik in mijn actieve topics en zie het wel verschijnen.
Dus dank Piles voor je schopje!
sinds ik auto rijd mis ik ze op mijn fietsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef Piles het volgende:
Richtingaanwijzers op de fiets
Zorg eerst eens dat iedereen het nut van goede verlichting ziet
Volgens mij niet toch, je hebt dan geen brommerrijbewijs toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef von_Preussen het volgende:
We zitten nu de hele tijd naar scooters en brommobielen te kijken, alleen wat ik me afvraag is, mag ik deze voertuigen ook met alleen een "gewoon" autorijbewijs (B) besturen?
Ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef von_Preussen het volgende:
We zitten nu de hele tijd naar scooters en brommobielen te kijken, alleen wat ik me afvraag is, mag ik deze voertuigen ook met alleen een "gewoon" autorijbewijs (B) besturen?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wanneer komt die winterspecial eens?
Ik wil zomerbandfalers zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |