Sinds wanneer is het een "reserve" loop? Pas in te zetten als de andere afgebroken is ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:21 schreef Rave_NL het volgende:
15 km met een reserveloop onder je topflap!
Vast weer een stel van die sportknapen zeker?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:34 schreef m.k het volgende:
bij de landmacht dagen heb ik echt een paar militairen op de meest achterlijke fietsen gezien
Slaap lekker Vortix!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:45 schreef Vortix het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes, ik ga mijn slaapkot opzoeken.
Welterusten allemaal!
Dank je! Och, ik ben niet bijzonder vatbaar voor het mental image verschijnsel, dat scheeltquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Slaap lekker Vortix!
En sorry voor de eventuele nachtmerries!
Ben je hem nu al kwijt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:45 schreef Vortix het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes, ik ga mijn slaapkot opzoeken.
zo zagen ze er niet uitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vast weer een stel van die sportknapen zeker?
Rap ter orde roepen dan!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:48 schreef Vortix het volgende:
Ja, spoorloos verdwijnen. Ik vermoed dat die ergens in een hoekje ligt te huilen.
Je hebt toch geen (koude) rode wijn op?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:54 schreef Lotusss het volgende:
ER en ik gaan ook slapen....
Truste iedereen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het enige waar die torren heenfietsen zijn reunies.
Ik is ex klquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek lagen vissticks in het brieven van de supermarkt. Maar u is?
"Onze auto's..", nope, doet nog geen belletje rinkelen..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doe ik hier niet. Jij weet heel goed wat ik bedoel.
Uruzgan + Viking?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
"Onze auto's..", nope, doet nog geen belletje rinkelen..
Juist, en waarin zijn de andere bermbomslachtoffers omgekomen, please..quote:
En de instelling die jij nu tentoon spreidt heeft 2 man het leven gekost. En ik heb daar een verschrikkelijke baal van. Jullie dachten een beetje onkwetsbaar te zijn daar, en jullie waren te beroerd om in een beproefd voertuig te stappen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Juist, en waarin zijn de andere bermbomslachtoffers omgekomen, please..
De vikings zijn verdomd goede voertuigen die perfect passen bij het werk wat wij doen. Dat valt niet te ontkennen.
En denk je nou echt dat als de Nederlandse krijgsmacht alleen maar bushmasters zou gebruiken de Taliban dan maar de schouders op zouden halen en opeens op meisjesscholen les zouden geven?
Lessons learned?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
En de instelling die jij nu tentoon spreidt heeft 2 man het leven gekost. En ik heb daar een verschrikkelijke baal van. Jullie dachten een beetje onkwetsbaar te zijn daar, en jullie waren te beroerd om in een beproefd voertuig te stappen.
En wat schetst mijn verbazing toen ik in Den Helder was... Allemaal mariniers die dapper liepen te verkondigen dat het toch wel heul veul HME was... Daar zou een Bushmaster zelfs mee opgeblazen zijn! Nou ik heb nieuws voor je, dat halfbakken stapeltje HME zou bij een Bushmaster alleen maar voor een bandenwissel gezorgd hebben.
Dat jullie pokhouterig op pad zijn gegaan met de Viking (lessons learned GB?) is jullie kortzichtige visie.
Omdat in een open MB de overlevingskans groter is dan die rijdende doodskisten van jullie. En nu moet je niet snel de aandacht willen afleiden van de mariniers sores.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Lessons learned?
Waarom rijden ze dan nog rond in open MB's!
Juist, ik heb de foto's gezien ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat in een open MB de overlevingskans groter is dan die rijdende doodskisten van jullie. En nu moet je niet snel de aandacht willen afleiden van de mariniers sores.
Ah, een edit...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:37 schreef Rave_NL het volgende:
En te beroerd???
Gast, donderstraal ff aub een fucking eind op!
Als jij nu loopt te verkondigen dat twee van mijn collega's zijn gesneuveld omdat ze te beroerd waren ga ik niet eens op je in.. Ga je schamen, diep en diep schamen en bedenk je dan dat die paar operationele bushmasters die we überhaupt nog hebben echt wel mee gingen op die bewuste patrouilles.
Of zal het iets met geld te maken hebben?
Te beroerd, teringappaat..
Juist. Fijne nacht nog..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, een edit...
Laat maar zitten knulletje. Moet ik jou gaan uitleggen dat bij een gebrek aan voertuigen jullie je eigen plan hebben getrokken? Bedank je eigen leiding maar zou ik zeggen, dwaas die je bent.
Niet willen luisteren, daar gaan jullie nog eens een keer kapot aan.quote:
Als jij hun verwijt te beroerd te zijn om iets te doen wat buiten hun macht om ligt wat tot hun dood heeft geleid geef jij al je bestaansrecht op als "collega".quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:23 schreef AchJa het volgende:
@ Rave.
En nog wat, ik heb duidelijk gesteld dat ik een baal heb van twee dode mariniers. Maar nu zijn het plotseling alleen "jou" collega's, niet meer die van mij schijnbaar.
Maar je zoekt het maar lekker uit bij je geliefde korps, het nadenken zal ik dan maar aan de vloot overlaten.
Ok. Weltrusten dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:20 schreef Rave_NL het volgende:
M'n dag en nachtritme is nu echt aan de crack...
Open het vuur, sla terug!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:46 schreef m.k het volgende:
shit de roosters in de oven staan te trillen omdat de buren aan het verbouwen zijn. ik hoop dat het huis het houd
haha zou wel droog zijnquote:
Huur je even zo'n oude PRTL in, huppah, huis weg.quote:
Probeer tmobile dan maar eens te bellen..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:20 schreef hcwp het volgende:
Ik probeer mijn universiteit te bellen; 3 wachtenden voor me, maar ik sta al ruim 16m in de wacht
goedemorgen allemaal.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:04 schreef hcwp het volgende:
Waarom zie je op tv vaak dat soldaten (niet te verwarren met bijv. reporters) de helmet covers van hun helm af hebben gehaald?
Zoiets dus:
[ link | afbeelding ]
Hoiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:37 schreef Pumatje het volgende:
[..]
goedemorgen allemaal.
en ik dacht dat dit was omdat ze anders die peppie shit nie tkonden bevestigen aan hun helm ( helderheidsversterker enzo )
Klopt, maar dan zit er een bevestigingsbeugel voorop.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:37 schreef Pumatje het volgende:
[..]
goedemorgen allemaal.
en ik dacht dat dit was omdat ze anders die peppie shit nie tkonden bevestigen aan hun helm ( helderheidsversterker enzo )
Ook een goede morgen, maar men kan zowel met als zonder cover een mount op de helm hebbenquote:
yupquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het type koffie waar je het ook koud geserveerd warm van krijgt?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:04 schreef Thaboel het volgende:
Chocopoeder+vriesdroogkoffie+teveelsuiker+melkpoeder= goeie zooi! poeroet :p
En thuis een pot DE
Te dicht bij de verbrandingsovens gestaan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:39 schreef Bouke-p het volgende:
Ik ben nooit ziek, gewoon niet. en nu lig ik al de hele dag op mn rek, met 39 graden koorts, knallende koppijn en t gevoel alsof mn longen tijdens t hoesten naar buiten komen![]()
Een of ander virus, volgens de arts. Goed begin van 2011
Hij mag z'n goggle wel effe bijstellen zegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ook een goede morgen, maar men kan zowel met als zonder cover een mount op de helm hebben
[ afbeelding ]
Vaak is het meer omdat bv. aan de achterkant de counterweights of de battery pack komt of omdat er voor bevestiging van strobe etc her en der op de helmet velcro patches geplakt zitten.
toevallig, had afgelopen weekend precies het zelfde, het is nu weer aan het bijtrekken... Misschien teveel HF straling?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:39 schreef Bouke-p het volgende:
Ik ben nooit ziek, gewoon niet. en nu lig ik al de hele dag op mn rek, met 39 graden koorts, knallende koppijn en t gevoel alsof mn longen tijdens t hoesten naar buiten komen![]()
Een of ander virus, volgens de arts. Goed begin van 2011
Tja is dan ook een foto van een militair van het U.S. Army Acquisition Corps, denk niet dat die veel door de modder zal hoeven te kruipenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:58 schreef Pumatje het volgende:
Die Amerikaanse militairen zien er op de foto altijd zo Vers van de Pers uit.
pakje gestreken, netjes schoon, geen vlekje op te zien, schoenen zien eruit alsof ze net van Walmart komen...
en dan helemaal bomvol peppieteweppie bewapend en vol uitgerust en op de foto hierboven zelfs met op de helm gemonteerde helderheidsverstker... chest rig, en schervestwtf.
volgens mij allemaal in scene gezette foto's omdat ze zo veel van zichzelf houden hmm
Dat zijn dan weer van die momenten dat ik blij ben dat ik manschap benquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:03 schreef AchJa het volgende:
@Cobra
Ga jij nog naar de artilleriejaardag? (13 januari) of mag dat niet meer van de luchtmacht.
Wassen dat kreng en géén stijfsel gebruiken!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef Transmittendus het volgende:
Mijn gvt pak is ook wel redelijk nasty besef ik mij nu... Als ik mijn broek uit doe zal hij naar alle waarschijnlijk blijven staan.
Misschien zou je hem zelfs kunnen gebruiken als honkbalknuppel.
Och, de art jaardag is wel leuk. Weer ff bijkletsen met de oude maten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:30 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Dat zijn dan weer van die momenten dat ik blij ben dat ik manschap ben
nee, stinken zal je!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:54 schreef Maitje het volgende:
@Thaboel
Op bivak mag je stinken, daarnaast zie je er gewoon netjes uit zien en lekker ruiken..
Nee, geen jaardag voor mij. Niet meer sinds ik bij de KLu werk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:03 schreef AchJa het volgende:
@Cobra
Ga jij nog naar de artilleriejaardag? (13 januari) of mag dat niet meer van de luchtmacht.
Dat probeer ik ook altijd, alleen zijn ze er met het eten niet zo happig op als ik nog naar 'Eau de F76' ruik...quote:
ben geen militair meerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:08 schreef Maitje het volgende:
@Thaboel
Hmmzz... Bij mij kom je er gewoon niet in
Hoi Maitje!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:27 schreef Maitje het volgende:
Haai Cobra
Hoor net dat de piggiefluw weer de kop op steekt!
Ach we hebben toch nog 16 miljoen vaccins!
wtf doet die gast dan met een helderheidsversterker en een chest rig..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:28 schreef Royyy het volgende:
[..]
Tja is dan ook een foto van een militair van het U.S. Army Acquisition Corps, denk niet dat die veel door de modder zal hoeven te kruipen
Zo te zien gebruikt ie 'm als een soort spraakvervormerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wtf doet die gast dan met een helderheidsversterker en een chest rig..
Het is alsof ik onze Alpha door een rioolgat met een mes in zijnmond op appel zie komen.
Dat is geen chestrig, gewoon een IOTV vest zo te zien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wtf doet die gast dan met een helderheidsversterker en een chest rig..
Het is alsof ik onze Alpha door een rioolgat met een mes in zijnmond op appel zie komen.
PR mag wat centen kosten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:16 schreef Pumatje het volgende:
ja in dit geval helemaal natuurlijk.. maar zo zie ik 3 kwart van de Yanks op de foto...
allemaal met een vlekkenloos perfect nieuw ogende outfit..
Elke keer denk ik, wtf![]()
maar nu wil ik toch wel eens weten hoe dat nou zit.
Als je foto's ziet van gasten die ook daadwerkelijk als infanterist MAANDEN lang in de stront ziet is het toch een ander verhaal.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:16 schreef Pumatje het volgende:
ja in dit geval helemaal natuurlijk.. maar zo zie ik 3 kwart van de Yanks op de foto...
allemaal met een vlekkenloos perfect nieuw ogende outfit..
Elke keer denk ik, wtf![]()
maar nu wil ik toch wel eens weten hoe dat nou zit.
Daar moet je toch al in juli voor inschrijven? Ik dach dat het alleen voor officieren was?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Och, de art jaardag is wel leuk. Weer ff bijkletsen met de oude maten.
Dan ken je het instructieboekje 'don't be a stinker' nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:51 schreef Thaboel het volgende:
Ik had maar 4 broeken. 2 in de ruza en 2 in de kast. Die in de ruza nog helemaal nieuw! Geen zin om te verkleden op bivak. Een goeie militair stinkt
En onderofficieren. (VOA en VOOA)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:32 schreef Clan het volgende:
[..]
Daar moet je toch al in juli voor inschrijven? Ik dach dat het alleen voor officieren was?
Ik las er laatst heel toevallig een stukje over op de site van de 14Afdva. Ik ben er zelf nooit geweest, maar ik heb ook nooit die rangen bekleed bij de artillerie.quote:
Inderdaad.quote:
Was dat niet Ossendrecht?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:49 schreef Clan het volgende:
Je moet eens vragen of Bergen op Zoom Depot Artillerie nog bestaat, daar kregen veel de basisopleiding.
Onbeperkt eten ter inlevering van een bon! Gouwe tijd.quote:
onbeperkt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onbeperkt eten ter inlevering van een bon! Gouwe tijd.
Inclusief bediening. En natuurlijk gratis bonnen voor het wachtpersoneel.
Bon inleveren bij de ingang van de eetzaal en eten maar. Of, in de Kpl mess, aan tafel zitten, de bon aan de hofmeester geven en alles laten serveren. Tweede biefstuk? Geen probleem!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
onbeperkt?
die waren bij mij maar een beperkt bedrag waard hoor..
vaak genoeg moeten bijbetalen als ik zo'n bon inleverde.
En zo maakten we vroegah de lege cans pas voor de container.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
onbeperkt?
die waren bij mij maar een beperkt bedrag waard hoor..
vaak genoeg moeten bijbetalen als ik zo'n bon inleverde.
Onbeperkt was het niet echt hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onbeperkt eten ter inlevering van een bon! Gouwe tijd.
Inclusief bediening. En natuurlijk gratis bonnen voor het wachtpersoneel.
Bord, schaal, bak omhoog houden en je kreeg nieuw.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onbeperkt was het niet echt hoor
Dan heb je toch echt op de verkeerde kazerne gezeten. In 91' kon ik toch echt eten wat ik wilde voor 1 bon.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onbeperkt was het niet echt hoor
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bord, schaal, bak omhoog houden en je kreeg nieuw.
Ja ok, bij de KLu was dat misschien zo, bij de KL dus echt niet, helaas........quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bon inleveren bij de ingang van de eetzaal en eten maar. Of, in de Kpl mess, aan tafel zitten, de bon aan de hofmeester geven en alles laten serveren. Tweede biefstuk? Geen probleem!
Oranje-Kazerne was het 1 stukje vlees. Ok, voor frites kon je ff teruglopen, maar net voor een extra lapje vlees.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt op de verkeerde kazerne gezeten. In 91' kon ik toch echt eten wat ik wilde voor 1 bon.
Ik praat over de KL. Toen ik in 93' bij de KLu kwam moest men al zelf betalen voor het eten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja ok, bij de KLu was dat misschien zo, bij de KL dus echt niet, helaas........
Nee, dan stond je in de rij voor de koks/serveerders, met je dienblad met bord en bestek erop, en kreeg je het geheel op je bord met een schep-lepel.
Neremt niet weg dat de kwaliteit wel vaak goed was, niet altijd
Dat was de oude Whilhelminakazerne in Bergen op Zoom. In Ossendrecht had je later ook een Whilhelminakazerne liggen, en ook een depot van de Artillerie.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bord, schaal, bak omhoog houden en je kreeg nieuw.
Dat was natuurlijk onderdeel van jullie training als "Bikkels".quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Mazzelaar, wij kregen er maar 1 stukje vlees, kon je hoog of laag springen, nee, "1 will do".
Apart, heb dat in Seedorf, Weert en Ede nog meegemaakt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Mazzelaar, wij kregen er maar 1 stukje vlees, kon je hoog of laag springen, nee, "1 will do".
Over de KLu en eten? Perfect geregeld ja. Was "dipli".quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik praat over de KL. Toen ik in 93' bij de KLu kwam moest men al zelf betalen voor het eten.
Ik op de OK en de Saks.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Apart, heb dat in Seedorf, Weert en Ede nog meegemaakt.
Maakt niet uit, de Cie's-bar was toch altijd openquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk onderdeel van jullie training als "Bikkels".
Langemannshof, ook al een tijdje dicht...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef Pumatje het volgende:
Achja! wat een geweldige foto.
Waar was dit?>
Met die bonnen kon je vroeger onbeperkt eten. Ik heb me ooit eens misselijk gegeten aan de broodjes kroket, die maakten ze ook zelf.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bon inleveren bij de ingang van de eetzaal en eten maar. Of, in de Kpl mess, aan tafel zitten, de bon aan de hofmeester geven en alles laten serveren. Tweede biefstuk? Geen probleem!
Wij als gewone "pax" nog nooit, was toch echt 1 stukje vlees. Voor de rest kon je wel verder opscheppen aan de balie. Melk was btw ook gratis.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Apart, heb dat in Seedorf, Weert en Ede nog meegemaakt.
Ah, okee. Maar zal ondertussen wel dicht en gesloopt zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat was de oude Whilhelminakazerne in Bergen op Zoom. In Ossendrecht had je later ook een Whilhelminakazerne liggen, en ook een depot van de Artillerie.
Of het P-,H- of KMT.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Over de KLu en eten? Perfect geregeld ja. Was "dipli".
KL 1996 (bij ons dan) nog steeds die bonnetjes die je bij de Admeur kon kopen.
Juist, jij snapt hetquote:
Nou ik heb nooit van Paresto gevroten, dus ik kan en mag geen waarde oordeel geven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Erasmo het volgende:
Gisteren voor het eerst weer bij Paresto gegeten, en gelijk ook voor het laatst...
Koude halfgare boerenkool met een gehaktbal die naar mijn idee uit meer soja dan vlees bestond. O en natuurlijk 30 cent aftikken voor dat lepeltje jus![]()
Vandaag opvoer nieuwe stijl gehad ivm wacht, was redelijk te nassen
Ik had natuurlijk een "vorstelijke" buitenlandtoelage in Seedorf!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juist, jij snapt het
Echter het soldij was niet genoeg dat elke dag te doen
Het zijn vaak nog dezelfde koks. Maar de regels van Paresto verneuken het.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ik heb nooit van Paresto gevroten, dus ik kan en mag geen waarde oordeel geven.
Maar als ik het zo lees, subiet terug naar de oude stijl. Dus gewoon dat de BEVO-koks weer echt gaan koken in de keukens!!
Paresto kom ik al een tijdje niet meer, stelletje laaienlichters dat het zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Erasmo het volgende:
Gisteren voor het eerst weer bij Paresto gegeten, en gelijk ook voor het laatst...
Koude halfgare boerenkool met een gehaktbal die naar mijn idee uit meer soja dan vlees bestond. O en natuurlijk 30 cent aftikken voor dat lepeltje jus![]()
Vandaag opvoer nieuwe stijl gehad ivm wacht, was redelijk te nassen
Zuipen was dan wel weer goedkoop, in de kantine, of Cie's bar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk een "vorstelijke" buitenlandtoelage in Seedorf!
En kon belastingvrij roken en zuipen!
In Seedorf kreeg je ook een NAVO plaat op de wagen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk een "vorstelijke" buitenlandtoelage in Seedorf!
En kon belastingvrij roken en zuipen!
Houden zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ik heb nooit van Paresto gevroten, dus ik kan en mag geen waarde oordeel geven.
Maar als ik het zo lees, subiet terug naar de oude stijl. Dus gewoon dat de BEVO-koks weer echt gaan koken in de keukens!!
In Seedorf was een liter jenever goedkoper dan een liter ruitensproeivloeistof. Dus de gemiddelde Nederlandse militair sproeide zijn ruiten schoon met jenever.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zuipen was dan wel weer goedkoop, in de kantine, of Cie's bar.
Geloof dat toendertijd in de Rode Bef een biertje 30 (gulden) cent koste. Op de OK later 60 gulden cent.
Dat is bijzonder triest.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zijn vaak nog dezelfde koks. Maar de regels van Paresto verneuken het.
Bah wat vies.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Houden zo.
Echt alles is prefab tot aan de gesnipperde uien op je frikandel toe. Kan niet wachten tot mijn kombuis weer open gaat
Nah aan zakken doen wij niet bij de KMquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Paresto kom ik al een tijdje niet meer, stelletje laaienlichters dat het zijn.
Nieuwe stijl? Die zilveren zakken?
hahaha ja dat zei je eens in die PMTquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
In Seedorf was een liter jenever goedkoper dan een liter ruitensproeivloeistof. Dus de gemiddelde Nederlandse militair sproeide zijn ruiten schoon met jenever.
Brunssum ook, en dan had je die zwarte plastic kokers JPS sigaretten, normaal rookte ik shag, maar toen alleen maar filtersigaretten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
In Seedorf was een liter jenever goedkoper dan een liter ruitensproeivloeistof. Dus de gemiddelde Nederlandse militair sproeide zijn ruiten schoon met jenever.
Gelukkig weten ze aan boord van de schepen nog wel wat koken isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef Clan het volgende:
[..]
Bah wat vies.
Als ze vroeger een groentensoep maakte in die grote pannen, gingen daar hele preien, tomaten, wortels in, en die werden er via de zeef uitgevist en dan in stukken gesneden. Alles vers.
Klopt, de BFG plaat. Kon je lekker belastingvrij rondkarren en brandstofbonnen scoren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef Clan het volgende:
[..]
In Seedorf kreeg je ook een NAVO plaat op de wagen.
Dat waren ook echte Indonesiërs die dat klaarmaakten, lekker met verse kroepoek erbij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gelukkig weten ze aan boord van de schepen nog wel wat koken is![]()
Zeeuwse rijsttafelBlauwe hap
Madiwodosoep
Lekker!!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb heel erg lekker gegeten vandaag, maar ik krijg ineens zin in Javaanse bami met kip.
Die plaat ja, die had ik ook op de wagen zitten, en wij werden qua loon ook deels in Dollars uitbetaald.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, de BFG plaat. Kon je lekker belastingvrij rondkarren en brandstofbonnen scoren.
[ afbeelding ]
Jou moeke is Indisch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef Thaboel het volgende:
Idd! Morgen moeders maar eens vragen of ze zelf spekkoek wilt maken
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef Thaboel het volgende:
Ook zo lekker, al een hele tijd niet meer gegeten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef Thaboel het volgende:
Mijn moeke is molluksquote:
Verse kroepoek hoort er ook gewoon bij. Nu krijg je voor 40 cent oid een klein zakje oude fabriekskroepoek. Je moet zelfs voor de gebakken uitjes en pinda's dokken ffs.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat waren ook echte Indonesiërs die dat klaarmaakten, lekker met verse kroepoek erbij.
Ha kijkquote:
Zijn dat dezelfde bakken als die ze in Uruzgan hadden? (fabriek uit Lelystad volgens mij)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nah aan zakken doen wij niet bij de KM
We krijgen zo'n bak die vergelijkbaar is met wat je in het vliegtuig krijgt, laatst zijn ze op een ander bedrijf overgestapt. Maar het is prima te eten, beter dan paresto iig.
In de Raaf kun je goed knagen.quote:Tegenwoordig ga ik meestal eten in de raaf of haal ik een pingmaaltijd bij de appie.
Geloof me, de koks willen echt wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Verse kroepoek hoort er ook gewoon bij. Nu krijg je voor 40 cent oid een klein zakje oude fabriekskroepoek. Je moet zelfs voor de gebakken uitjes en pinda's dokken ffs.
Hoeveel moeite kan het nou zijn om de frituur aan te gooien en er een paar plakken in te doen?
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Verse kroepoek hoort er ook gewoon bij. Nu krijg je voor 40 cent oid een klein zakje oude fabriekskroepoek. Je moet zelfs voor de gebakken uitjes en pinda's dokken ffs.
Hoeveel moeite kan het nou zijn om de frituur aan te gooien en er een paar plakken in te doen?
Op die laatste regel na klopt het.quote:
Alles per portie kopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoe zit dat dan met het ontbijt?
Bij ontbijt zat oa de jam, pindakaas etc al op de tafels. Behalve de kaas en vleeswaren, die kon je halen aan de balie.
Koffie,thee, en melk, onbeperkt.
Alles voorverpakt, te halen bij je rondgang door de bonnenschuur.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoe zit dat dan met het ontbijt?
Bij ontbijt zat oa de jam, pindakaas etc al op de tafels. Behalve de kaas en vleeswaren, die kon je halen aan de balie.
Koffie,thee, en melk, onbeperkt.
Nee.quote:
Chef Martin heet het volgens mij, en de raaf is inderdaad goed voor de vette lunch.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde bakken als die ze in Uruzgan hadden? (fabriek uit Lelystad volgens mij)
[..]
In de Raaf kun je goed knagen.
Zeker wel, het is alleen de achterliggende organisatie die een nekschot verdiend.quote:
Ik vrees van welquote:
Komt natuurlijk ook door dat HACCP (een soort ARBO voor voedsel) geneuzel. Als je tegenwoordig een plaat met vlees of kaas wil neerleggen kan dat allemaal niet. Alles is verpakt in portie verpakkingen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Echt zeg? Dit is toch te belachelijk voor woorden.......
Man man man, dan hebben AchJa, Cobra, Clan en ik het toch maar getroffen, ook al klaagden we wel eens......zucht.....
Dan zou je blij moeten zijn met de opvoer van brood en kaas in het veld, kun je tenminste je eigen "tosti's maken in die oude branders.............quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook door dat HACCP (een soort ARBO voor voedsel) geneuzel. Als je tegenwoordig een plaat met vlees of kaas wil neerleggen kan dat allemaal niet. Alles is verpakt in portie verpakkingen.
Het enige wat nog in bulk ligt is het brood.
Sorong te Irian Jaya. Vorige zomer een maandje vertoeft. 1week bali, 3dagen Ujung Pandang anderhalve week bij familie en nog wat dagen op bali! Geweldig genoten! Heeeerlijk gegeten reis van mn leven geweest! Eerst maleis leren voordat ik er weer heen gaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha kijk
Mijn moeke is geboren in Bandung.
Chef Martin is idd goed te doen. Heb ik ook een tijdje gegeten in Uruzgan, een verademing na al die blikken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef Erasmo het volgende:
Chef Martin heet het volgens mij, en de raaf is inderdaad goed voor de vette lunch.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef Clan het volgende:
Dus niet meer manden met brood op tafel, en schalen met beleg?
Maleis leren is tegenwoordig wel wat gemakkelijk jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sorong te Irian Jaya. Vorige zomer een maandje vertoeft. 1week bali, 3dagen Ujung Pandang anderhalve week bij familie en nog wat dagen op bali! Geweldig genoten! Heeeerlijk gegeten reis van mn leven geweest! Eerst maleis leren voordat ik er weer heen ga
Inderdaad zet dan gewoon een paar vetpompen bij de kassa neer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef ErwinRommel het volgende:
WTF 21 cent voor zakje ketchup
Echt, uitzuigerij is dat!!!
Men moet Paresto gewoon negeren en zelf hun ding dan doen ipv zich te laten bedonderen door die organiatie.
Hup, terug naar die oude vertrouwde bonnen!!!
Ik eet het serieus liever dan Paresto.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Chef Martin is idd goed te doen. Heb ik ook een tijdje gegeten in Uruzgan, een verademing na al die blikken.
En wat denk je wat je in het veld krijgt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan zou je blij moeten zijn met de opvoer van brood en kaas in het veld, kun je tenminste je eigen "tosti's maken in die oude branders.............
Jaja, Paresto..........quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
En wat denk je wat je in het veld krijgt?
Afgemeten porties.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
En wat denk je wat je in het veld krijgt?
Op Harskamp heb ik hem gezien en in het oefendorp in Marnewaard waar je inderdaad een gewone gehaktbal oid kunt kopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:33 schreef ErwinRommel het volgende:
God allemachtig, wij kregen gewoon nog een cadi-busje op het schiet terrein, waar je een gewone bal gehakt, oid's kon kopen.
Ef de lupa's gewoon standaard een (koud) eitje bevatten. Met halve liter melk erbij, etc.
Bestaat die cadi-bus nog?
Op de Harskamp wel ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:33 schreef ErwinRommel het volgende:
God allemachtig, wij kregen gewoon nog een cadi-busje op het schiet terrein, waar je een gewone bal gehakt, oid's kon kopen.
Ef de lupa's gewoon standaard een (koud) eitje bevatten. Met halve liter melk erbij, etc.
Bestaat die cadi-bus nog?
Cadi-dienst bestaat dus nog wel, valt me mee. (zal wel onderdeel van Paresto zijn vrees ik?)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Op Harskamp heb ik hem gezien en in het oefendorp in Marnewaard waar je inderdaad een gewone gehaktbal oid kunt kopen
Ach, ik was na 3 maanden de chili uit blik ook behoorlijk zat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef Esses het volgende:
Chef Martin... Gatverdamme... Als jij dat tig late diensten achter elkaar hebt, dan raak je dat ZO ONTZETTEND ZAT.
Truste.quote:Anyways, ben nu echt pitten. Morgen vroeg op
Daar krijg ik er altijd op de Landmachtdagen ( Post-Actieven tent) flink veel van mee, op het einde geven ze alles nog weg, dan ga ik met 6 of zeven van die papieren tassen weg.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op de Harskamp wel ja.
Tegenwoordig is een lupa een Vleems pakket. Een appel, een Mars, een broodje kaas en een broodje ham, een krentenbol, een pakje melk en een pakje jus d'orange...
Die reden vroeger overal naar toe, kwam je terug van oefening, stond iedereen bij die CaDi te eten aan de zijkant van het terrein.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Cadi-dienst bestaat dus nog wel, valt me mee. (zal wel onderdeel van Paresto zijn vrees ik?)
Het is beter dan wat ze ervoor hadden...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef Esses het volgende:
Chef Martin... Gatverdamme... Als jij dat tig late diensten achter elkaar hebt, dan raak je dat ZO ONTZETTEND ZAT.
Anyways, ben nu echt pitten. Morgen vroeg op
Een voordeel, die broodjes staan zo stijf van de converseringsmiddelen dat je ze over 30 jaar nog kunt eten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef Clan het volgende:
[..]
Daar krijg ik er altijd op de Landmachtdagen ( Post-Actieven tent) flink veel van mee, op het einde geven ze alles nog weg, dan ga ik met 6 of zeven van die papieren tassen weg.
Heb met tantes 'altijd is kortjakje ziek' gezongen :pquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maleis leren is tegenwoordig wel wat gemakkelijk ja
Toen konden ze, mijn voorouders dan, zich ook nog redden in het ABN.
En die bussen van ze zaten nooit vast, wij liepen te kloten met de laro of mb en die zure bus reed rustig naar ons toe.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:38 schreef Clan het volgende:
[..]
Die reden vroeger overal naar toe, kwam je terug van oefening, stond iedereen bij die CaDi te eten aan de zijkant van het terrein.
Nou!? Ik geloof dat de CaDi-wagens van dezelfde organisatie zijn die tijdens uitzendingen de NL huiskamers beheren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Cadi-dienst bestaat dus nog wel, valt me mee. (zal wel onderdeel van Paresto zijn vrees ik?)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
En die bussen van ze zaten nooit vast, wij liepen te kloten met de laro of mb en die zure bus reed rustig naar ons toe.
Hahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
En die bussen van ze zaten nooit vast, wij liepen te kloten met de laro of mb en die zure bus reed rustig naar ons toe.
Hoe diep is men dan ook gezonken.....pffff, gelukkig heb ik dat allemaal niet mee gemaakt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou!? Ik geloof dat de CaDi-wagens van dezelfde organisatie zijn die tijdens uitzendingen de NL huiskamers beheren.
Ik kan ook nog een heel klein beetje Maleis, ik heb nog ergens een boek liggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maleis leren is tegenwoordig wel wat gemakkelijk ja
Toen konden ze, mijn voorouders dan, zich ook nog redden in het ABN.
Huh. Dat is een pluspunt hoor!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe diep is men dan ook gezonken.....pffff, gelukkig heb ik dat allemaal niet mee gemaakt.
De welkome afwisseling dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ken er maar 1, salamat makanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:42 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik kan ook nog een heel klein beetje Maleis, ik heb nog ergens een boek liggen.
Jij kent de CaDi-wagen dus niet?quote:
Die ken ik wel degelijkquote:
Idd, vooral de broodjes worst in Nederland en de fricandelbrotchen in Duitsland vonden gretig aftrek.quote:
Aku Clan, ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ken er maar 1, salamat makan
Bedoel je FRIKADEL? Frikandel is wat anders dan frikadelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, vooral de broodjes worst in Nederland en de fricandelbrotchen in Duitsland vonden gretig aftrek.
Was het dan Kidney pie, of fish and chips?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die ken ik wel degelijk
Zelfs op oefening in Duitsland.
In de Uk was dat anders, hadden we lokale tentjes naast oefenterrein
Zo'n Duits platgeslagen stuk vlees.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bedoel je FRIKADEL? Frikandel is wat anders dan frikadel
Ohhh hell yeah!!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:47 schreef Clan het volgende:
[..]
Was het dan Kidney pie, of fish and chips?
Hmmmm, koude schnitzel op brood. Lang leve de Duitse lupa's.quote:
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bedoel je FRIKADEL? Frikandel is wat anders dan frikadel
Fleisch zal hetzelfde zijn, maar FRIKANDEL en FRIKADEL is voor Duitsers toch net wat anders.quote:
Nu weten we nog het verschil niet!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Fleisch zal hetzelfde zijn, maar FRIKANDEL en FRIKADEL is voor Duitsers toch net wat anders.
Doet u mij maar een frkinadel speciaal, Die Duitser zal ff opkijken vrees ik
Broodjes curryworst van een meterquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hmmmm, koude schnitzel op brood. Lang leve de Duitse lupa's.
Ik heb toch een tijdje in Duitsland gezeten, maar heb nog nooit iets gehoord over dat verschil.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Fleisch zal hetzelfde zijn, maar FRIKANDEL en FRIKADEL is voor Duitsers toch net wat anders.
Doet u mij maar een frkinadel speciaal, Die Duitser zal ff opkijken vrees ik
Nou, een goede Duitse frikadel is ook echt niet mis hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:56 schreef Thaboel het volgende:
Doe mij dan maar de nederlandse! Met mayo ketchup en uitjes!
Liever curryquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:56 schreef Thaboel het volgende:
Doe mij dan maar de nederlandse! Met mayo ketchup en uitjes!
Meh, curryworst doet me niet zoveel. Dan liever Bratwurstquote:
Heerlijk idd:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:00 schreef Vortix het volgende:
[..]
Meh, curryworst doet me niet zoveel. Dan liever Bratwurst
Waarom staat er in jou 2e plaatje "Frikadel"?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij deze
Frikadel!
[ afbeelding ]
Frikandel:
[ afbeelding ]
Als je idd het kader witheet wilt zien, en je haast kapot willen slaan. Geen aanrader dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:01 schreef Thaboel het volgende:
Trouwens nog ff over dat stinken: alles uit mn ops vest en dr ff mee onder de douch! Perfect
Zijn dat de lupa's met bier?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de beste Duitse lupa's moeten jullie trouwens op Furstenau zijn.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom staat er in jou 2e plaatje "Frikadel"?
En sigarretjes.quote:
Kan ook, zolang het maar een meter isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:00 schreef Vortix het volgende:
[..]
Meh, curryworst doet me niet zoveel. Dan liever Bratwurst
Daar was ik van de zomer nog, in Durrington, Salisbury de dag erna bezocht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh hell yeah!!!!
Maar ook ercht hele grote hamburgers.
Was op Salisbury Plaines btw.
Zat er zo een kraampje waar je voor 3 pond een 1 kilo hamburger kon kopen, net buiten oefenterrein. Einde oefening stond daar een rij van echt 20 meter.
Btw, Puka-Pies, Steak and Onion.......yummie!!!!!
Toch nog wel met Kiki Classen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit nu een Hollandsche gouwe ouwe te kijken.
Voor de oudgedienden een hint: "Met de assistente van dokter v/d Plooooeeeg"
Cobra, zeg eens Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit nu een Hollandsche gouwe ouwe te kijken.
Voor de oudgedienden een hint: "Met de assistente van dokter v/d Plooooeeeg"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
In '06 nog welquote:
Nu nog met Monique Rosier als Pien.quote:
Heb in m'n ouderlijk huis nog een stafkaart van dat gebied liggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:05 schreef Clan het volgende:
[..]
Daar was ik van de zomer nog, in Durrington, Salisbury de dag erna bezocht.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Cobra, zeg eens JaJa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Daar heb je vlakbij Stonehenge, langs de A303 die grote varkensfokkerij liggen, die valt zo op, paar km aan varkensweiden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb in m'n ouderlijk huis nog een stafkaart van dat gebied liggen.
Alleen bier!?quote:
Daar zullen wij vast voorbij gegaan zijn ja. Stonehenge hebben we uiteraard wel bezocht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:10 schreef Clan het volgende:
[..]
Daar heb je vlakbij Stonehenge, langs de A303 die grote varkensfokkerij liggen, die valt zo op, paar km aan varkensweiden.
Eens.quote:
behandelen ze parate lmbers als kleine kinderen? Ja oke amo(l) niet doen maar daar stonk dat ding ook nooit... Hooguit een beetje zweetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je idd het kader witheet wilt zien, en je haast kapot willen slaan. Geen aanrader dus.
Hmmm water? Cola? Fanta?quote:
Maitje!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |