Ja, lijkt me wel jaquote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou ja, jij werkt met kinderen, dus dat moet haast wel goed gaan
Welterusten Trev en geniet van je vrije dag morgenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eenshad er beter al in kunnen liggen
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Slaap lekker en beterschapquote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef Trevland het volgende:
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
maakt toch niks uit, dat hoort gewoon bij het leven ( een investering die zichzelf terug zal gaan betalen)quote:Op maandag 3 januari 2011 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik moet as januari m'n studie schuld gaan terug betalen
sweet dreamsquote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef Trevland het volgende:
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Dat denk ik wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat je al die jaren nooit een pi op hoeft te lossen he?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
tuurlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maakt toch niks uit, dat hoort gewoon bij het leven ( een investering die zichzelf terug zal gaan betelen)
En 18 maanden is jong genoeg voor nog een hele berg poepincidenten, dus dan kan jij het welquote:
Wat boeit het om een pi op te lossen?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat je al die jaren nooit een pi op hoeft te lossen he?![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat klopt. Daar heb ik genoeg 'ervaring' ook mee inderdaad.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En 18 maanden is jong genoeg voor nog een hele berg poepincidenten, dus dan kan jij het wel
trusten trevquote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef Trevland het volgende:
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Maar goed dat we ons adem niet inhieldenquote:
nee schat, jij zegt niets geks, MPG is gewoon gekquote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat boeit het om een pi op te lossen?
Dat hoort er toch gwn bij of zeg ik nou iets geks?
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat welquote:Op maandag 3 januari 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee schat, jij zegt niets geks, MPG is gewoon gek. En dat weet jij heel goed
.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
damnquote:Op maandag 3 januari 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg serieus om nog een zakje chips te eten. Laten we eerlijk zijn, ik kan het hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |