Welterusten jongen en maak je niet te drukquote:
Truste en sterkte met je probleemquote:
Ja, nouja, de meeste vrouwen die mijn pad kruisen zijn wel veeleisendquote:
Dan kijk je om naar de verkeerde vrouwenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nouja, de meeste vrouwen die mijn pad kruisen zijn wel veeleisend...
Stop daar onmiddelijk meequote:
wie allemaak eigenloijk, zoveel ken ik er nietquote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
genoeg fok stelletjes (met fok kindjes)
shame on youquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is ergens een topic... momentjequote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie allemaak eigenloijk, zoveel ken ik er niet
Meen je dat nou joh?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is jouw definitie van veeleisend wel anders dan die van mijquote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
toetsenbord kapot??quote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie allemaak eigenloijk, zoveel ken ik er niet
Dat kan. Nou moet ik ook wel toegeven dat ik ook hele makkelijke exemplaren ken, godzijdankquote:Op maandag 3 januari 2011 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is jouw definitie van veeleisend wel anders dan die van mij
JEUJ!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:55 schreef MPG het volgende:
Dat kan. Nou moet ik ook wel toegeven dat ik ook hele makkelijke exemplaren ken, godzijdank.
wacht maar tot je mij leert kennen irlquote:Op maandag 3 januari 2011 23:55 schreef Stuart het volgende:
Ik heb altijd dat mensen die ik nauwelijks ken meteen seks met me willen. Zo ben ik helemaal niet
Mensen die nog ik nog niet eens 3 uur ken bijvoorbeeld.
Je bent de eerste man die ik daarover hoor klagen.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:55 schreef Stuart het volgende:
Ik heb altijd dat mensen die ik nauwelijks ken meteen seks met me willen. Zo ben ik helemaal niet
Mensen die nog ik nog niet eens 3 uur ken bijvoorbeeld.
links laten liggenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan. Nou moet ik ook wel toegeven dat ik ook hele makkelijke exemplaren ken, godzijdank.
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wacht maar tot je mij leert kennen irl
ach laten we gewoon zeggen dat je aan het fappen was en kwamquote:
Ik heb echt niet de behoefte met iedereen het nest in te duiken die me daarvoor vraagt. Misschien is dat hier wel meer dan in NL maar het is niet mijn dingquote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent de eerste man die ik daarover hoor klagen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe ik ookquote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
links laten liggenalleen als je enorme druk hebt
trusten suikertjequote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
Oheeee, ik heb weer een eigen lader![]()
Nu slapen, morgen kom ik weer spelen![]()
Sorry, ik zal het niet meer doen!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stop daar onmiddelijk mee
Je zit hier in een SC waar we gesprekken voeren op een hoog niveau ja
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is aan jou natuurlijk. Ik ga zo naar bedquote:Op maandag 3 januari 2011 23:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer doen!
Ik ga over 2 minuten wel nachtbaggeren, oke?
Haha, dat is dan wel heel ergquote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
shame on you![]()
ik kom net zelf uit een spel
coolquote:Op maandag 3 januari 2011 23:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer doen!
Ik ga over 2 minuten wel nachtbaggeren, oke?
Slaap lekker snoetquote:
Oke, dan doe ik hetquote:Op maandag 3 januari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is aan jou natuurlijk. Ik ga zo naar bed
Dat vind ik alleen maar een goed iets hoor. Maar normaal hoor ik mannen alleen maar zeggen "SEKS!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb echt niet de behoefte met iedereen het nest in te duiken die me daarvoor vraagt. Misschien is dat hier wel meer dan in NL maar het is niet mijn ding
Thanks, jij ook en veel plezier nog in ONZquote:Op maandag 3 januari 2011 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oke, dan doe ik het
Alvast: Slaap lekker dan!
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan moet ik ineens weer gaan gamen
trusten pgrquote:
Iedereen wil seks met jou.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen maar een goed iets hoor. Maar normaal hoor ik mannen alleen maar zeggen "SEKS!Waar!? Meer!?
"
alweerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan moet ik ineens weer gaan gamen
Ja, misschien vinden andere mannen dat wel leuk, stoer of lekker maar ik dus nietquote:Op maandag 3 januari 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen maar een goed iets hoor. Maar normaal hoor ik mannen alleen maar zeggen "SEKS!Waar!? Meer!?
"
ik nietquote:Op maandag 3 januari 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |