Dan had ik een dikkere kont dan jij ooit gehad heb!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je nou de bijpassende kont had.
Prima toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan had ik een dikkere kont dan jij ooit gehad heb!
De papieren zijn maandag verzonden. Zegt hij. Waarom ik ze dan vandaag niet al had.quote:
hmm... heeft hij dat two-tyres shizzle of wa?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De papieren zijn maandag verzonden. Zegt hij. Waarom ik ze dan vandaag niet al had.
23 (al rijkelijk laat) en 28 december zei hij al letterlijk dat de papieren verzonden waren.
11 januari zou hij het zsm doen, het is inmiddels bijna eind van de maand.
Dus ik weet even niet wat ik moet geloven.
Je moet pas zeggen dat iets gebeurt is, als het ook gebeurt is.
Dit straalt niet echt betrouwbaarheid uit.
En dat heeft een eigen bedrijf.
Papieren binnen.quote:
Marushin import.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:36 schreef cageon2 het volgende:
hmm... heeft hij dat two-tyres shizzle of wa?
terecht. voor de gemaakte onkostenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Papieren binnen.Als ik alleen al met overschrijven nog even zeven weken ga wachten zoals hij..
Komen de boetes vanzelf.![]()
Meer de frustratie, heb wel wat bespaard op het gebied van de wegenbelastig.quote:
Heb nu niet de drukke voorbereiding zoals voor Spanje en op de zaak het overstappen naar een nieuw adminstratie systeem. Veul, heeel veul minder gedoe.quote:
Kamikaze piloot?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef cageon2 het volgende:
ik zoek een sponsor!
[ afbeelding ]
GAAAAF
Als je daar wat mee raakt ben je inderdaad je zakie wel kwijt . . .quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef cageon2 het volgende:
ik zoek een sponsor!
[ afbeelding ]
GAAAAF
Mjeh... die benen houden het ook niet altijd vol ehquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:01 schreef cageon2 het volgende:
jullie snappen er niks van blijkbaar, daar heb je benen voor.
Zou WB ook moeten weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |