Moeilijk uit te leggen, een simpel voorbeeld is de totale afwezigheid van een behoefte aan een motorrijbewijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom is de ZAC Zo leuk imho, iedereen neemt zichzelf niet te serieus en geniet er gewoon van om te rijden en lol te maken... bij de CUP wordt dat al anders volgens mij...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen, een simpel voorbeeld is de totale afwezigheid van een behoefte aan een motorrijbewijs.
Ik kreeg geen hoogte van die drie anderen in de pitbox, aardige lui, maar leven in een totaal andere wereld.
Misschen heb ik wel geproeft aan een paar echte topsporters. 100% focus en 100% overtuiging dat ze het gaan maken in de racerij. (en dat betekent meer dan bijvoorbeeld IDM Superbike)
Er werd door deze mensen dan ook vrij weinig gelachen op en naast de baan.
quote:Bij Wim ter Braake werd trouwens de ZX10 ook afgedaan met de woorden het is geen cupper..
Die dingen zijn niet voor het circuit, maar gemaakt om met zijn tweetjes te rijden.
Van Barry Veneman mochten we geen progressieve vering monteren en banden ouder dan een jaar.
Dat is gewoon not done. Dan ben je gek bezig dus.
Hier zijn de randjes op de banden al weer wegquote:Op zondag 16 januari 2011 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
binnenkort weer eens de motor uit de stalling trekken
En heeft de instructeur je nog terug gevonden?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef wobbel het volgende:
Deze newbie heeft vandaag z'n eerste 200km gereden zonder instructeur
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En heeft de instructeur je nog terug gevonden?
Is wat hey zonder tomtomquote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef wobbel het volgende:
Deze newbie heeft vandaag z'n eerste 200km gereden zonder instructeur
Ja dat denk ik ook, de pitbox ernaast stonden mensen uit de ZAC, constant lachen.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef cageon2 het volgende:
Daarom is de ZAC Zo leuk imho, iedereen neemt zichzelf niet te serieus en geniet er gewoon van om te rijden en lol te maken... bij de CUP wordt dat al anders volgens mij...
Barry heeft ook nog met mijn motor gereden.quote:Die gasten kunnen ook niet anders denken dan voor zichzelf...
progressieve veren zijn prima als je voornamelijk op de weg rijdt en je toch niet zelf aan je vering sleutelt...
Vandaag was er wel een mooie dag voor.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
binnenkort weer eens de motor uit de stalling trekken
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen dat stuk over vrouwlief op een GS650.. wat voor GS had u, Bunnybeater ook alweer?![]()
En als je op je 60ste onder de bus komt heb je toch mooi nog 35 jaar straten gemaaktquote:Op zondag 16 januari 2011 22:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Smoesjes! kwestie van de juiste prioriteiten stellen. Ik moest ook leren, tentamenweek.
Maar als ik morgen onder de bus kom heb k toch nog maar mooi ff gereden vanmiddag![]()
![]()
Had ik het vorige week nog met iemand over.. hij had met alle soorten vering gereden.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef Bunnybeater het volgende:
En @ je progressieve vering verhaaltje .... sowieso mensen zonder telelever(
![]()
)
Nicequote:Op zondag 16 januari 2011 23:22 schreef Worldbeater het volgende:
Uit onverwachte hoek een paar piccies gekregen.
Bewijs dat ik er was.
Nee Japanners leveren standaard geen motorfietsen met stalen remleidingen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:26 schreef Bunnybeater het volgende:
NiceIk stuur ze even naar de forensische afdeling om ze te verifiëren
Geen stalen remleidingen![]()
En 4 zuiger remklauwen? Wat een nepperd, geen wonder dat je er zoveel moeite mee had![]()
Je lijkt wel een reus op zo'n minimotor!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:22 schreef Worldbeater het volgende:
Uit onverwachte hoek een paar piccies gekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bewijs dat ik er was.
Ja ik moest poepen.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:03 schreef cageon2 het volgende:
volgens mij kan je wat minder met je ballen tegen de tank aan zitten![]()
Even knuffelen met de beer?quote:
hij reed op PIPO's dus idd, bam erlangs!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
Deze bocht zat ik normaal veel lager, maar met iemand voor je pas je de snelheid aan.
Althans WB nog.. eigenlijk moet je hem er gelijk naastzetten.![]()
[ afbeelding ]
Niet dat ik zo goed ben, maar die gast kon ook wel op Contimotion banden.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:27 schreef cageon2 het volgende:
hij reed op PIPO's dus idd, bam erlangs!
picsquote:Op maandag 17 januari 2011 19:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet dat ik zo goed ben, maar die gast kon ook wel op Contimotion banden.
Maar aan de andere kant,... hij had wel zijn sleuteltje bij zich en de vering was ook goedquote:Op maandag 17 januari 2011 19:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet dat ik zo goed ben, maar die gast kon ook wel op Contimotion banden.
Antwoord 1) die gast kwam ik liever niet tegen op de baan.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef koffiekoekje het volgende:
Maar aan de andere kant,... hij had wel zijn sleuteltje bij zich en de vering was ook goed
hihiquote:Op maandag 17 januari 2011 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Antwoord 1) die gast kwam ik liever niet tegen op de baan.![]()
Net als een Russisch meisje, aardige kont, maar ze haalde wel de snelheid eruit.![]()
Antwoord 2) Nee want ze hadden de airco uitgedaan.![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat dit het begin van de tweede dag was, circuit verkennen en giga onderstuur.
Vierde dag knietje on zhe floor.![]()
[..]
![]()
Zelfs Barry kent me nu.![]()
Mazzel dat ik nog kon rijden, in tegenstelling tot het verhaal van een paar gasten bij de Zeelenberg Speedweek. Daar rijden ze ook alleen (knetterhard) voor, motto 'zie de instructeur maar te volgen', kosten vier dagen rijden 2.500 euro.
En dan de sleutel vergeten en niet meer te pakken krijgen.
Kweenie of die nou goede kritieken had. Even informeren bij een maat.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef cageon2 het volgende:
hihi
WB boek dajge Mettet @ Racecracks, kan je achter mij aan hobbelen
kost maar 110 euriesquote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kweenie of die nou goede kritieken had. Even informeren bij een maat.
Wanneer moet ik het dinnetje dan vertellen. (wanneer ga je..)
Zo even stickie van de video kijken.
http://www.motor-forum.nl(...)t-Racecracks-10.htmlquote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kweenie of die nou goede kritieken had. Even informeren bij een maat.
Wanneer moet ik het dinnetje dan vertellen. (wanneer ga je..)
Zo even stickie van de video kijken.
Voor vier dagen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:12 schreef cageon2 het volgende:
kost maar 110 euries![]()
Ik ben er marshall ook.![]()
24mei is het geloof ik...
En dan nog ff heen en terug en wat van de omgeving zien.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
"Nee schat het is maar ééén dagje! Ah toe nou.... "
Nee, gewoon 1 dag.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor vier dagen.Ik moet het topic nog ff lezen.
Interessante ontwikkeling die site.
pciesquote:[..]
En dan nog ff heen en terug en wat van de omgeving zien.
Jij bent dus gewoon getrouwd!! En, ook al een baby op komst?quote:
Heb je nog nooit gemeetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:48 schreef -XX- het volgende:
Inderdaad zeg..... laat de zomertijd maar komen!!!
hoi! ja!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij bent dus gewoon getrouwd!! En, ook al een baby op komst?
Hoe gaat het trouwens met je studie!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |