Ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef von_Preussen het volgende:
We zitten nu de hele tijd naar scooters en brommobielen te kijken, alleen wat ik me afvraag is, mag ik deze voertuigen ook met alleen een "gewoon" autorijbewijs (B) besturen?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wanneer komt die winterspecial eens?
Ik wil zomerbandfalers zien!
Die ook natuurlijk. Maar die zijn nog altijd fors in de minderheid in vergelijking met mensen die op zomerbanden blijven rijden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of de winterbandfalers die denken dat ze met winterbanden volgas kunnen rijden.
Zucht, gaan we weer ons ego opvijzelen aan de winterbanden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Die ook natuurlijk. Maar die zijn nog altijd fors in de minderheid in vergelijking met mensen die op zomerbanden blijven rijden.
Ik dacht: de sneeuw is weg, dan zijn we wel van de 'discussie' af, maar nee hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zucht, gaan we weer ons ego opvijzelen aan de winterbanden?
Kan makkelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of de winterbandfalers die denken dat ze met winterbanden volgas kunnen rijden.
Ik? Nee hoor. Ik beschouw het namelijk als de normaalste zaak van de wereld om met winterbanden te rijden in winterse omstandigheden...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zucht, gaan we weer ons ego opvijzelen aan de winterbanden?
Inderdaad. Je kan gas geven wat je wilt. In 20cm sneeuw kom je toch niet van z'n plek.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Met zomerbanden kan het ook makkelijk
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef von_Preussen het volgende:
Dit topic is echt een godsgeschenk, anders vergeet ik altijd om te kijken, maar nu kijk ik in mijn actieve topics en zie het wel verschijnen.
Dus dank Piles voor je schopje!
quote:
Als je die rode pijlen en "70" op de matrixborden al niet zietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef Omniej het volgende:
Hoe kun je dat bord met die pijl in godsnaam missen?Dat ding zie je toch al een meter of 200 aankomen....
Maak daar maar bijna een kilometer van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef Omniej het volgende:
Hoe kun je dat bord met die pijl in godsnaam missen?Dat ding zie je toch al een meter of 200 aankomen....
niet overdrijvenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maak daar maar bijna een kilometer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |