arme thomasquote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. EN we hebben de treintje en het spoor gepakt en gebouwd en daar heel veel mee gespeeld![]()
Tot Thijs de locomotief kapot smeet
Okay, nou, rustig aan met die extra uren dan maar. Erbij kan natuurlijk altijd nogquote:Op maandag 3 januari 2011 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. alleen moet ik waken voor een stap te ver. Vandaag al een zwakke dag gehad, dus moet wel oppassen natuurlijk. Zeker omdat ik sowieso al naar 1 dag meer ga , op mijn andere plek.
Okee, ik doe bij een plek, mede de crediteurenadministratiequote:Op maandag 3 januari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Receptie/ telefoon/ verhuuradministratie bij een woningstichting
Echt?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm. Nee. Wel goed voor je huid
En toen hardhandig in de naughty hoek gezet (gegooid)quote:Op maandag 3 januari 2011 22:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
FOEI locomotief! Mag je nooit meer doen!
Ja, hij heeft even een gooi- en smijt-periode ofzo.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk, alleen jammer van de locomotief though
Maar ben je toch ookquote:Op maandag 3 januari 2011 22:30 schreef Stuart het volgende:
* Stuart voelt zich af en toe een servant![]()
nee, dit was er eentje zonder eng gezichtjequote:
Iek! Dat zou ik niet kunnen denk ikquote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik doe bij een plek, mede de crediteurenadministratie
Slim ventje! En jij de lieve kalme mammiequote:Op maandag 3 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij heeft even een gooi- en smijt-periode ofzo.
Dus de trein staat nu even in de garage![]()
Dat zei hij zelf: ohoh, trein stuk! trein even naar de garage?
Dus heb ik hem maar even heel duidelijk verteld dat we hem dit keer gaan maken, maar dat gooien met speelgoed niet lief is en het daar stuk van gaat
is toch niet eng, ik vind het een leuke seriequote:Op maandag 3 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dit was er eentje zonder eng gezichtje
Nou, childminders/nannies doen meestal NIETS anders dan de zorg voor de kinderen hoorquote:
Kan dat moet ook wil zijn?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is toch niet eng, ik vind het een leuke serie![]()
Ik moet verplicht meekijken
Hoort toch ook bij de inboedelquote:Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, childminders/nannies doen meestal NIETS anders dan de zorg voor de kinderen hoor
Vast wel,quote:Op maandag 3 januari 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iek! Dat zou ik niet kunnen denk ik
Ja, slim is hij welquote:Op maandag 3 januari 2011 22:32 schreef Stuart het volgende:
Slim ventje! En jij de lieve kalme mammie
Ga daar maar even afkoelen!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
En toen hardhandig in de naughty hoek gezet (gegooid)
Ik bedoel dus dat ik niets anders doe zoals opruimen of afwassen of een beetje the fucking butler spelen zeg maarquote:
sssssssstquote:
Nee, helemaal mee eens. Een kind moet wel heel idioot doen wil het mij kwaad krijgenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, slim is hij wel![]()
En tsja, meteen boos worden helpt natuurlijk voor geen meter
Ik snap geen hol van cijfertjes hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vast wel,
komt er op neer dat ik de facturen moet inboeken en betaalklaar mag zetten. Ik hoef niks met de telefoon te doen en alles is al voorgeboekt voor mij. Maar misschien dat ik in de toekomst wel zelf naar de grootboekrekeningen mag zoeken.
En als de trein dan geen sorry zegt mag hij in de hoek blijvenquote:
Dat lijkt er wel opquote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik niets anders doe zoals opruimen of afwassen of een beetje the fucking butler spelen zeg maar
Maar die grenzen zijn soms moeilijk voor mensen geloof ik
Ik ben zelf ook schuldig hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 22:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
sssssssst![]()
Ik ben de serie gaan waarderen hoor (wel meerdere)
Als je kinderen hebt kun je weer ff kind zijjn
Ja, maar wel op het krukje!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
En als de trein dan geen sorry zegt mag hij in de hoek blijven
Jij doet ook gewoon alsof je kind bentquote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op
[..]
Ik ben zelf ook schuldig hooren heb niet eens kinderen
Okee, dan is het inderdaad te lastig voor jequote:Op maandag 3 januari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap geen hol van cijfertjes hoor![]()
Maar klinkt goed!
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar wel op het krukje!
En als hij van het krukje afgaat, 2 minuten langer!
Dat ligt er aan hoe oud de trein is hequote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar wel op het krukje!
En als hij van het krukje afgaat, 2 minuten langer!
Ik hoef niet te doen alsofquote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij doet ook gewoon alsof je kind bent
Hoe oud is de trein eigenlijk?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe oud de trein is he
Hoe oud is tie?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe oud de trein is he
En zeker zelf je handen ook vol aan die 'playmates'quote:Op maandag 3 januari 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
Morgen komen hier blijkbaar 2 'playmates' dus heb ik 4 jongens rondrennen![]()
Doe niet zo engquote:
Oeh, mag ik meedoen?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
Morgen komen hier blijkbaar 2 'playmates' dus heb ik 4 jongens rondrennen![]()
leuke leeftijd, en word alleen maar leuker naarmate die harde schijf voller wordquote:
2 handjes vol per playmatequote:Op maandag 3 januari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zeker zelf je handen ook vol aan die 'playmates'
[..]
Doe niet zo eng
ff huiselijke 'discussie' over hoe en wat slingers ophangenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Have fun Muck![]()
[..]
En hoe ging het?
WB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |