Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Begin je nou weeeeer?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef MPG het volgende:
Ja, zeg, wat ben jij voor een slechte moeder?!!?
Ja, maar een kind heeft ook een moeder nodigquote:Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, dan dump je haar in de Theems, niemand mist zo'n wicht
Ikke hiervoor ook bijna 2 jaar geleden, net op een maandtje na nietquote:Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben het niet, al anderhalf jaar niet meer geweest en dat wil ik nog heel lang zo houden
Nou, dat vind ik ook, maar dan is het nog even een projectje inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
Ja, maar een kind heeft ook een moeder nodig
Althans, dat is wel zo leuk vind ik
Komt vast wel goed. Hoop ikquote:Op maandag 3 januari 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik ook, maar dan is het nog even een projectje inderdaad
Tuurlijkquote:
en waar selecteer je dan op?quote:
Nou, ze staan helaas niet in de rij voor me hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Wie wil jou nou niet?
Dat was ook wel een inkoppertje, hequote:
Nee, maar mijn idee om die kansloze tienermoeder maar gewoon te vermoorden is ook een beetje overdreven dan toch weerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Een kind heeft een pa en een ma nodig maar niet ten koste van alles
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Nou, ik zal heel eerlijk zijn. Als ik zou merken in het begin van een relatie dat zij absoluut geen kinderen zou willen dan zou het wat mij betreft geen toekomst hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en waar selecteer je dan op?
als moeder materiaal of als partner materiaal??
Dat zul je mij ook nooit horen zeggen hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Ken je wel, ertegen schuppenquote:
Hij wilde toch al niet stil liggen hierquote:
Belachelijk!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ze staan helaas niet in de rij voor me hoor
Nee, dat was je kans om het goed te makenquote:
Ja, ik heb immers zoveel te biedenquote:
Dat is toch niet raar?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik zal heel eerlijk zijn. Als ik zou merken in het begin van een relatie dat zij absoluut geen kinderen zou willen dan zou het wat mij betreft geen toekomst hebben![]()
Welterusten op je luchtbed kerelquote:
Maar wel effectief om een alleenstaande papa te wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar mijn idee om die kansloze tienermoeder maar gewoon te vermoorden is ook een beetje overdreven dan toch weer
hier moeten ook eerst wat hokjes afgevinkt worden voordat de relatie verder gaat...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik zal heel eerlijk zijn. Als ik zou merken in het begin van een relatie dat zij absoluut geen kinderen zou willen dan zou het wat mij betreft geen toekomst hebben![]()
ja...soms snap ik er geen hol van dat dat mannetje gewoon mijn zoontje is..en hij wordt al zo grootquote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het leven gaat snel
of bedoel je dat niet?
AUquote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij wilde toch al niet stil liggen hier
*schopt mpg tegen zijn scheenbeen
Fair enough. Ik heb ook wel een paar hokjes maar die ga ik hier maar niet noemenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier moeten ook eerst wat hokjes afgevinkt worden voordat de relatie verder gaat...
Ja, dat welquote:Op maandag 3 januari 2011 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wel effectief om een alleenstaande papa te worden.
Misschien moet ik mezelf wat meer 'aanbieden' op 'de markt'quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Ik heb ook wel een paar hokjes maar die ga ik hier maar niet noemen
ja hier idem, da's het mooie van trotse ouders te zijn denk ikquote:Op maandag 3 januari 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja...soms snap ik er geen hol van dat dat mannetje gewoon mijn zoontje is..en hij wordt al zo groot
Omdat ik niet 'veeleisend' wil lijken of onredelijkquote:
Ow. Kut. Ehm...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Belachelijk!
[..]
Nee, dat was je kans om het goed te maken
Neequote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Truste Toek
[..]
Hey GF
[..]lekker gefapt?
Is 8 jaar ervaring genoeg bewijsquote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, in mijn volgende leven wil ik alleen kinderen met iemand die bewezen op de lange termijn goed is met kinderen en die bewezen tegen herrie en gedoe kan
dat is toch niet normaaaaaaaaaaaaaaal?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja hier idem, da's het mooie van trotse ouders te zijn denk ik
wrom niet??quote:Op maandag 3 januari 2011 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Ik heb ook wel een paar hokjes maar die ga ik hier maar niet noemen
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat ik niet 'veeleisend' wil lijken of onredelijk
Nee, nee, mis.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow. Kut. Ehm...
Wat goed van je dat je precies bijhoudt hoe oud jouw menneke is. Zo laat je zien dat je een hele lieve een zorgzame mama bent, die samen met haar zoon uitgebreid met de treintjes speelt
![]()
.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow. Kut. Ehm...
Wat goed van je dat je precies bijhoudt hoe oud jouw menneke is. Zo laat je zien dat je een hele lieve een zorgzame mama bent, die samen met haar zoon uitgebreid met de treintjes speelt
![]()
.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, in mijn volgende leven wil ik alleen kinderen met iemand die bewezen op de lange termijn goed is met kinderen en die bewezen tegen herrie en gedoe kan
Wat voor?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
oh kom op, iedereen heeft een lijstje
Een paar van mij dan:quote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wrom niet??
die van mij waren:
- ambitieus zijn
- Niet TE carriere gericht, want mijn carriere is ook heel belangrijk,
- het O.K. vinden dat ie naar het buitenland moet gaan,
- willen trouwen
- kids willen
- lief zijn![]()
Ja, jouw beroep is sowieso al voldoende bewijsquote:
Is tegen pi kunnen ook geen pre?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, jouw beroep is sowieso al voldoende bewijs![]()
Tenminste...voor hoeveel baby's heb jij gezorgd?
ohh.. dan gaat het tussen ons niets wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een paar van mij dan:
• Eerlijk en trouw zijn
• Geen drugs gebruiken en ook niet roken
• Trouwen
• Kinderen willen
• Beetje fatsoenlijk en karakter hebben (niet iemand die vaak scheldwoorden gebruikt)
Hier geen ervaring met kinderen jonger dan 18 maandenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, jouw beroep is sowieso al voldoende bewijs![]()
Tenminste...voor hoeveel baby's heb jij gezorgd?
dat is nummer 1 op mijn lijstje voor mijn volgende levenquote:
Dat zou ik er dan eventueel wel uit kunnen slaan misschienquote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. dan gaat het tussen ons niets worden
iets met haagse genen
Nou. Ik vind dat niet veeleisend hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een paar van mij dan:
• Eerlijk en trouw zijn
• Geen drugs gebruiken en ook niet roken
• Trouwen
• Kinderen willen
• Beetje fatsoenlijk en karakter hebben (niet iemand die vaak scheldwoorden gebruikt)
JFquote:
En als ik heel eerlijk ben zit ik ook niet te wachten op iemand die bijvoorbeeld een schuld heeft van 30,000 euro of meer door gokken of wat dan ookquote:Op maandag 3 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou. Ik vind dat niet veeleisend hoor
dat is een harde eis, en kun je het niet, het is je eigen kind, so deal with it!quote:
stuartquote:
ik sla terug hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik er dan eventueel wel uit kunnen slaan misschien
Kinkyquote:Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik sla terug hoor
en ik heb een geoefende volleybal arm...
Hmm.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
Hier geen ervaring met kinderen jonger dan 18 maanden
Ik heb alleen voor kinderen gezorgd tussen de 18 maanden en 13 jaar
trevquote:
slaap lekkerquote:
cool happy hunting, en als je nu een man bent??quote:Op maandag 3 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is nummer 1 op mijn lijstje voor mijn volgende leven
Dat is waarquote:Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is een harde eis, en kun je het niet, het is je eigen kind, so deal with it!
Ehm. Ja. Ook logisch.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
En als ik heel eerlijk ben zit ik ook niet te wachten op iemand die bijvoorbeeld een schuld heeft van 30,000 euro of meer door gokken of wat dan ook
Dankjequote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm.
Maar toch..goede papieren
Dan vind ik het geen enkel probleemquote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. Ja. Ook logisch.
En wat als het voor studie is?
trusten muckquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is een harde eis, en kun je het niet, het is je eigen kind, so deal with it!
ja, of een luisquote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
slaap lekker![]()
[..]
cool happy hunting, en als je nu een man bent??
Studie is prima maar niet grote schulden door boven je stand te leven zeg maarquote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. Ja. Ook logisch.
En wat als het voor studie is?
ik moet as januari m'n studie schuld gaan terug betalenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Studie is prima maar niet grote schulden door boven je stand te leven zeg maar
Ja, nou ja, jij werkt met kinderen, dus dat moet haast wel goed gaanquote:
Alles in 1 keerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik moet as januari m'n studie schuld gaan terug betalen
je denkt toch niet dat je al die jaren nooit een pi op hoeft te lossen he?quote:
Ja, lijkt me wel jaquote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou ja, jij werkt met kinderen, dus dat moet haast wel goed gaan
Welterusten Trev en geniet van je vrije dag morgenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eenshad er beter al in kunnen liggen
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Slaap lekker en beterschapquote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef Trevland het volgende:
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
maakt toch niks uit, dat hoort gewoon bij het leven ( een investering die zichzelf terug zal gaan betalen)quote:Op maandag 3 januari 2011 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik moet as januari m'n studie schuld gaan terug betalen
sweet dreamsquote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef Trevland het volgende:
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Dat denk ik wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat je al die jaren nooit een pi op hoeft te lossen he?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
tuurlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maakt toch niks uit, dat hoort gewoon bij het leven ( een investering die zichzelf terug zal gaan betelen)
En 18 maanden is jong genoeg voor nog een hele berg poepincidenten, dus dan kan jij het welquote:
Wat boeit het om een pi op te lossen?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat je al die jaren nooit een pi op hoeft te lossen he?![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat klopt. Daar heb ik genoeg 'ervaring' ook mee inderdaad.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En 18 maanden is jong genoeg voor nog een hele berg poepincidenten, dus dan kan jij het wel
trusten trevquote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef Trevland het volgende:
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Maar goed dat we ons adem niet inhieldenquote:
nee schat, jij zegt niets geks, MPG is gewoon gekquote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat boeit het om een pi op te lossen?
Dat hoort er toch gwn bij of zeg ik nou iets geks?
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat welquote:Op maandag 3 januari 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee schat, jij zegt niets geks, MPG is gewoon gek. En dat weet jij heel goed
.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
damnquote:Op maandag 3 januari 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg serieus om nog een zakje chips te eten. Laten we eerlijk zijn, ik kan het hebben
Bespaar me de smerige detailsquote:Op maandag 3 januari 2011 23:22 schreef Barretje80 het volgende:
ohh!! NU al spierpijn in m'n kont!
dat wordt leuk morgen!
nu lekker slapen!
tot morgen lieve kijkbuiskindertjes!!
Echt niet? Ook niet 1 klein zakje?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn
wil ik ook
En ik kan het niet hebben
slaap lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:22 schreef Barretje80 het volgende:
dat wordt leuk morgen!
nu lekker slapen!
Wat heb je uitgespookt danquote:Op maandag 3 januari 2011 23:22 schreef Barretje80 het volgende:
dat wordt leuk morgen!
nu lekker slapen!
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt. Daar heb ik genoeg 'ervaring' ook mee inderdaad.
volleybal training na 3 weken niet sportenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb je uitgespookt dan?
EN slaap lekker
zullen wij anders iets doen waardoor we juist dingen verbranden?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn
wil ik ook
En ik kan het niet hebben
Eigenlijk ook met heel vervelende dingen zoals gebroken armen of astma aanvallen die niet overgaan dus naar A&E moeten en nog veel meerquote:
Hmmmmmquote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zullen wij anders iets doen waardoor we juist dingen verbranden?
volley je dan met je kontquote:Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
volleybal training na 3 weken niet sporten
trusten barretjequote:Op maandag 3 januari 2011 23:22 schreef Barretje80 het volgende:
dat wordt leuk morgen!
nu lekker slapen!
En toen? Wat deed jij toen?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk ook met heel vervelende dingen zoals gebroken armen of astma aanvallen die niet overgaan dus naar A&E moeten en nog veel meer
Ja, ik mis RN ookquote:Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie is dit?
Waar is rocknijntje?
Naar A&E gaan dus. Ik ken de meeste ziekenhuizen in deze regio inmiddels wel.quote:
slapen?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie is dit?
Waar is rocknijntje?
opgegeten door Rockiejjquote:Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie is dit?
Waar is rocknijntje?
Ja, maar je bleef rustig enzo, geen paniek, gewoon doen wat je moest doen en klaar?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Naar A&E gaan dus. Ik ken de meeste ziekenhuizen in deze regio inmiddels wel.
ik heb salt&vinegarquote:
Nou, de stress komt bij mij meestal pas in het ZHquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar je bleef rustig enzo, geen paniek, gewoon doen wat je moest doen en klaar?
Wat hij deed weet ik niet, maar ik bleef heel kalm, stelde kind en omgeving gerust en zorgde voor het inschaklene van de juiste hulpverlening.quote:
Dus?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
slapen?
ze is wel nog maar 14 he
Deze zijn eigenlijk niet eens zo lekkerquote:
Enneh. Stuipen. Wel eens meegemaakt?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
Nou, de stress komt bij mij meestal pas in het ZH
iddquote:Op maandag 3 januari 2011 23:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dus?
Ze zit anders gerust tot 4 uur in de nacht op het forum.
die van mij welquote:Op maandag 3 januari 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze zijn eigenlijk niet eens zo lekker
Pas als alles weer helemaal in orde is, toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, de stress komt bij mij meestal pas in het ZH
die heb ik vanuit england laten meebrengenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whaaaaaa die wil ik ook
waar haal je die in NL?
Nee! Wel meningitis en dat vond ik best engquote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enneh. Stuipen. Wel eens meegemaakt?
ja, misschien is ze dan nu eindelijk verstandig gewordenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dus?
Ze zit anders gerust tot 4 uur in de nacht op het forum.
denk aan verbranden, denk aan verbrandenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whaaaaaa die wil ik ook
waar haal je die in NL?
dat geloof je zelf nietquote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, misschien is ze dan nu eindelijk verstandig geworden
Niet helemaal. Eenmaal in het ZH kan ik niet snel genoeg geholpen worden danquote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Pas als alles weer helemaal in orde is, toch?
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik vanuit england laten meebrengen
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ze is 14!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou. Trouwen?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee! Wel meningitis en dat vond ik best eng
huh?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
denk aan verbranden, denk aan verbranden
Kan ik ook wel doen als ik weer naar NL kom voor liefhebbersquote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik vanuit england laten meebrengen
JAAAAAAAAAquote:Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan ik ook wel doen als ik weer naar NL kom voor liefhebbers
Al die caloriën van die chips er weer af'trainen'quote:
net zoals met die jellybeans voor symquote:Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan ik ook wel doen als ik weer naar NL kom voor liefhebbers
Hehe, klinkt op zich wel aantrekkelijk moet ik zeggen jaquote:
van wie hoorde je datquote:
Ow?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Al die caloriën van die chips er weer af'trainen'...
Sym heeft 8 ons jelly beans gekregen in totaalquote:Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
net zoals met die jellybeans voor sym
quote:
Oh...wil je in Engeland blijven wonen?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hehe, klinkt op zich wel aantrekkelijk moet ik zeggen ja
Jawelquote:
Dat is geen vereistequote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh...wil je in Engeland blijven wonen?
Help me maar herinneren als ik weer naar NL komquote:
In juliquote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Help me maar herinneren als ik weer naar NL kom
spelenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
Oheeee, ik heb weer een eigen lader![]()
Nu slapen, morgen kom ik weer spelen![]()
Sweet dreams lieverd en droom iets geks/leuksquote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
Flash, nog de beste wensen manquote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Meine Damen und Herren, wir begrüßen unsere zugestiegene Fahrgäste in Augsburg Hbf. Welterusten allemaal
Jeeeeeeeeeeeeej.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
olaquote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Meine Damen und Herren, wir begrüßen unsere zugestiegene Fahrgäste in Augsburg Hbf. Welterusten allemaal
Een weekendje tussendoor kan altijdquote:
Te koop bij Christine le Ducquote:
slaap lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
spelletjequote:Op maandag 3 januari 2011 23:37 schreef Ladylike het volgende:
Doei ST, slaap lekker![]()
Zo, spelletje ben ik nu wel ff zat
Een zylom game (full version)quote:
quote:
en dat dusquote:
Doegquote:
Pfff..het leven van een werkende manquote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
Sweet dreams lieverd en droom iets geks/leuks![]()
Fijne dag morgen. Ik ben zelf pas om een uur of half 9 weer online
quote:
Fijn dromenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef MPG het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeej.
Slaap lekker snoet en tot morgen
quote:
Doegquote:Op maandag 3 januari 2011 23:37 schreef Ladylike het volgende:
Doei ST, slaap lekker![]()
Zo, spelletje ben ik nu wel ff zat
slaap lekkerquote:
Doeg apekopquote:
heb je iig wel die mooie quote al gemaaktquote:
Blijf ademen jongen. Je ziet wat roodquote:
quote:
quote:
jaquote:Op maandag 3 januari 2011 23:43 schreef Ladylike het volgende:
heb je iig wel die mooie quote al gemaakt
Nouquote:Op maandag 3 januari 2011 23:44 schreef Stuart het volgende:
Voor ST is het beste nog niet goed genoeg
quote:
Ik bedoel dus dat IK vind dat jij meer dan het beste verdiendquote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nouik ben niet zo veeleisend
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijf ademen jongen. Je ziet wat rood
Waaromheb ik nu een deja vuquote:
gooi het in de groep ..quote:
Welkom terugquote:
m-m-m-maar waarom dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef Stuart het volgende:
Ik bedoel dus dat IK vind dat jij meer dan het beste verdiend
Om wie je bent. Je bent gewoon zo liefquote:
Nietquote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nouik ben niet zo veeleisend
Ja maar..maar..maar...quote:
En dat vind ik helemaal niet ergquote:
Pleasurequote:Op maandag 3 januari 2011 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja maar..maar..maar...
Oh![]()
Dankje![]()
Nee, niet, verbaast je dat?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet?
Maar dan verdien je nog wel het beste.
genoeg fok stelletjes (met fok kindjes)quote:
Welterusten jongen en maak je niet te drukquote:
Truste en sterkte met je probleemquote:
Ja, nouja, de meeste vrouwen die mijn pad kruisen zijn wel veeleisendquote:
Dan kijk je om naar de verkeerde vrouwenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nouja, de meeste vrouwen die mijn pad kruisen zijn wel veeleisend...
Stop daar onmiddelijk meequote:
wie allemaak eigenloijk, zoveel ken ik er nietquote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
genoeg fok stelletjes (met fok kindjes)
shame on youquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is ergens een topic... momentjequote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie allemaak eigenloijk, zoveel ken ik er niet
Meen je dat nou joh?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is jouw definitie van veeleisend wel anders dan die van mijquote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
toetsenbord kapot??quote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie allemaak eigenloijk, zoveel ken ik er niet
Dat kan. Nou moet ik ook wel toegeven dat ik ook hele makkelijke exemplaren ken, godzijdankquote:Op maandag 3 januari 2011 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is jouw definitie van veeleisend wel anders dan die van mij
JEUJ!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:55 schreef MPG het volgende:
Dat kan. Nou moet ik ook wel toegeven dat ik ook hele makkelijke exemplaren ken, godzijdank.
wacht maar tot je mij leert kennen irlquote:Op maandag 3 januari 2011 23:55 schreef Stuart het volgende:
Ik heb altijd dat mensen die ik nauwelijks ken meteen seks met me willen. Zo ben ik helemaal niet
Mensen die nog ik nog niet eens 3 uur ken bijvoorbeeld.
Je bent de eerste man die ik daarover hoor klagen.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:55 schreef Stuart het volgende:
Ik heb altijd dat mensen die ik nauwelijks ken meteen seks met me willen. Zo ben ik helemaal niet
Mensen die nog ik nog niet eens 3 uur ken bijvoorbeeld.
links laten liggenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan. Nou moet ik ook wel toegeven dat ik ook hele makkelijke exemplaren ken, godzijdank.
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wacht maar tot je mij leert kennen irl
ach laten we gewoon zeggen dat je aan het fappen was en kwamquote:
Ik heb echt niet de behoefte met iedereen het nest in te duiken die me daarvoor vraagt. Misschien is dat hier wel meer dan in NL maar het is niet mijn dingquote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent de eerste man die ik daarover hoor klagen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe ik ookquote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
links laten liggenalleen als je enorme druk hebt
trusten suikertjequote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
Sorry, ik zal het niet meer doen!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stop daar onmiddelijk mee
Je zit hier in een SC waar we gesprekken voeren op een hoog niveau ja
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is aan jou natuurlijk. Ik ga zo naar bedquote:Op maandag 3 januari 2011 23:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer doen!
Ik ga over 2 minuten wel nachtbaggeren, oke?
Haha, dat is dan wel heel ergquote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
shame on you![]()
ik kom net zelf uit een spel
coolquote:Op maandag 3 januari 2011 23:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer doen!
Ik ga over 2 minuten wel nachtbaggeren, oke?
Slaap lekker snoetquote:
Oke, dan doe ik hetquote:Op maandag 3 januari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is aan jou natuurlijk. Ik ga zo naar bed
Dat vind ik alleen maar een goed iets hoor. Maar normaal hoor ik mannen alleen maar zeggen "SEKS!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb echt niet de behoefte met iedereen het nest in te duiken die me daarvoor vraagt. Misschien is dat hier wel meer dan in NL maar het is niet mijn ding
Thanks, jij ook en veel plezier nog in ONZquote:Op maandag 3 januari 2011 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oke, dan doe ik het
Alvast: Slaap lekker dan!
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan moet ik ineens weer gaan gamen
trusten pgrquote:
Iedereen wil seks met jou.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen maar een goed iets hoor. Maar normaal hoor ik mannen alleen maar zeggen "SEKS!Waar!? Meer!?
"
alweerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan moet ik ineens weer gaan gamen
Ja, misschien vinden andere mannen dat wel leuk, stoer of lekker maar ik dus nietquote:Op maandag 3 januari 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen maar een goed iets hoor. Maar normaal hoor ik mannen alleen maar zeggen "SEKS!Waar!? Meer!?
"
ik nietquote:Op maandag 3 januari 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |