Ow. Kut. Ehm...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Belachelijk!
[..]
Nee, dat was je kans om het goed te maken
Neequote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Truste Toek
[..]
Hey GF
[..]lekker gefapt?
Is 8 jaar ervaring genoeg bewijsquote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, in mijn volgende leven wil ik alleen kinderen met iemand die bewezen op de lange termijn goed is met kinderen en die bewezen tegen herrie en gedoe kan
dat is toch niet normaaaaaaaaaaaaaaal?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja hier idem, da's het mooie van trotse ouders te zijn denk ik
wrom niet??quote:Op maandag 3 januari 2011 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Ik heb ook wel een paar hokjes maar die ga ik hier maar niet noemen
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat ik niet 'veeleisend' wil lijken of onredelijk
Nee, nee, mis.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow. Kut. Ehm...
Wat goed van je dat je precies bijhoudt hoe oud jouw menneke is. Zo laat je zien dat je een hele lieve een zorgzame mama bent, die samen met haar zoon uitgebreid met de treintjes speelt
![]()
.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow. Kut. Ehm...
Wat goed van je dat je precies bijhoudt hoe oud jouw menneke is. Zo laat je zien dat je een hele lieve een zorgzame mama bent, die samen met haar zoon uitgebreid met de treintjes speelt
![]()
.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, in mijn volgende leven wil ik alleen kinderen met iemand die bewezen op de lange termijn goed is met kinderen en die bewezen tegen herrie en gedoe kan
Wat voor?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
oh kom op, iedereen heeft een lijstje
Een paar van mij dan:quote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wrom niet??
die van mij waren:
- ambitieus zijn
- Niet TE carriere gericht, want mijn carriere is ook heel belangrijk,
- het O.K. vinden dat ie naar het buitenland moet gaan,
- willen trouwen
- kids willen
- lief zijn![]()
Ja, jouw beroep is sowieso al voldoende bewijsquote:
Is tegen pi kunnen ook geen pre?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, jouw beroep is sowieso al voldoende bewijs![]()
Tenminste...voor hoeveel baby's heb jij gezorgd?
ohh.. dan gaat het tussen ons niets wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een paar van mij dan:
• Eerlijk en trouw zijn
• Geen drugs gebruiken en ook niet roken
• Trouwen
• Kinderen willen
• Beetje fatsoenlijk en karakter hebben (niet iemand die vaak scheldwoorden gebruikt)
Hier geen ervaring met kinderen jonger dan 18 maandenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, jouw beroep is sowieso al voldoende bewijs![]()
Tenminste...voor hoeveel baby's heb jij gezorgd?
dat is nummer 1 op mijn lijstje voor mijn volgende levenquote:
Dat zou ik er dan eventueel wel uit kunnen slaan misschienquote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. dan gaat het tussen ons niets worden
iets met haagse genen
Nou. Ik vind dat niet veeleisend hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een paar van mij dan:
• Eerlijk en trouw zijn
• Geen drugs gebruiken en ook niet roken
• Trouwen
• Kinderen willen
• Beetje fatsoenlijk en karakter hebben (niet iemand die vaak scheldwoorden gebruikt)
JFquote:
En als ik heel eerlijk ben zit ik ook niet te wachten op iemand die bijvoorbeeld een schuld heeft van 30,000 euro of meer door gokken of wat dan ookquote:Op maandag 3 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou. Ik vind dat niet veeleisend hoor
dat is een harde eis, en kun je het niet, het is je eigen kind, so deal with it!quote:
stuartquote:
ik sla terug hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik er dan eventueel wel uit kunnen slaan misschien
Kinkyquote:Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik sla terug hoor
en ik heb een geoefende volleybal arm...
Hmm.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
Hier geen ervaring met kinderen jonger dan 18 maanden
Ik heb alleen voor kinderen gezorgd tussen de 18 maanden en 13 jaar
trevquote:
slaap lekkerquote:
cool happy hunting, en als je nu een man bent??quote:Op maandag 3 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is nummer 1 op mijn lijstje voor mijn volgende leven
Dat is waarquote:Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is een harde eis, en kun je het niet, het is je eigen kind, so deal with it!
Ehm. Ja. Ook logisch.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
En als ik heel eerlijk ben zit ik ook niet te wachten op iemand die bijvoorbeeld een schuld heeft van 30,000 euro of meer door gokken of wat dan ook
Dankjequote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm.
Maar toch..goede papieren
Dan vind ik het geen enkel probleemquote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. Ja. Ook logisch.
En wat als het voor studie is?
trusten muckquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is een harde eis, en kun je het niet, het is je eigen kind, so deal with it!
ja, of een luisquote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
slaap lekker![]()
[..]
cool happy hunting, en als je nu een man bent??
Studie is prima maar niet grote schulden door boven je stand te leven zeg maarquote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. Ja. Ook logisch.
En wat als het voor studie is?
ik moet as januari m'n studie schuld gaan terug betalenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Studie is prima maar niet grote schulden door boven je stand te leven zeg maar
Ja, nou ja, jij werkt met kinderen, dus dat moet haast wel goed gaanquote:
Alles in 1 keerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik moet as januari m'n studie schuld gaan terug betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |