Belachelijk!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ze staan helaas niet in de rij voor me hoor
Nee, dat was je kans om het goed te makenquote:
Ja, ik heb immers zoveel te biedenquote:
Dat is toch niet raar?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik zal heel eerlijk zijn. Als ik zou merken in het begin van een relatie dat zij absoluut geen kinderen zou willen dan zou het wat mij betreft geen toekomst hebben![]()
Welterusten op je luchtbed kerelquote:
Maar wel effectief om een alleenstaande papa te wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar mijn idee om die kansloze tienermoeder maar gewoon te vermoorden is ook een beetje overdreven dan toch weer
hier moeten ook eerst wat hokjes afgevinkt worden voordat de relatie verder gaat...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik zal heel eerlijk zijn. Als ik zou merken in het begin van een relatie dat zij absoluut geen kinderen zou willen dan zou het wat mij betreft geen toekomst hebben![]()
ja...soms snap ik er geen hol van dat dat mannetje gewoon mijn zoontje is..en hij wordt al zo grootquote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het leven gaat snel
of bedoel je dat niet?
AUquote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij wilde toch al niet stil liggen hier
*schopt mpg tegen zijn scheenbeen
Fair enough. Ik heb ook wel een paar hokjes maar die ga ik hier maar niet noemenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier moeten ook eerst wat hokjes afgevinkt worden voordat de relatie verder gaat...
Ja, dat welquote:Op maandag 3 januari 2011 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wel effectief om een alleenstaande papa te worden.
Misschien moet ik mezelf wat meer 'aanbieden' op 'de markt'quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Ik heb ook wel een paar hokjes maar die ga ik hier maar niet noemen
ja hier idem, da's het mooie van trotse ouders te zijn denk ikquote:Op maandag 3 januari 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja...soms snap ik er geen hol van dat dat mannetje gewoon mijn zoontje is..en hij wordt al zo groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |