JFquote:
En als ik heel eerlijk ben zit ik ook niet te wachten op iemand die bijvoorbeeld een schuld heeft van 30,000 euro of meer door gokken of wat dan ookquote:Op maandag 3 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou. Ik vind dat niet veeleisend hoor
dat is een harde eis, en kun je het niet, het is je eigen kind, so deal with it!quote:
stuartquote:
ik sla terug hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik er dan eventueel wel uit kunnen slaan misschien
Kinkyquote:Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik sla terug hoor
en ik heb een geoefende volleybal arm...
Hmm.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
Hier geen ervaring met kinderen jonger dan 18 maanden
Ik heb alleen voor kinderen gezorgd tussen de 18 maanden en 13 jaar
trevquote:
slaap lekkerquote:
cool happy hunting, en als je nu een man bent??quote:Op maandag 3 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is nummer 1 op mijn lijstje voor mijn volgende leven
Dat is waarquote:Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is een harde eis, en kun je het niet, het is je eigen kind, so deal with it!
Ehm. Ja. Ook logisch.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
En als ik heel eerlijk ben zit ik ook niet te wachten op iemand die bijvoorbeeld een schuld heeft van 30,000 euro of meer door gokken of wat dan ook
Dankjequote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm.
Maar toch..goede papieren
Dan vind ik het geen enkel probleemquote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. Ja. Ook logisch.
En wat als het voor studie is?
trusten muckquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is een harde eis, en kun je het niet, het is je eigen kind, so deal with it!
ja, of een luisquote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
slaap lekker![]()
[..]
cool happy hunting, en als je nu een man bent??
Studie is prima maar niet grote schulden door boven je stand te leven zeg maarquote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. Ja. Ook logisch.
En wat als het voor studie is?
ik moet as januari m'n studie schuld gaan terug betalenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Studie is prima maar niet grote schulden door boven je stand te leven zeg maar
Ja, nou ja, jij werkt met kinderen, dus dat moet haast wel goed gaanquote:
Alles in 1 keerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik moet as januari m'n studie schuld gaan terug betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |