Bespaar me de smerige detailsquote:Op maandag 3 januari 2011 23:22 schreef Barretje80 het volgende:
ohh!! NU al spierpijn in m'n kont!
dat wordt leuk morgen!
nu lekker slapen!
tot morgen lieve kijkbuiskindertjes!!
Echt niet? Ook niet 1 klein zakje?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn
wil ik ook
En ik kan het niet hebben
slaap lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:22 schreef Barretje80 het volgende:
dat wordt leuk morgen!
nu lekker slapen!
Wat heb je uitgespookt danquote:Op maandag 3 januari 2011 23:22 schreef Barretje80 het volgende:
dat wordt leuk morgen!
nu lekker slapen!
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt. Daar heb ik genoeg 'ervaring' ook mee inderdaad.
volleybal training na 3 weken niet sportenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb je uitgespookt dan?
EN slaap lekker
zullen wij anders iets doen waardoor we juist dingen verbranden?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn
wil ik ook
En ik kan het niet hebben
Eigenlijk ook met heel vervelende dingen zoals gebroken armen of astma aanvallen die niet overgaan dus naar A&E moeten en nog veel meerquote:
Hmmmmmquote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zullen wij anders iets doen waardoor we juist dingen verbranden?
volley je dan met je kontquote:Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
volleybal training na 3 weken niet sporten
trusten barretjequote:Op maandag 3 januari 2011 23:22 schreef Barretje80 het volgende:
dat wordt leuk morgen!
nu lekker slapen!
En toen? Wat deed jij toen?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk ook met heel vervelende dingen zoals gebroken armen of astma aanvallen die niet overgaan dus naar A&E moeten en nog veel meer
Ja, ik mis RN ookquote:Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie is dit?
Waar is rocknijntje?
Naar A&E gaan dus. Ik ken de meeste ziekenhuizen in deze regio inmiddels wel.quote:
slapen?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie is dit?
Waar is rocknijntje?
opgegeten door Rockiejjquote:Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie is dit?
Waar is rocknijntje?
Ja, maar je bleef rustig enzo, geen paniek, gewoon doen wat je moest doen en klaar?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Naar A&E gaan dus. Ik ken de meeste ziekenhuizen in deze regio inmiddels wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |