quote:De pekelrit van t jaar. En als WB dan zegt "be there" dan be je ook there. En je houdt er wel rekening mee dat WB niet op tijd is, maar dat ie helemaal niet komt is toch wel errug disappointing
Enniewee, we stonden dus 5 man sterk bij de Mac, allemaal in blijde afwachting van het arriveren van de host van vandaag en zelfs toen t ging regenen hielden we de moed erin. De meesten hadden al even niet gereden dus zin genoeg. Kopje koffie dan maar en toen kwam t slechte nieuws.
Maar zelfs daar werden we niet door uit t veld geslagen. Er werd spontaan geimproviseerd. Er was iemand bekend in de omgeving, in ieder geval genoeg om ons een rondje Spijkernisser achterland kado te doen. Rommel op de weg viel uiteindelijk reuze mee en echt heel erg koud was t ook niet dus t is toch nog een lekker ritje geworden.
Allemaal bedankt voor t gezelschap en in t bijzonder meneer V-strom voor t voorrijden en meneer Gladius voor de koffie . Ben ook zo lekker in namen onthouden.
Uhh? heb je mijn huis gekocht ofzo??quote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi topic.![]()
Me like underdog.
![]()
Misschien moet ik morgennacht maar niet het vliegtuig pakken.![]()
De voorbereiding is ook al kut, kom thuis, geen water, leiding boven gesprongen.
Giga kortsluiting, en de oude eigenaar had stroom draden getrokken met de codering van aardedraad.
Gelukkig bestaan deze dingen..
[ afbeelding ]
Dus ben net klaar.
En moet mijn naam wel eer aandoen.
Spullen ook nog niet gepakt.
DusszuH thuis blijven maar.
kidding me? ik kan nog wel vrij krijgenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi topic.![]()
Me like underdog.
![]()
Misschien moet ik morgennacht maar niet het vliegtuig pakken.![]()
De voorbereiding is ook al kut, kom thuis, geen water, leiding boven gesprongen.
Giga kortsluiting, en de oude eigenaar had stroom draden getrokken met de codering van aardedraad.
Gelukkig bestaan deze dingen..
[ afbeelding ]
Dus ben net klaar.
En moet mijn naam wel eer aandoen.
Spullen ook nog niet gepakt.
DusszuH thuis blijven maar.
Wat moet je in godsnaam met betere remmen, als je ze toch al niet ging gebruiken WBquote:quote:
Als je het voor elkaar krijgt om alleen op de motor te remmen ga je zeker wel heel langzaam
Ja iedereen in onze pitbox is voor mij een held.
Koppelingetje dit jaar nog opgebrand tussen de Gerlach en Hugenholz.
Bij mij moet je niet slipstreamen op de baan, maar ik verwacht ook een andere sessie te rijden.
Remmetjes van deze motor zouden wel een stuk beter zijn dan die van de vorige.
(2004 ZX10R --> 2008 ZX10R)
Pics, ore it didn't happenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi topic.![]()
Me like underdog.
![]()
Misschien moet ik morgennacht maar niet het vliegtuig pakken.![]()
De voorbereiding is ook al kut, kom thuis, geen water, leiding boven gesprongen.
Giga kortsluiting, en de oude eigenaar had stroom draden getrokken met de codering van aardedraad.
Gelukkig bestaan deze dingen..
[ afbeelding ]
Dus ben net klaar.
En moet mijn naam wel eer aandoen.
Spullen ook nog niet gepakt.
DusszuH thuis blijven maar.
Ze zitten er wel opquote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef cageon2 het volgende:
Wat moet je in godsnaam met betere remmen, als je ze toch al niet ging gebruiken WB
Bijna, de droger loopt nog.quote:
Yep, morgenavond wordt de tien uitgepakt op Cartagena.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:30 schreef cageon2 het volgende:
morgen ochtend dacht ik...
Have fun WB!
Hou de boel heel, laat je niet gek maken en lekker genieten
Veel plezierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze zitten er wel opdus meer dat ze teveel kunnen bijten. Take care dus.
Maar met Barry voor en later achter me aan zal ik wel moeten he.
[..]
Bijna, de droger loopt nog.
[..]
Yep, morgenavond wordt de tien uitgepakt op Cartagena.![]()
Heftig dagje vandaag nog, we hebben op de zaak al sinds oktober Exact, maar ze gingen er pas mee aan de slag eind december, en vanaf 3 januari full operational. Wat een bende.![]()
Toen gingen ze ook nog een nieuwjaarsborrel houdenheb nog veul te doen.
![]()
Eindelijk weg en ff tanken, bankpas afgebroken.![]()
Drie keer heen en weer gereden (andere pas halen) (later weer niet genoeg saldo dus ff telebankieren)
On-line inchecken bij Transavia lukt bij iedereen in de groep, alleen bij mij is het systeem bezet.![]()
Morgen gaat alles goed(komen)![]()
![]()
Cu all later!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:U kunt on-line inchecken vanaf 4 januari 6.58 tot zondag 5 januari 4.55
quote:Deze vlucht is nog niet open voor internet check-in. Onze excuses voor het ongemak, probeer het later opnieuw.
contact sleutel thuis... WTFquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
Groeten vanaf de paddock in Cartagena, we hebbe net pauze onder de Spaanse zon.
Twintig graden, strakblauwe lucht en een lekker scherpe zon.
Lekker stil ook nu als de motoren niet rijden.
Alleen ligt de contactsleutel th^u^us.![]()
Gisteren al lekker gegeten en terasje gepakt hier, beetje laat naar be.
Vandaag alleen toekijken dus.Wel ff olie ververst.
Morgen om tien uur komt er nog iemand, dan kan ik direct met de cursus van Barry Veneman beginnen.
Dan nog drie dagen x vijf sessies x 25 minuten, dus dat is ook wel genoeg.![]()
Laterssszz..
:palm-facequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen ligt de contactsleutel th^u^us.![]()
Laterssszz..
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
Groeten vanaf de paddock in Cartagena, we hebbe net pauze onder de Spaanse zon.
Twintig graden, strakblauwe lucht en een lekker scherpe zon.
Lekker stil ook nu als de motoren niet rijden.
Alleen ligt de contactsleutel th^u^us.![]()
Gisteren al lekker gegeten en terasje gepakt hier, beetje laat naar be.
Vandaag alleen toekijken dus.Wel ff olie ververst.
Morgen om tien uur komt er nog iemand, dan kan ik direct met de cursus van Barry Veneman beginnen.
Dan nog drie dagen x vijf sessies x 25 minuten, dus dat is ook wel genoeg.![]()
Laterssszz..
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En boobs![]()
[ afbeelding ]
Echt goed gevonden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En boobs![]()
[ afbeelding ]
Hoe WB zich voeldequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En boobs![]()
[ afbeelding ]
Weet jij nou al wat voor motor je hebt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:36 schreef BlackRhino het volgende:
Het blijft ook echt de grootste faalhaas op deze planeet, die WB
Ja, hij heet niet voor niets Worldbeater natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:19 schreef -XX- het volgende:
Maar hij heeft het wel beter voor elkaar dan jij.
Containers op zaterdagquote:Op zondag 9 januari 2011 03:37 schreef Geerd het volgende:
Eerste km's weer gemaakt dit jaar en met een beetje pech ook meteen de eerste boete.(containers)
Aldus zwartneusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ja, hij heet niet voor niets Worldbeater natuurlijk.
Ik niks...quote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gedaan dan?
En de rest van de vorkquote:Op zondag 9 januari 2011 22:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh en k heb wat gedaan voor de ZXR voorvork![]()
[ afbeelding ]
Pennetje eruit gesloopt
Nope, ene keer aan gedacht dat die sleutel meemoest, maar het alarm ging niet af om hem ook direct te pakken.quote:
Immobiliser on board, dus geen stekkertjes meer doorverbinden etc met moderne motorfietsen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef bvvt het volgende:
[edit]
Zou WB een schroevendraaier gebruikt hebben of is de sleutel erg snel opgestuurd of een nieuw contactslot (en op de tank)
HeRietvaerder is alive and fokking!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:36 schreef BlackRhino het volgende:
Het blijft ook echt de grootste faalhaas op deze planeet, die WB
De tweede, derde, en vierde dag.quote:
hm....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef Worldbeater het volgende:
Trouwens ook de kentekenpapieren nog niet eens binnen van de tien.
Die zou hij opsturen na het afkopen van de huurovereenkomst met Motoport.
Al de derde keer gevraagd, en voor de tweede keer bevestigd dat ze op de bus gaan.quote:
quote:Nee ik had de papieren in de bak 'versturen' op de zaak gelegd maar op de zaak verklaarden ze mij voor gek dat ik dit niet als verzekerde post deed. Dus nu je thuis bent stuur ik die even aangetekend op!
Zaten die niet eens business classquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:18 schreef Worldbeater het volgende:
Er komt vast nog wel meer materiaal.
Ik vond het wel grappig dat FC Twente op dezelfde vlucht terug zat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een begeleider naast me zat één of andere vage cursus gezondheid en communicatie te doen.![]()
Michel Preud'homm zat een paar plekken verder.
En de voetballers zelf bijna allemaal gewapend met een Ipad het vliegtuig in en filmpje kijken.
Buiten allemaal de spelersbus in. Hoeven niets te regelen, alles wordt gedaan.
Verwende gasten.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:30 schreef Den_Haag het volgende:
Klinkt goed WB. Alleen de volgende keer een motor meenemen ipv een tractor.
De enige drie plekken met extra beenruimte waren al bezet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:58 schreef Roderick2085 het volgende:
Zaten die niet eens business classcrisis treft ook voetbalclubs
Verder
Je had wel een goed weekend ehquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:34 schreef Worldbeater het volgende:
Prut, de DVD stick met de beelden van Barry is leeg.
quote:
Yep, maar nu wel de mogelijkheid om de motor dan maar gelijk goed te maken VOOR het nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef Bunnybeater het volgende:
Leuke ploatjes weer, en behoorlijk prutswerk
Van de baan weg willen klinkt bekend![]()
Ja ik denk dat ik volgend jaar weer gaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef cageon2 het volgende:
prutser
![]()
Wel gaar mbt vering zeg, kan je dag aardig verpesten kan ik me voorstellen... gelukkig is het wat verbeterd...
Volgend jaar weer, maar dan MET contactsleutel en met scherp sturende fiets
Misschien een ICT cursus doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef Roderick2085 het volgende:
Damn, ben ik een keer middag thuis, is er een partitie verdwenen van m'n pc en trek ik vervolgens de verkeerde stekker uit het stopcontact zodat de pc uit gaat
De baan op en direct gassen met die handel.quote:
Te weinig/verkeerde info dudequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef Bunnybeater het volgende:
Leuke ploatjes weer, en behoorlijk prutswerk
Van de baan weg willen klinkt bekend![]()
Iemand nog dat ene filmpje van een Koreaan ofzo die als een lijp gaat zitten hengsten aan het gas op een baggermotortje? Heng heng heng muziekje makend?Koffiekoekje, ik reken op je...
Fietsje voor -XX-?quote:
Die eerste crash rijden ze helemaal niet zo hard? Die laatste is wel ff schrikmomentje denk ikquote:
Dat zou misschien geen kwaad kunnen idd... ook al met laptop van zus zitten kloten omdat die niks meer deed.. die heb ik iig weer aan de praatquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik volgend jaar weer gadata staan zeer binnenkort op de site.
[..]
Misschien een ICT cursus doen.
Je deed toch iets met computers?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:36 schreef Roderick2085 het volgende:
Dat zou misschien geen kwaad kunnen idd... ook al met laptop van zus zitten kloten omdat die niks meer deed.. die heb ik iig weer aan de praat
Die motorfilmpjes zijn anders een stuk muzikalerquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je deed toch iets met computers?![]()
En nu na al die motorfilmpjes even de speakers knallen! Zet ze ff harder!![]()
Ja die Brabo die er normaal niet bij zit versta ik ook nie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:43 schreef Geerd het volgende:
Heb je de Nederlandse vertaling er ook bij
Die van de jengelende 2taktjes is wel gaaf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:44 schreef koffiekoekje het volgende: Die motorfilmpjes zijn anders een stuk muzikaler
Suzukiquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef Geerd het volgende:
Toch maar is olie gemeten stok was kats droogen toch meer dan 200km mee gereden.
Maar even een litertje olie gehaald, of er nou een liter meer of minder inzit maakt volgens mij geen kloten uit
WB draait zich om in zijn olievatquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef Geerd het volgende:
Toch maar is olie gemeten stok was kats droogen toch meer dan 200km mee gereden.
Maar even een litertje olie gehaald, of er nou een liter meer of minder inzit maakt volgens mij geen kloten uit
Volgens mij hebben ze die stok extra kort gemaaktquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
WB draait zich om in zijn olievat
Langer stokje pakkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die stok extra kort gemaakt
Deze zocht ikquote:
WB zijn dagvoorraadquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
WB draait zich om in zijn olievat
Ja, was smilie vergetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je deed toch iets met computers?![]()
En nu na al die motorfilmpjes even de speakers knallen! Zet ze ff harder!![]()
Gasten zijn wel snel met de polsquote:
Jarig geweest?quote:
Zijn je bougies ook onder de olie?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef Geerd het volgende:
Toch maar is olie gemeten stok was kats droogen toch meer dan 200km mee gereden.
Maar even een litertje olie gehaald, of er nou een liter meer of minder inzit maakt volgens mij geen kloten uit
Ha bij mijn geboorteplaats!quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef Geerd het volgende:
na 6 km 120/130 moet die toch wel kunnen hebben gewoon rustig optrekken.
Na 6 km gereden te hebben moet tie 110/130 toch wel aankunnen met rustig optrekken, of krijgt tie daar zoon dorst vanquote:
Oh ja makkelijk. T'is een dikke 1200.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef Geerd het volgende:
Na 6 km gereden te hebben moet tie 110/130 toch wel aankunnen met rustig optrekken, of krijgt tie daar zoon dorst van
Nope, ik zie de smiley al.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ging jij ook zo flitsend door de bocht?
Mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja makkelijk. T'is een dikke 1200.
Alleen bij iedere keer tot het rood optrekken en doorbeuken op de snelweg lange tijd met >160 km/u zou je al snel meer gebruiken.(en normaal kan'ie daar tegen, maar t'is de leeftijd
)
Meisje die bij mij in de pitbox stond.http://www.nadieh-racing.nl/
[ afbeelding ]
Bijna al die gasten zijn er met pappa.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Geerd het volgende:
Mooimorgen weer ff, regen voorspelt kan het zout goed wegspoelen van de motor.
Beetje jammer dat ik dat al had gezien voordat ik bij deze post kwamquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze heeft Hyves en Facebook.
T liefst zouden ze zelf nog rijdenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bijna al die gasten zijn er met pappa.
Kijk maar naar Cageon.![]()
![]()
Nee, maar ik verwachtte wel zoiets anders zou je niet ineens postenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
had ik al verteld dat ik een BMW R1100GS heb gekocht?
quote:Samen met u hebben we de lelijkste 10 motoren van de moderne motorgeschiedenis afgeteld. Altijd goed voor discussie, schelpartijen en de nodige vuistslagen in onze zompige redactieruimte. Toen we eerst dachten dat het moeilijk zou zijn een nummer 1 aan te wijzen bleek dat juist de makkelijkste van allemaal. Bij deze willen we de BMW GS, van R1100GS via R1150GS tot R1200GS feliciteren met deze titel. Die potsierlijke snavel, die hangtieten die al jaren vermogen tekort komen, de lachwekkende veringsconstructies die al jaren bewezen slechter zijn dan de normale vering, dat verwarmingsbuizen subframe, de middeleeuwse bedieningselementen en het Oost-Duitse dashboard, het ziet er ongelooflijk beroerd uit allemaal. Denk dan aan officiële kleurnamen als WansinnWeiss, Bratwurstbraun, en VerdammtnochmalRot en je weet genoeg.
Lelijk in het kwadraat en vooral verkocht aan mannen in een midlifecrisis. Die weten de lachers op hun hand krijgen door zelf een veel te dure Adventure-uitvoering te kopen, waarmee ze dan één keer per jaar op Avontuur gaan in de Ardennen terwijl ze Moeders de Vrouw achter zich aan te laten rijden op een een GS650. Bijna nog leuker dan manlief op een dikke Fatboy en Het Vrouwtje op een Sportster erachter. Razend knap is daarbij dat juist dit monsterlijke apparaat stiekem waanzinnig goed rijdt en ook nog eens de best verkochte motor van Nederland is, een prestatie van wereldformaat. En het bewijs dat motorrijders per definitie niet goed wijs zijn. Klasse!
Heb jij een vrouw met een GS650quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef Bunnybeater het volgende:
PICS dan![]()
[..]Dat stuk over vrouwlief, zo waar.
De rest ook
quote:
Hey Bloempjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
had ik al verteld dat ik een BMW R1100GS heb gekocht?
Ben verhuisd naar het "pittoreske" Ewijk. Samenwonend en zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
woon je niet meer om de hoek?waar woon je wel?:)
En dankje
Alleen dat stuk over vrouwlief op een GS650.. wat voor GS had u, Bunnybeater ook alweer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef Bunnybeater het volgende:
Dat stuk over vrouwlief, zo waar.
De rest ook
ah, tof!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ben verhuisd naar het "pittoreske" Ewijk. Samenwonend en zo.
Tja ik had wel gebeld dinsdag, maar zou hem alleen maar afgeven, dus ze hebben mijn nummer niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:43 schreef cageon2 het volgende:
wel beetje jammer dat ze je niet even hebben gebeld ofzo...
Ja Domburg kan bijna iedereen en puntje aan zuigen. Werd veel over geluld in de pitstraat.quote:Kijk wb, zo moet het:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:39 schreef Geerd het volgende:
Weet niet wat het is maar gewoon weer zwaar gematst, staande gehouden door politie motor (undercover)
Dat ik gewoon even rustiger moest rijden maar de gaatjes wel mocht benutten dat nog wel, (100 in 70 gebied, om even inclusief hemen 3 auto's in te halen)
Gister was het 109 na correctie op een 80 weg![]()
Ik doe het wel eventjes wat rustiger aan![]()
Ik had ook 400,- lichter kunnen zijn![]()
![]()
Er zijn vast wel dames die erop kicken.quote:
Ze heeft trouwens geen motorrijbewijs. En ook geen plannen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wie wil nou niet zoon vriendin
wuhquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er zijn vast wel dames die erop kicken.
[..]
Ze heeft trouwens geen motorrijbewijs. En ook geen plannen.
Volgens mij had behalve WB niemand in de pitbox rijbewijs A.
Boeit ze niet.(denken heel anders dan wij)
Moeilijk uit te leggen, een simpel voorbeeld is de totale afwezigheid van een behoefte aan een motorrijbewijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom is de ZAC Zo leuk imho, iedereen neemt zichzelf niet te serieus en geniet er gewoon van om te rijden en lol te maken... bij de CUP wordt dat al anders volgens mij...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen, een simpel voorbeeld is de totale afwezigheid van een behoefte aan een motorrijbewijs.
Ik kreeg geen hoogte van die drie anderen in de pitbox, aardige lui, maar leven in een totaal andere wereld.
Misschen heb ik wel geproeft aan een paar echte topsporters. 100% focus en 100% overtuiging dat ze het gaan maken in de racerij. (en dat betekent meer dan bijvoorbeeld IDM Superbike)
Er werd door deze mensen dan ook vrij weinig gelachen op en naast de baan.
quote:Bij Wim ter Braake werd trouwens de ZX10 ook afgedaan met de woorden het is geen cupper..
Die dingen zijn niet voor het circuit, maar gemaakt om met zijn tweetjes te rijden.
Van Barry Veneman mochten we geen progressieve vering monteren en banden ouder dan een jaar.
Dat is gewoon not done. Dan ben je gek bezig dus.
Hier zijn de randjes op de banden al weer wegquote:Op zondag 16 januari 2011 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
binnenkort weer eens de motor uit de stalling trekken
En heeft de instructeur je nog terug gevonden?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef wobbel het volgende:
Deze newbie heeft vandaag z'n eerste 200km gereden zonder instructeur
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En heeft de instructeur je nog terug gevonden?
Is wat hey zonder tomtomquote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef wobbel het volgende:
Deze newbie heeft vandaag z'n eerste 200km gereden zonder instructeur
Ja dat denk ik ook, de pitbox ernaast stonden mensen uit de ZAC, constant lachen.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef cageon2 het volgende:
Daarom is de ZAC Zo leuk imho, iedereen neemt zichzelf niet te serieus en geniet er gewoon van om te rijden en lol te maken... bij de CUP wordt dat al anders volgens mij...
Barry heeft ook nog met mijn motor gereden.quote:Die gasten kunnen ook niet anders denken dan voor zichzelf...
progressieve veren zijn prima als je voornamelijk op de weg rijdt en je toch niet zelf aan je vering sleutelt...
Vandaag was er wel een mooie dag voor.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
binnenkort weer eens de motor uit de stalling trekken
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen dat stuk over vrouwlief op een GS650.. wat voor GS had u, Bunnybeater ook alweer?![]()
En als je op je 60ste onder de bus komt heb je toch mooi nog 35 jaar straten gemaaktquote:Op zondag 16 januari 2011 22:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Smoesjes! kwestie van de juiste prioriteiten stellen. Ik moest ook leren, tentamenweek.
Maar als ik morgen onder de bus kom heb k toch nog maar mooi ff gereden vanmiddag![]()
![]()
Had ik het vorige week nog met iemand over.. hij had met alle soorten vering gereden.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef Bunnybeater het volgende:
En @ je progressieve vering verhaaltje .... sowieso mensen zonder telelever(
![]()
)
Nicequote:Op zondag 16 januari 2011 23:22 schreef Worldbeater het volgende:
Uit onverwachte hoek een paar piccies gekregen.
Bewijs dat ik er was.
Nee Japanners leveren standaard geen motorfietsen met stalen remleidingen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:26 schreef Bunnybeater het volgende:
NiceIk stuur ze even naar de forensische afdeling om ze te verifiëren
Geen stalen remleidingen![]()
En 4 zuiger remklauwen? Wat een nepperd, geen wonder dat je er zoveel moeite mee had![]()
Je lijkt wel een reus op zo'n minimotor!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:22 schreef Worldbeater het volgende:
Uit onverwachte hoek een paar piccies gekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bewijs dat ik er was.
Ja ik moest poepen.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:03 schreef cageon2 het volgende:
volgens mij kan je wat minder met je ballen tegen de tank aan zitten![]()
Even knuffelen met de beer?quote:
hij reed op PIPO's dus idd, bam erlangs!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
Deze bocht zat ik normaal veel lager, maar met iemand voor je pas je de snelheid aan.
Althans WB nog.. eigenlijk moet je hem er gelijk naastzetten.![]()
[ afbeelding ]
Niet dat ik zo goed ben, maar die gast kon ook wel op Contimotion banden.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:27 schreef cageon2 het volgende:
hij reed op PIPO's dus idd, bam erlangs!
picsquote:Op maandag 17 januari 2011 19:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet dat ik zo goed ben, maar die gast kon ook wel op Contimotion banden.
Maar aan de andere kant,... hij had wel zijn sleuteltje bij zich en de vering was ook goedquote:Op maandag 17 januari 2011 19:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet dat ik zo goed ben, maar die gast kon ook wel op Contimotion banden.
Antwoord 1) die gast kwam ik liever niet tegen op de baan.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef koffiekoekje het volgende:
Maar aan de andere kant,... hij had wel zijn sleuteltje bij zich en de vering was ook goed
hihiquote:Op maandag 17 januari 2011 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Antwoord 1) die gast kwam ik liever niet tegen op de baan.![]()
Net als een Russisch meisje, aardige kont, maar ze haalde wel de snelheid eruit.![]()
Antwoord 2) Nee want ze hadden de airco uitgedaan.![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat dit het begin van de tweede dag was, circuit verkennen en giga onderstuur.
Vierde dag knietje on zhe floor.![]()
[..]
![]()
Zelfs Barry kent me nu.![]()
Mazzel dat ik nog kon rijden, in tegenstelling tot het verhaal van een paar gasten bij de Zeelenberg Speedweek. Daar rijden ze ook alleen (knetterhard) voor, motto 'zie de instructeur maar te volgen', kosten vier dagen rijden 2.500 euro.
En dan de sleutel vergeten en niet meer te pakken krijgen.
Kweenie of die nou goede kritieken had. Even informeren bij een maat.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef cageon2 het volgende:
hihi
WB boek dajge Mettet @ Racecracks, kan je achter mij aan hobbelen
kost maar 110 euriesquote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kweenie of die nou goede kritieken had. Even informeren bij een maat.
Wanneer moet ik het dinnetje dan vertellen. (wanneer ga je..)
Zo even stickie van de video kijken.
http://www.motor-forum.nl(...)t-Racecracks-10.htmlquote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kweenie of die nou goede kritieken had. Even informeren bij een maat.
Wanneer moet ik het dinnetje dan vertellen. (wanneer ga je..)
Zo even stickie van de video kijken.
Voor vier dagen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:12 schreef cageon2 het volgende:
kost maar 110 euries![]()
Ik ben er marshall ook.![]()
24mei is het geloof ik...
En dan nog ff heen en terug en wat van de omgeving zien.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
"Nee schat het is maar ééén dagje! Ah toe nou.... "
Nee, gewoon 1 dag.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor vier dagen.Ik moet het topic nog ff lezen.
Interessante ontwikkeling die site.
pciesquote:[..]
En dan nog ff heen en terug en wat van de omgeving zien.
Jij bent dus gewoon getrouwd!! En, ook al een baby op komst?quote:
Heb je nog nooit gemeetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:48 schreef -XX- het volgende:
Inderdaad zeg..... laat de zomertijd maar komen!!!
hoi! ja!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij bent dus gewoon getrouwd!! En, ook al een baby op komst?
Hoe gaat het trouwens met je studie!?
Inderdaad!quote:
Gefeliciteerd dan nog!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoi! ja!
beebiesgeen kinderen hier
studie gaat goed
en jij!?
Wij zijn verliefd!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:39 schreef -XX- het volgende:
Gefeliciteerd dan nog!![]()
Hoeveelste jaar zit je nu?
Studie gaat hier ook zijn gangetje!![]()
Ik niet getrouwd en geen baby's!
Maar wel verliefd!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He he he!!! Nu niet zo 'he!!! jij had mooi wel alle roomsoesjes opgegeten!quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wij zijn verliefd!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso schrijf je zo.
Maar hij wou cream piequote:Op woensdag 19 januari 2011 05:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
He he he!!! Nu niet zo 'he!!! jij had mooi wel alle roomsoesjes opgegeten!
Gedwongen ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 05:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
He he he!!! Nu niet zo 'he!!! jij had mooi wel alle roomsoesjes opgegeten!
Pff gezeik tot de banden aan toe.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
ZXRie is voorzien van nieuwe PiPo'sOude achterband zat een plakkert in
Ze gaan niet weg... worden misschien verwerkt tot iets anders, heb een ideetje voor een lamp
^^
Nutteloos tijdverdrijf?quote:
Druk zat, maar even een intermezzo na het installeren van een nieuwe kleurenlaser.quote:
Oud papier/vuur ton/vuilnisbak. Maar blijkbaar wordt je per uur betaaldquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Druk zat, maar even een intermezzo na het installeren van een nieuwe kleurenlaser.
Dus hoe kom je van die kettingformulieren in drievoud op bedrijfsnaam af..
Kapuchonnetje met petje wordt niet gewaardeerd op de zaak.quote:
Vond het wel ff lollig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:46 schreef koffiekoekje het volgende:
Oud papier/vuur ton/vuilnisbak. Maar blijkbaar wordt je per uur betaald
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
mooi van de hoge stuur.Cheap ass circuitbak.
Je krijgt de clipons er gratis bij hoor....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jammer van de hoge stuur.Cheap ass circuitbak.
ja, maar WB gaat toch niet sleutelen aan een motor die hij pas net heeftquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
Je krijgt de clipons er gratis bij hoor....
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ja, maar WB gaat toch niet sleutelen aan een motor die hij pas net heeft
Zo klopt ie weerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:43 schreef Worldbeater het volgende:
Jaaaa gezinsleven he.
Afgelopen week wel vier keer naar de sportschool.
Dat kost maar een uurtje tot anderhalf.
Het is dat ik nog wat ongemakjes ervaar van Spanje, anders was de kleine vanochtend ook ff op de kinderopvang.
Kan aan de andere kant moeilijk zeggen ik ben na het werk eerst een uur sleutelen.
En in een uur speel ik ook weinig klaar. Dat kost het al om al het gereedschap te zoeken. de motoren buiten te zetten![]()
quote:
Eigen dak boven je hoofd + meer dan fulltime studie = duurquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga je die Appie nou eens kopen?
Onderhand had je toch al een bedragje bij elkaar kunnen beunen.![]()
Gelukkig wordt dat ene dagje goed besteed. Fokken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Eigen dak boven je hoofd + meer dan fulltime studie = duur![]()
Eerste dagje vrij sinds lange tijd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plannen maken voor 2011?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nja ben toch nog net even bezig geweest voor schoolVandaag weinig plannen, vanavond laptop opnieuw installeren en over 2 weken ofzo als ik weer geld heb
een nieuw toetsenbord erin doen.
Dan hoop ik dat je de plaatjes verkeerd om hebt gepostquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
De digitale snelweg gaf me de Onroute motorkaart.
Route via Garmin, andere via Onroute. (laatste rijdt om, maar kies mooiere wegen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ik even niet las.. rood is Garmin, groen Onroute.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:59 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan hoop ik dat je de plaatjes verkeerd om hebt gepost1e lijkt mij leuker
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Net een nieuw steuntje gemaakt voor de ZXR uitlaatStraks een klein rondje doen, als Richard tenminste zo levend terugkeert.
Vètte bike!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Benzine check, sleutel check, uitlaat check! Nieuwe gladde banden check, vochtige weg, check! Er kan gereden worden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En ook toch nog maar even de voorrem weer ontlucht want... Die bleek ernstig te kort te schieten.
Wie heeft kneesliders? Even voor de duidelijkheid héop t filmpje ben ikquote:Op zondag 23 januari 2011 21:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vètte bike!![]()
Contactsleutel.![]()
Hij heeft knee sliders.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat raar, geen rijdend beeldmateriaal ?:Pquote:Op zondag 23 januari 2011 21:07 schreef Worldbeater het volgende:
Als je goed kijkt zie je WB instructie krijgen van Barry Veneman.
Dinnetje zei dat in in mijn neus zat te peuteren.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wie heeft kneesliders? Even voor de duidelijkheid héop t filmpje ben ikRich is voorzichtiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, die rode leren broek, z'is CP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja op een snellere motor doe je weer heel andere ervaringen op.
En dan is deze nog lief, als je met de ZX10R over een hobbel gaat wordt je helemaal gelanceerd.
(heb ik toen ook gepost na de eerste rit met de ZX9R, snel genoeg optrekken en vergevingsgezinder met hobbels)
TL1000R moet je dan eens proberen.Meer karakter dan een Appie.
Filmpje is van iemand anders die erbij was, en ik kom twee keer rijdend in beeld, ene keer uit de pitstaat, andere keer voor start-finish met een karavaan achter me.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat raar, geen rijdend beeldmateriaal ?:P![]()
Instructiedag i.c.m. de baan leren kennen is niet ideaal. Op een zachte manier gezegd.
Dat is wel een nadeel van de eerste dag geen contactsleutel.![]()
Als het weer beter is?quote:
Je ging toch SM-rijden? En dan zeur je over een beetje sneeuw??quote:Op maandag 24 januari 2011 07:51 schreef -XX- het volgende:
.......wanneer is het eens mooi weer op Spa?
Sta je daar met je goede gedrag... SNEEUW van hier tot gunder.
[ afbeelding ]
In alle bochten wel een laag sneeuw. Niet te doen.
En dan daar ook nog eens met een korte broek gaan lopenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je ging toch SM-rijden? En dan zeur je over een beetje sneeuw??
daar ben jij dan weer bekend meequote:Op maandag 24 januari 2011 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
Zonder die sneeuw leek het een beetje op de tippelzone in Spanje..
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
Zonder die sneeuw leek het een beetje op de tippelzone in Spanje..
Waarschijnlijk kan ik zondag ff testen op de VX.quote:OnRoute Motorkaart Benelux CD
Als motorrijder wil je helemaal niet zo snel mogelijk van A naar B, maar juist een mooie route rijden.
De Benelux telt vele prachtige wegen, maar zie ze maar eens te vinden!
- vindt als vanzelf de mooiste motorweggetjes
- zowel in toestel als op de computer
- super eenvoudig in gebruik
- geschikt voor alle Garmin GPS-toestellen
Ik ben een vrouw die alleen rijdt in de regen of zonder regen.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je ging toch SM-rijden? En dan zeur je over een beetje sneeuw??
Met negerinnen benen!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En dan daar ook nog eens met een korte broek gaan lopenVrouwen
vrouwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw die alleen rijdt in de regen of zonder regen.![]()
Hagel, sneeuw, onweer...mij niet gezien.
quote:[message=17027412,noline]murk675 schreef op 15 augustus 2010 @ 13:51[/message]:
Gister met mijn zx10 langs hyperpro gereden om te kijken wat er mogelijk was qwa vering afstellen. Bij het optrekken voel ik al vrij snel stuurklaps en dijnst de achter kant voor mijn gevoel te veel in. Ook heb trekt hij naar buiten in de bochten.
Volgens hem kan je door de zwarte voorvork coating van kawasaki weinig uitgaande demping creeren omdat het een soort van stroef is. De enige oplossing volgens hem zou nieuwe internals en olie zijn. Achter beveelt hij een stuggere spiraal aan.
Mijn vraag was wat jullie ervaringen hiermee zijn en of jullie de standaard vering goed hebben kunnen afstellen? Ik vroeg me ook af of er mischien ergens een speciale set-up of iets dergelijks staat.
quote:[message=17029871,noline]murk675 schreef op 15 augustus 2010 @ 18:41[/message]:
Ik ben in alphen geweest maar ze zijn dicht wegens vakantie maar omdat er zoveel werk stond ging hij toch even kijken
quote:[message=17036919,noline]murk675 schreef op 16 augustus 2010 @ 10:32[/message]:
Ik ben al met 4 motoren bij hyperpro in alphen aan den rijn geweest en elke keer ben ik goed geholpen en is de motor netjes afgesteld. Echter aan mijn zx10 en ook die van een maat van mij heeft hij alleen maar wat gevoeld/getrokken aan de vering en ons verteld dat hij er toch niet veel aan kon veranderen dus we beter ander binnenwerk etc konden nemen. Orgineel kon hij er niet veel van maken zei hij dus begon hij er niet aan.
Dan had ik een dikkere kont dan jij ooit gehad heb!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je nou de bijpassende kont had.
Prima toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan had ik een dikkere kont dan jij ooit gehad heb!
De papieren zijn maandag verzonden. Zegt hij. Waarom ik ze dan vandaag niet al had.quote:
hmm... heeft hij dat two-tyres shizzle of wa?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De papieren zijn maandag verzonden. Zegt hij. Waarom ik ze dan vandaag niet al had.
23 (al rijkelijk laat) en 28 december zei hij al letterlijk dat de papieren verzonden waren.
11 januari zou hij het zsm doen, het is inmiddels bijna eind van de maand.
Dus ik weet even niet wat ik moet geloven.
Je moet pas zeggen dat iets gebeurt is, als het ook gebeurt is.
Dit straalt niet echt betrouwbaarheid uit.
En dat heeft een eigen bedrijf.
Papieren binnen.quote:
Marushin import.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:36 schreef cageon2 het volgende:
hmm... heeft hij dat two-tyres shizzle of wa?
terecht. voor de gemaakte onkostenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Papieren binnen.Als ik alleen al met overschrijven nog even zeven weken ga wachten zoals hij..
Komen de boetes vanzelf.![]()
Meer de frustratie, heb wel wat bespaard op het gebied van de wegenbelastig.quote:
Heb nu niet de drukke voorbereiding zoals voor Spanje en op de zaak het overstappen naar een nieuw adminstratie systeem. Veul, heeel veul minder gedoe.quote:
Kamikaze piloot?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef cageon2 het volgende:
ik zoek een sponsor!
[ afbeelding ]
GAAAAF
Als je daar wat mee raakt ben je inderdaad je zakie wel kwijt . . .quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef cageon2 het volgende:
ik zoek een sponsor!
[ afbeelding ]
GAAAAF
Mjeh... die benen houden het ook niet altijd vol ehquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:01 schreef cageon2 het volgende:
jullie snappen er niks van blijkbaar, daar heb je benen voor.
Zou WB ook moeten weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |