Nee, maar ik verwachtte wel zoiets anders zou je niet ineens postenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
had ik al verteld dat ik een BMW R1100GS heb gekocht?
quote:Samen met u hebben we de lelijkste 10 motoren van de moderne motorgeschiedenis afgeteld. Altijd goed voor discussie, schelpartijen en de nodige vuistslagen in onze zompige redactieruimte. Toen we eerst dachten dat het moeilijk zou zijn een nummer 1 aan te wijzen bleek dat juist de makkelijkste van allemaal. Bij deze willen we de BMW GS, van R1100GS via R1150GS tot R1200GS feliciteren met deze titel. Die potsierlijke snavel, die hangtieten die al jaren vermogen tekort komen, de lachwekkende veringsconstructies die al jaren bewezen slechter zijn dan de normale vering, dat verwarmingsbuizen subframe, de middeleeuwse bedieningselementen en het Oost-Duitse dashboard, het ziet er ongelooflijk beroerd uit allemaal. Denk dan aan officiële kleurnamen als WansinnWeiss, Bratwurstbraun, en VerdammtnochmalRot en je weet genoeg.
Lelijk in het kwadraat en vooral verkocht aan mannen in een midlifecrisis. Die weten de lachers op hun hand krijgen door zelf een veel te dure Adventure-uitvoering te kopen, waarmee ze dan één keer per jaar op Avontuur gaan in de Ardennen terwijl ze Moeders de Vrouw achter zich aan te laten rijden op een een GS650. Bijna nog leuker dan manlief op een dikke Fatboy en Het Vrouwtje op een Sportster erachter. Razend knap is daarbij dat juist dit monsterlijke apparaat stiekem waanzinnig goed rijdt en ook nog eens de best verkochte motor van Nederland is, een prestatie van wereldformaat. En het bewijs dat motorrijders per definitie niet goed wijs zijn. Klasse!
Heb jij een vrouw met een GS650quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef Bunnybeater het volgende:
PICS dan![]()
[..]Dat stuk over vrouwlief, zo waar.
De rest ook
quote:
Hey Bloempjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
had ik al verteld dat ik een BMW R1100GS heb gekocht?
Ben verhuisd naar het "pittoreske" Ewijk. Samenwonend en zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
woon je niet meer om de hoek?waar woon je wel?:)
En dankje
Alleen dat stuk over vrouwlief op een GS650.. wat voor GS had u, Bunnybeater ook alweer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef Bunnybeater het volgende:
Dat stuk over vrouwlief, zo waar.
De rest ook
ah, tof!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ben verhuisd naar het "pittoreske" Ewijk. Samenwonend en zo.
Tja ik had wel gebeld dinsdag, maar zou hem alleen maar afgeven, dus ze hebben mijn nummer niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:43 schreef cageon2 het volgende:
wel beetje jammer dat ze je niet even hebben gebeld ofzo...
Ja Domburg kan bijna iedereen en puntje aan zuigen. Werd veel over geluld in de pitstraat.quote:Kijk wb, zo moet het:

quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:39 schreef Geerd het volgende:
Weet niet wat het is maar gewoon weer zwaar gematst, staande gehouden door politie motor (undercover)
Dat ik gewoon even rustiger moest rijden maar de gaatjes wel mocht benutten dat nog wel, (100 in 70 gebied, om even inclusief hemen 3 auto's in te halen)
Gister was het 109 na correctie op een 80 weg![]()
Ik doe het wel eventjes wat rustiger aan![]()
Ik had ook 400,- lichter kunnen zijn![]()
![]()
Er zijn vast wel dames die erop kicken.quote:
Ze heeft trouwens geen motorrijbewijs. En ook geen plannen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wie wil nou niet zoon vriendin
wuhquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er zijn vast wel dames die erop kicken.
[..]
Ze heeft trouwens geen motorrijbewijs. En ook geen plannen.
Volgens mij had behalve WB niemand in de pitbox rijbewijs A.
Boeit ze niet.(denken heel anders dan wij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |