Vètte bike!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Benzine check, sleutel check, uitlaat check! Nieuwe gladde banden check, vochtige weg, check! Er kan gereden worden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En ook toch nog maar even de voorrem weer ontlucht want... Die bleek ernstig te kort te schieten.
Wie heeft kneesliders? Even voor de duidelijkheid héop t filmpje ben ikquote:Op zondag 23 januari 2011 21:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vètte bike!![]()
Contactsleutel.![]()
Hij heeft knee sliders.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat raar, geen rijdend beeldmateriaal ?:Pquote:Op zondag 23 januari 2011 21:07 schreef Worldbeater het volgende:
Als je goed kijkt zie je WB instructie krijgen van Barry Veneman.
Dinnetje zei dat in in mijn neus zat te peuteren.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wie heeft kneesliders? Even voor de duidelijkheid héop t filmpje ben ikRich is voorzichtiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, die rode leren broek, z'is CP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja op een snellere motor doe je weer heel andere ervaringen op.
En dan is deze nog lief, als je met de ZX10R over een hobbel gaat wordt je helemaal gelanceerd.
(heb ik toen ook gepost na de eerste rit met de ZX9R, snel genoeg optrekken en vergevingsgezinder met hobbels)
TL1000R moet je dan eens proberen.Meer karakter dan een Appie.
Filmpje is van iemand anders die erbij was, en ik kom twee keer rijdend in beeld, ene keer uit de pitstaat, andere keer voor start-finish met een karavaan achter me.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat raar, geen rijdend beeldmateriaal ?:P![]()
Instructiedag i.c.m. de baan leren kennen is niet ideaal. Op een zachte manier gezegd.
Dat is wel een nadeel van de eerste dag geen contactsleutel.![]()
Als het weer beter is?quote:
Je ging toch SM-rijden? En dan zeur je over een beetje sneeuw??quote:Op maandag 24 januari 2011 07:51 schreef -XX- het volgende:
.......wanneer is het eens mooi weer op Spa?
Sta je daar met je goede gedrag... SNEEUW van hier tot gunder.
[ afbeelding ]
In alle bochten wel een laag sneeuw. Niet te doen.
En dan daar ook nog eens met een korte broek gaan lopenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je ging toch SM-rijden? En dan zeur je over een beetje sneeuw??
daar ben jij dan weer bekend meequote:Op maandag 24 januari 2011 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
Zonder die sneeuw leek het een beetje op de tippelzone in Spanje..
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
Zonder die sneeuw leek het een beetje op de tippelzone in Spanje..
Waarschijnlijk kan ik zondag ff testen op de VX.quote:OnRoute Motorkaart Benelux CD
Als motorrijder wil je helemaal niet zo snel mogelijk van A naar B, maar juist een mooie route rijden.
De Benelux telt vele prachtige wegen, maar zie ze maar eens te vinden!
- vindt als vanzelf de mooiste motorweggetjes
- zowel in toestel als op de computer
- super eenvoudig in gebruik
- geschikt voor alle Garmin GPS-toestellen
Ik ben een vrouw die alleen rijdt in de regen of zonder regen.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je ging toch SM-rijden? En dan zeur je over een beetje sneeuw??
Met negerinnen benen!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En dan daar ook nog eens met een korte broek gaan lopenVrouwen
vrouwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw die alleen rijdt in de regen of zonder regen.![]()
Hagel, sneeuw, onweer...mij niet gezien.
quote:[message=17027412,noline]murk675 schreef op 15 augustus 2010 @ 13:51[/message]:
Gister met mijn zx10 langs hyperpro gereden om te kijken wat er mogelijk was qwa vering afstellen. Bij het optrekken voel ik al vrij snel stuurklaps en dijnst de achter kant voor mijn gevoel te veel in. Ook heb trekt hij naar buiten in de bochten.
Volgens hem kan je door de zwarte voorvork coating van kawasaki weinig uitgaande demping creeren omdat het een soort van stroef is. De enige oplossing volgens hem zou nieuwe internals en olie zijn. Achter beveelt hij een stuggere spiraal aan.
Mijn vraag was wat jullie ervaringen hiermee zijn en of jullie de standaard vering goed hebben kunnen afstellen? Ik vroeg me ook af of er mischien ergens een speciale set-up of iets dergelijks staat.
quote:[message=17029871,noline]murk675 schreef op 15 augustus 2010 @ 18:41[/message]:
Ik ben in alphen geweest maar ze zijn dicht wegens vakantie maar omdat er zoveel werk stond ging hij toch even kijken
quote:[message=17036919,noline]murk675 schreef op 16 augustus 2010 @ 10:32[/message]:
Ik ben al met 4 motoren bij hyperpro in alphen aan den rijn geweest en elke keer ben ik goed geholpen en is de motor netjes afgesteld. Echter aan mijn zx10 en ook die van een maat van mij heeft hij alleen maar wat gevoeld/getrokken aan de vering en ons verteld dat hij er toch niet veel aan kon veranderen dus we beter ander binnenwerk etc konden nemen. Orgineel kon hij er niet veel van maken zei hij dus begon hij er niet aan.
Dan had ik een dikkere kont dan jij ooit gehad heb!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je nou de bijpassende kont had.
Prima toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan had ik een dikkere kont dan jij ooit gehad heb!
De papieren zijn maandag verzonden. Zegt hij. Waarom ik ze dan vandaag niet al had.quote:
hmm... heeft hij dat two-tyres shizzle of wa?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De papieren zijn maandag verzonden. Zegt hij. Waarom ik ze dan vandaag niet al had.
23 (al rijkelijk laat) en 28 december zei hij al letterlijk dat de papieren verzonden waren.
11 januari zou hij het zsm doen, het is inmiddels bijna eind van de maand.
Dus ik weet even niet wat ik moet geloven.
Je moet pas zeggen dat iets gebeurt is, als het ook gebeurt is.
Dit straalt niet echt betrouwbaarheid uit.
En dat heeft een eigen bedrijf.
Papieren binnen.quote:
Marushin import.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:36 schreef cageon2 het volgende:
hmm... heeft hij dat two-tyres shizzle of wa?
terecht. voor de gemaakte onkostenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Papieren binnen.Als ik alleen al met overschrijven nog even zeven weken ga wachten zoals hij..
Komen de boetes vanzelf.![]()
Meer de frustratie, heb wel wat bespaard op het gebied van de wegenbelastig.quote:
Heb nu niet de drukke voorbereiding zoals voor Spanje en op de zaak het overstappen naar een nieuw adminstratie systeem. Veul, heeel veul minder gedoe.quote:
Kamikaze piloot?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef cageon2 het volgende:
ik zoek een sponsor!
[ afbeelding ]
GAAAAF
Als je daar wat mee raakt ben je inderdaad je zakie wel kwijt . . .quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef cageon2 het volgende:
ik zoek een sponsor!
[ afbeelding ]
GAAAAF
Mjeh... die benen houden het ook niet altijd vol ehquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:01 schreef cageon2 het volgende:
jullie snappen er niks van blijkbaar, daar heb je benen voor.
Zou WB ook moeten weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |