Bah wat vies.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Houden zo.
Echt alles is prefab tot aan de gesnipperde uien op je frikandel toe. Kan niet wachten tot mijn kombuis weer open gaat
Nah aan zakken doen wij niet bij de KMquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Paresto kom ik al een tijdje niet meer, stelletje laaienlichters dat het zijn.
Nieuwe stijl? Die zilveren zakken?
hahaha ja dat zei je eens in die PMTquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
In Seedorf was een liter jenever goedkoper dan een liter ruitensproeivloeistof. Dus de gemiddelde Nederlandse militair sproeide zijn ruiten schoon met jenever.
Brunssum ook, en dan had je die zwarte plastic kokers JPS sigaretten, normaal rookte ik shag, maar toen alleen maar filtersigaretten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
In Seedorf was een liter jenever goedkoper dan een liter ruitensproeivloeistof. Dus de gemiddelde Nederlandse militair sproeide zijn ruiten schoon met jenever.
Gelukkig weten ze aan boord van de schepen nog wel wat koken isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef Clan het volgende:
[..]
Bah wat vies.
Als ze vroeger een groentensoep maakte in die grote pannen, gingen daar hele preien, tomaten, wortels in, en die werden er via de zeef uitgevist en dan in stukken gesneden. Alles vers.
Klopt, de BFG plaat. Kon je lekker belastingvrij rondkarren en brandstofbonnen scoren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef Clan het volgende:
[..]
In Seedorf kreeg je ook een NAVO plaat op de wagen.
Dat waren ook echte Indonesiërs die dat klaarmaakten, lekker met verse kroepoek erbij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gelukkig weten ze aan boord van de schepen nog wel wat koken is![]()
Zeeuwse rijsttafelBlauwe hap
Madiwodosoep
Lekker!!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb heel erg lekker gegeten vandaag, maar ik krijg ineens zin in Javaanse bami met kip.
Die plaat ja, die had ik ook op de wagen zitten, en wij werden qua loon ook deels in Dollars uitbetaald.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, de BFG plaat. Kon je lekker belastingvrij rondkarren en brandstofbonnen scoren.
[ afbeelding ]
Jou moeke is Indisch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef Thaboel het volgende:
Idd! Morgen moeders maar eens vragen of ze zelf spekkoek wilt maken
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef Thaboel het volgende:
Ook zo lekker, al een hele tijd niet meer gegeten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef Thaboel het volgende:
Mijn moeke is molluksquote:
Verse kroepoek hoort er ook gewoon bij. Nu krijg je voor 40 cent oid een klein zakje oude fabriekskroepoek. Je moet zelfs voor de gebakken uitjes en pinda's dokken ffs.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat waren ook echte Indonesiërs die dat klaarmaakten, lekker met verse kroepoek erbij.
Ha kijkquote:
Zijn dat dezelfde bakken als die ze in Uruzgan hadden? (fabriek uit Lelystad volgens mij)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nah aan zakken doen wij niet bij de KM
We krijgen zo'n bak die vergelijkbaar is met wat je in het vliegtuig krijgt, laatst zijn ze op een ander bedrijf overgestapt. Maar het is prima te eten, beter dan paresto iig.
In de Raaf kun je goed knagen.quote:Tegenwoordig ga ik meestal eten in de raaf of haal ik een pingmaaltijd bij de appie.
Geloof me, de koks willen echt wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Verse kroepoek hoort er ook gewoon bij. Nu krijg je voor 40 cent oid een klein zakje oude fabriekskroepoek. Je moet zelfs voor de gebakken uitjes en pinda's dokken ffs.
Hoeveel moeite kan het nou zijn om de frituur aan te gooien en er een paar plakken in te doen?
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Verse kroepoek hoort er ook gewoon bij. Nu krijg je voor 40 cent oid een klein zakje oude fabriekskroepoek. Je moet zelfs voor de gebakken uitjes en pinda's dokken ffs.
Hoeveel moeite kan het nou zijn om de frituur aan te gooien en er een paar plakken in te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |