Nee, ik vind het een beetje saai als ik heel eerlijk benquote:
Toen was ik ook al vroeg weg, het is dat ik morgen niet hoef te werkenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, toen was het ook al vroeg rustig
Slaap lekker beebquote:
Oh, nou, misschien als we heeeeeel hard roepen, dat ze dan wel komen?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een beetje saai als ik heel eerlijk ben
Lekker joh, dat je vrij bentquote:Op maandag 3 januari 2011 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen was ik ook al vroeg weg, het is dat ik morgen niet hoef te werken
Zolang jij er maar bentquote:Op maandag 3 januari 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nou, misschien als we heeeeeel hard roepen, dat ze dan wel komen?
quote:
quote:
Kan het ook wel gebruiken dus daarom maak ik het ook niet laatquote:
Komt nog wel een keertje,hopen we allebijquote:
Blijf bij mij (zingend)quote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat is niet zo lang meer, ben ik bang![]()
Je hebt gelijk. Ik blijf zelf ook nog maar een uurtjequote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan het ook wel gebruiken dus daarom maak ik het ook niet laat
moet je morgen ook werken??quote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat is niet zo lang meer, ben ik bang![]()
Dan denk ik al in bed te liggenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik blijf zelf ook nog maar een uurtje
Gezelligquote:
Waarom heb ik nou het vermoeden dat jij net ergens vandaan komt waar het heel erg is?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:21 schreef Rockiejj het volgende:
Hallo koffieleutertjes
Is het hier nog een beetje gezellig? Of is het hier ook niet uit te houden?
Heb ik weer de mazzel van het tijdsverschil dusquote:
Eveningquote:Op maandag 3 januari 2011 22:21 schreef Rockiejj het volgende:
Hallo koffieleutertjes
Is het hier nog een beetje gezellig? Of is het hier ook niet uit te houden?
Ik ook pas woensdag,quote:
Ik weet niet of dat voor mij zo veel uit maaktquote:Op maandag 3 januari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ik weer de mazzel van het tijdsverschil dus
Geniet nog maar van je laatste vrije dag Bosquote:Op maandag 3 januari 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook pas woensdag,
Maar aan de ene kant had ik liever morgen al gewerkt, maar misshcien is het wel beter om morgen thuis te zijn.
Voor mij welquote:Op maandag 3 januari 2011 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat voor mij zo veel uit maakt
Dat begrijp ik. En jij morgen lekker uitslapenquote:
Die slaapt weerquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. En jij morgen lekker uitslapen
Ik heb eigenlijk iedere dag wel een vrije dag. WErk maar 2 tot 3 uur per keer, dus ben iedere middag wel thuis.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geniet nog maar van je laatste vrije dag Bos
Cool, klinkt als een geslaagde dag. Tofquote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die slaapt weer![]()
We hebben vandaag echt heel veel lol gehad, allebei weer wat beter, dus we konden lekker weer wat meer spelen en stoeien
jaquote:
Wowquote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk dat ik de 12 uur slaap nog wel eens kan gaan halen
Ben je dat aan het opbouwen of blijft dat nog wel even zo?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk iedere dag wel een vrije dag. WErk maar 2 tot 3 uur per keer, dus ben iedere middag wel thuis.
ik ook niet, uitslapen ligt er aan hoe laat in bed maar meestal ook niet veel later als 10 uur maar nu iets met ziek zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow
Dat haal ik nooit. Als ik uitslaap is dat nooit langer dan tot een uur of 10
Ja. EN we hebben de treintje en het spoor gepakt en gebouwd en daar heel veel mee gespeeldquote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool, klinkt als een geslaagde dag. Tof![]()
Haaiquote:
Omdat ik net onder een koude douche heb gestaan, dus dat is niet zo leuk..quote:Op maandag 3 januari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou het vermoeden dat jij net ergens vandaan komt waar het heel erg is?
Okay, ik begrijp het. Ik hoop dat je snel wat opknapt dan Trevquote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik ook niet, uitslapen ligt er aan hoe laat in bed maar meestal ook niet veel later als 10 uur maar nu iets met ziek zijn
Ik ga op bouwen. Woensdag ga ik vragen of ik voortaan eerder mag beginenn, en dat vinden ze vast niet erg.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je dat aan het opbouwen of blijft dat nog wel even zo?
Leuk, alleen jammer van de locomotief thoughquote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. EN we hebben de treintje en het spoor gepakt en gebouwd en daar heel veel mee gespeeld![]()
Tot Thijs de locomotief kapot smeet
Treintjes spelen is leuk, vraag maar aan ome Martquote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. EN we hebben de treintje en het spoor gepakt en gebouwd en daar heel veel mee gespeeld![]()
Ohnoes! Waarom dat dan?quote:Tot Thijs de locomotief kapot smeet
Das fijn om te horen.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die slaapt weer![]()
We hebben vandaag echt heel veel lol gehad, allebei weer wat beter, dus we konden lekker weer wat meer spelen en stoeien
Klinkt als een goede start van het nieuwe jaarquote:Op maandag 3 januari 2011 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga op bouwen. Woensdag ga ik vragen of ik voortaan eerder mag beginenn, en dat vinden ze vast niet erg.
Dank jequote:Op maandag 3 januari 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, ik begrijp het. Ik hoop dat je snel wat opknapt dan Trev
Haha, klinkt gezellig!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tot Thijs de locomotief kapot smeet
Receptie/ telefoon/ verhuuradministratie bij een woningstichtingquote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Wat deed je ook al weer voor werk, SUiker?
Hahaha, stoute locomotiefquote:Op maandag 3 januari 2011 22:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, klinkt gezellig!
Jammer van die locomotief, maar hij zal vast niet lief zijn geweest!
Ja. alleen moet ik waken voor een stap te ver. Vandaag al een zwakke dag gehad, dus moet wel oppassen natuurlijk. Zeker omdat ik sowieso al naar 1 dag meer ga , op mijn andere plek.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt als een goede start van het nieuwe jaar
Hmm. Nee. Wel goed voor je huidquote:Op maandag 3 januari 2011 22:26 schreef Rockiejj het volgende:
Omdat ik net onder een koude douche heb gestaan, dus dat is niet zo leuk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |