Sinds wanneer is het een "reserve" loop? Pas in te zetten als de andere afgebroken is ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:21 schreef Rave_NL het volgende:
15 km met een reserveloop onder je topflap!
Vast weer een stel van die sportknapen zeker?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:34 schreef m.k het volgende:
bij de landmacht dagen heb ik echt een paar militairen op de meest achterlijke fietsen gezien
Slaap lekker Vortix!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:45 schreef Vortix het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes, ik ga mijn slaapkot opzoeken.
Welterusten allemaal!
Dank je! Och, ik ben niet bijzonder vatbaar voor het mental image verschijnsel, dat scheeltquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Slaap lekker Vortix!
En sorry voor de eventuele nachtmerries!
Ben je hem nu al kwijt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:45 schreef Vortix het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes, ik ga mijn slaapkot opzoeken.
zo zagen ze er niet uitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vast weer een stel van die sportknapen zeker?
Rap ter orde roepen dan!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:48 schreef Vortix het volgende:
Ja, spoorloos verdwijnen. Ik vermoed dat die ergens in een hoekje ligt te huilen.
Je hebt toch geen (koude) rode wijn op?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:54 schreef Lotusss het volgende:
ER en ik gaan ook slapen....
Truste iedereen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het enige waar die torren heenfietsen zijn reunies.
Ik is ex klquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek lagen vissticks in het brieven van de supermarkt. Maar u is?
"Onze auto's..", nope, doet nog geen belletje rinkelen..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doe ik hier niet. Jij weet heel goed wat ik bedoel.
Uruzgan + Viking?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
"Onze auto's..", nope, doet nog geen belletje rinkelen..
Juist, en waarin zijn de andere bermbomslachtoffers omgekomen, please..quote:
En de instelling die jij nu tentoon spreidt heeft 2 man het leven gekost. En ik heb daar een verschrikkelijke baal van. Jullie dachten een beetje onkwetsbaar te zijn daar, en jullie waren te beroerd om in een beproefd voertuig te stappen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Juist, en waarin zijn de andere bermbomslachtoffers omgekomen, please..
De vikings zijn verdomd goede voertuigen die perfect passen bij het werk wat wij doen. Dat valt niet te ontkennen.
En denk je nou echt dat als de Nederlandse krijgsmacht alleen maar bushmasters zou gebruiken de Taliban dan maar de schouders op zouden halen en opeens op meisjesscholen les zouden geven?
Lessons learned?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
En de instelling die jij nu tentoon spreidt heeft 2 man het leven gekost. En ik heb daar een verschrikkelijke baal van. Jullie dachten een beetje onkwetsbaar te zijn daar, en jullie waren te beroerd om in een beproefd voertuig te stappen.
En wat schetst mijn verbazing toen ik in Den Helder was... Allemaal mariniers die dapper liepen te verkondigen dat het toch wel heul veul HME was... Daar zou een Bushmaster zelfs mee opgeblazen zijn! Nou ik heb nieuws voor je, dat halfbakken stapeltje HME zou bij een Bushmaster alleen maar voor een bandenwissel gezorgd hebben.
Dat jullie pokhouterig op pad zijn gegaan met de Viking (lessons learned GB?) is jullie kortzichtige visie.
Omdat in een open MB de overlevingskans groter is dan die rijdende doodskisten van jullie. En nu moet je niet snel de aandacht willen afleiden van de mariniers sores.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Lessons learned?
Waarom rijden ze dan nog rond in open MB's!
Juist, ik heb de foto's gezien ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat in een open MB de overlevingskans groter is dan die rijdende doodskisten van jullie. En nu moet je niet snel de aandacht willen afleiden van de mariniers sores.
Ah, een edit...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:37 schreef Rave_NL het volgende:
En te beroerd???
Gast, donderstraal ff aub een fucking eind op!
Als jij nu loopt te verkondigen dat twee van mijn collega's zijn gesneuveld omdat ze te beroerd waren ga ik niet eens op je in.. Ga je schamen, diep en diep schamen en bedenk je dan dat die paar operationele bushmasters die we überhaupt nog hebben echt wel mee gingen op die bewuste patrouilles.
Of zal het iets met geld te maken hebben?
Te beroerd, teringappaat..
Juist. Fijne nacht nog..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, een edit...
Laat maar zitten knulletje. Moet ik jou gaan uitleggen dat bij een gebrek aan voertuigen jullie je eigen plan hebben getrokken? Bedank je eigen leiding maar zou ik zeggen, dwaas die je bent.
Niet willen luisteren, daar gaan jullie nog eens een keer kapot aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |