quote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vertel mij wat, hij vroeg vanavond of een spijkerbroek in de droger mag en zei vervolgens dat ik dat even moest gaan doen![]()
![]()
Ja, dat zei ik al. In andere bewoordingen, maar tochquote:
Ww opvragen of een nieuwe aan makenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:50 schreef Rockiejj het volgende:
Ik kan niet meer inloggen op me Skype-account.. wat?!
Jaquote:
Moet je doenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
Ik wil ook kinderen. Of in ieder geval 1![]()
jaquote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heb je ook zo'n leeftijds banner??
en Toek ookquote:Op maandag 3 januari 2011 22:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al. In andere bewoordingen, maar toch
Eentje van gewapend betonquote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht dat MPG zo mager was? Wat voor veertje maakt dat jou dan?
Met een hele goede hefboom welquote:
Lekkerquote:
Ja, is alleen makkelijker gezegd dan gedaan. Zeker als alleenstaande manquote:
Je hoeft me niet te bellen want ik neem toch niet opquote:
Niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te bellen want ik neem toch niet op
Vrouwen zat hier!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, is alleen makkelijker gezegd dan gedaan. Zeker als alleenstaande man![]()
dat is toch echt een chick ding volgens mijquote:
Niet. Jij bent veeel zachter dan gewapend betonquote:
Je woont in Engeland...gewoon een tiener zwanger maken johquote:Op maandag 3 januari 2011 22:51 schreef Stuart het volgende:
Ja, is alleen makkelijker gezegd dan gedaan. Zeker als alleenstaande man![]()
Nee, moet dat dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk niet dat die daar nu is
[..]
Whoehoeiemand die niet ziek is of zo
later gebeuren er dingen die wel grappig zijn maar je moet uitkijken dat je er niet te hard om lacht....quote:Op maandag 3 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nu is dat nog schattig ja![]()
En dan gaat ze er vandoor en kan ik me eigen scheel betalen. Ik wil natuurlijk wel dat het kind dan ook bij mij in huis woontquote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je woont in Engeland...gewoon een tiener zwanger maken joh
Ik heb hem vooral omdat ik er nooit uitkom hoe oud hij nou isquote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef john-frusciante het volgende:
dat is toch echt een chick ding volgens mij![]()
LL had die idem
Gewoon ontvoerenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
Ik heb serieus wel eens gekeken naar adoptie (nieuwsgierig) en dat is ook een duur en lang proces zeg
Een van de kinderen van vrienden van Toek zei ook zoiets jaquote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet. Jij bent veeel zachter dan gewapend beton!
Barquote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!!
ohh stuart.. kan je geen sperma donor worden en dan toch stiekem je kind op zoeken??
Ja idd, als ze rond de 4jaar zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
later gebeuren er dingen die wel grappig zijn maar je moet uitkijken dat je er niet te hard om lacht....
(zo zond die jongste laatst 'dikke tieten' dikke tieten' - geen idee wat ze op school leren)
Hey Barretjequote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!!
ohh stuart.. kan je geen sperma donor worden en dan toch stiekem je kind op zoeken??
ja. tieten, dat zei hij een tijdje terug ook de hele tijd als hij mij zagquote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
later gebeuren er dingen die wel grappig zijn maar je moet uitkijken dat je er niet te hard om lacht....
(zo zond die jongste laatst 'dikke tieten' dikke tieten' - geen idee wat ze op school leren)
je wilt liever die 3 seconden plezier ervan??quote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bar
Nee, dat zou ik niet willen op die manier![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!!
nou ja......quote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb hem vooral omdat ik er nooit uitkom hoe oud hij nou is![]()
Jaa, hij is 2..en dan ehm...vier maanden? Of vijf? Ehm. Ruim twee![]()
(en dan kijkt de halve wereld al naar je omdat ze denken dat je je kind verwaarloost..als je al niet eens weet hoe oud hij precies is, nou, dan..)
Ik wil gewoon iets 'normaals'. Dus vrouw, kinderen, huisje. Hondquote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je wilt liever die 3 seconden plezier ervan??
Ach, dan dump je haar in de Theems, niemand mist zo'n wichtquote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan gaat ze er vandoor en kan ik me eigen scheel betalen. Ik wil natuurlijk wel dat het kind dan ook bij mij in huis woont
Ja, zeg, wat ben jij voor een slechte moederquote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb hem vooral omdat ik er nooit uitkom hoe oud hij nou is![]()
Jaa, hij is 2..en dan ehm...vier maanden? Of vijf? Ehm. Ruim twee![]()
(en dan kijkt de halve wereld al naar je omdat ze denken dat je je kind verwaarloost..als je al niet eens weet hoe oud hij precies is, nou, dan..)
Ik ben het niet, al anderhalf jaar niet meer geweest en dat wil ik nog heel lang zo houdenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar veel hier zijn of waren het
quote:
quote:
'N avond heren!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bar
Nee, dat zou ik niet willen op die manier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |