Oud papier/vuur ton/vuilnisbak. Maar blijkbaar wordt je per uur betaaldquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Druk zat, maar even een intermezzo na het installeren van een nieuwe kleurenlaser.
Dus hoe kom je van die kettingformulieren in drievoud op bedrijfsnaam af..
Kapuchonnetje met petje wordt niet gewaardeerd op de zaak.quote:
Vond het wel ff lollig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:46 schreef koffiekoekje het volgende:
Oud papier/vuur ton/vuilnisbak. Maar blijkbaar wordt je per uur betaald
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
mooi van de hoge stuur.Cheap ass circuitbak.
Je krijgt de clipons er gratis bij hoor....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jammer van de hoge stuur.Cheap ass circuitbak.
ja, maar WB gaat toch niet sleutelen aan een motor die hij pas net heeftquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
Je krijgt de clipons er gratis bij hoor....
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ja, maar WB gaat toch niet sleutelen aan een motor die hij pas net heeft
Zo klopt ie weerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:43 schreef Worldbeater het volgende:
Jaaaa gezinsleven he.
Afgelopen week wel vier keer naar de sportschool.
Dat kost maar een uurtje tot anderhalf.
Het is dat ik nog wat ongemakjes ervaar van Spanje, anders was de kleine vanochtend ook ff op de kinderopvang.
Kan aan de andere kant moeilijk zeggen ik ben na het werk eerst een uur sleutelen.
En in een uur speel ik ook weinig klaar. Dat kost het al om al het gereedschap te zoeken. de motoren buiten te zetten![]()
quote:
Eigen dak boven je hoofd + meer dan fulltime studie = duurquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga je die Appie nou eens kopen?
Onderhand had je toch al een bedragje bij elkaar kunnen beunen.![]()
Gelukkig wordt dat ene dagje goed besteed. Fokken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Eigen dak boven je hoofd + meer dan fulltime studie = duur![]()
Eerste dagje vrij sinds lange tijd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plannen maken voor 2011?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nja ben toch nog net even bezig geweest voor schoolVandaag weinig plannen, vanavond laptop opnieuw installeren en over 2 weken ofzo als ik weer geld heb
een nieuw toetsenbord erin doen.
Dan hoop ik dat je de plaatjes verkeerd om hebt gepostquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
De digitale snelweg gaf me de Onroute motorkaart.
Route via Garmin, andere via Onroute. (laatste rijdt om, maar kies mooiere wegen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ik even niet las.. rood is Garmin, groen Onroute.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:59 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan hoop ik dat je de plaatjes verkeerd om hebt gepost1e lijkt mij leuker
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Net een nieuw steuntje gemaakt voor de ZXR uitlaatStraks een klein rondje doen, als Richard tenminste zo levend terugkeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |