Alles per portie kopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoe zit dat dan met het ontbijt?
Bij ontbijt zat oa de jam, pindakaas etc al op de tafels. Behalve de kaas en vleeswaren, die kon je halen aan de balie.
Koffie,thee, en melk, onbeperkt.
Alles voorverpakt, te halen bij je rondgang door de bonnenschuur.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoe zit dat dan met het ontbijt?
Bij ontbijt zat oa de jam, pindakaas etc al op de tafels. Behalve de kaas en vleeswaren, die kon je halen aan de balie.
Koffie,thee, en melk, onbeperkt.
Nee.quote:
Chef Martin heet het volgens mij, en de raaf is inderdaad goed voor de vette lunch.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde bakken als die ze in Uruzgan hadden? (fabriek uit Lelystad volgens mij)
[..]
In de Raaf kun je goed knagen.
Zeker wel, het is alleen de achterliggende organisatie die een nekschot verdiend.quote:
Ik vrees van welquote:
Komt natuurlijk ook door dat HACCP (een soort ARBO voor voedsel) geneuzel. Als je tegenwoordig een plaat met vlees of kaas wil neerleggen kan dat allemaal niet. Alles is verpakt in portie verpakkingen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Echt zeg? Dit is toch te belachelijk voor woorden.......
Man man man, dan hebben AchJa, Cobra, Clan en ik het toch maar getroffen, ook al klaagden we wel eens......zucht.....
Dan zou je blij moeten zijn met de opvoer van brood en kaas in het veld, kun je tenminste je eigen "tosti's maken in die oude branders.............quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook door dat HACCP (een soort ARBO voor voedsel) geneuzel. Als je tegenwoordig een plaat met vlees of kaas wil neerleggen kan dat allemaal niet. Alles is verpakt in portie verpakkingen.
Het enige wat nog in bulk ligt is het brood.
Sorong te Irian Jaya. Vorige zomer een maandje vertoeft. 1week bali, 3dagen Ujung Pandang anderhalve week bij familie en nog wat dagen op bali! Geweldig genoten! Heeeerlijk gegeten reis van mn leven geweest! Eerst maleis leren voordat ik er weer heen gaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha kijk
Mijn moeke is geboren in Bandung.
Chef Martin is idd goed te doen. Heb ik ook een tijdje gegeten in Uruzgan, een verademing na al die blikken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef Erasmo het volgende:
Chef Martin heet het volgens mij, en de raaf is inderdaad goed voor de vette lunch.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef Clan het volgende:
Dus niet meer manden met brood op tafel, en schalen met beleg?
Maleis leren is tegenwoordig wel wat gemakkelijk jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sorong te Irian Jaya. Vorige zomer een maandje vertoeft. 1week bali, 3dagen Ujung Pandang anderhalve week bij familie en nog wat dagen op bali! Geweldig genoten! Heeeerlijk gegeten reis van mn leven geweest! Eerst maleis leren voordat ik er weer heen ga
Inderdaad zet dan gewoon een paar vetpompen bij de kassa neer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef ErwinRommel het volgende:
WTF 21 cent voor zakje ketchup
Echt, uitzuigerij is dat!!!
Men moet Paresto gewoon negeren en zelf hun ding dan doen ipv zich te laten bedonderen door die organiatie.
Hup, terug naar die oude vertrouwde bonnen!!!
Ik eet het serieus liever dan Paresto.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Chef Martin is idd goed te doen. Heb ik ook een tijdje gegeten in Uruzgan, een verademing na al die blikken.
En wat denk je wat je in het veld krijgt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan zou je blij moeten zijn met de opvoer van brood en kaas in het veld, kun je tenminste je eigen "tosti's maken in die oude branders.............
Jaja, Paresto..........quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
En wat denk je wat je in het veld krijgt?
Afgemeten porties.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
En wat denk je wat je in het veld krijgt?
Op Harskamp heb ik hem gezien en in het oefendorp in Marnewaard waar je inderdaad een gewone gehaktbal oid kunt kopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:33 schreef ErwinRommel het volgende:
God allemachtig, wij kregen gewoon nog een cadi-busje op het schiet terrein, waar je een gewone bal gehakt, oid's kon kopen.
Ef de lupa's gewoon standaard een (koud) eitje bevatten. Met halve liter melk erbij, etc.
Bestaat die cadi-bus nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |