quote:De pekelrit van t jaar. En als WB dan zegt "be there" dan be je ook there. En je houdt er wel rekening mee dat WB niet op tijd is, maar dat ie helemaal niet komt is toch wel errug disappointing
Enniewee, we stonden dus 5 man sterk bij de Mac, allemaal in blijde afwachting van het arriveren van de host van vandaag en zelfs toen t ging regenen hielden we de moed erin. De meesten hadden al even niet gereden dus zin genoeg. Kopje koffie dan maar en toen kwam t slechte nieuws.
Maar zelfs daar werden we niet door uit t veld geslagen. Er werd spontaan geimproviseerd. Er was iemand bekend in de omgeving, in ieder geval genoeg om ons een rondje Spijkernisser achterland kado te doen. Rommel op de weg viel uiteindelijk reuze mee en echt heel erg koud was t ook niet dus t is toch nog een lekker ritje geworden.
Allemaal bedankt voor t gezelschap en in t bijzonder meneer V-strom voor t voorrijden en meneer Gladius voor de koffie . Ben ook zo lekker in namen onthouden.
Uhh? heb je mijn huis gekocht ofzo??quote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi topic.![]()
Me like underdog.
![]()
Misschien moet ik morgennacht maar niet het vliegtuig pakken.![]()
De voorbereiding is ook al kut, kom thuis, geen water, leiding boven gesprongen.
Giga kortsluiting, en de oude eigenaar had stroom draden getrokken met de codering van aardedraad.
Gelukkig bestaan deze dingen..
[ afbeelding ]
Dus ben net klaar.
En moet mijn naam wel eer aandoen.
Spullen ook nog niet gepakt.
DusszuH thuis blijven maar.
kidding me? ik kan nog wel vrij krijgenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi topic.![]()
Me like underdog.
![]()
De voorbereiding is ook al kut, kom thuis, geen water, leiding boven gesprongen.
Giga kortsluiting, en de oude eigenaar had stroom draden getrokken met de codering van aardedraad.
[ afbeelding ]
Dus ben net klaar.
Wat moet je in godsnaam met betere remmen, als je ze toch al niet ging gebruiken WBquote:quote:
Als je het voor elkaar krijgt om alleen op de motor te remmen ga je zeker wel heel langzaam
Ja iedereen in onze pitbox is voor mij een held.
Koppelingetje dit jaar nog opgebrand tussen de Gerlach en Hugenholz.
Bij mij moet je niet slipstreamen op de baan, maar ik verwacht ook een andere sessie te rijden.
Remmetjes van deze motor zouden wel een stuk beter zijn dan die van de vorige.
(2004 ZX10R --> 2008 ZX10R)
Pics, ore it didn't happenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi topic.![]()
Me like underdog.
![]()
[ afbeelding ]
Dus ben net klaar.
Ze zitten er wel opquote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef cageon2 het volgende:
Wat moet je in godsnaam met betere remmen, als je ze toch al niet ging gebruiken WB
Bijna, de droger loopt nog.quote:
Yep, morgenavond wordt de tien uitgepakt op Cartagena.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:30 schreef cageon2 het volgende:
morgen ochtend dacht ik...
Have fun WB!
Hou de boel heel, laat je niet gek maken en lekker genieten
Veel plezierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze zitten er wel opdus meer dat ze teveel kunnen bijten. Take care dus.
Maar met Barry voor en later achter me aan zal ik wel moeten he.
[..]
Bijna, de droger loopt nog.
[..]
Yep, morgenavond wordt de tien uitgepakt op Cartagena.![]()
Heftig dagje vandaag nog, we hebben op de zaak al sinds oktober Exact, maar ze gingen er pas mee aan de slag eind december, en vanaf 3 januari full operational. Wat een bende.![]()
Toen gingen ze ook nog een nieuwjaarsborrel houdenheb nog veul te doen.
![]()
Eindelijk weg en ff tanken, bankpas afgebroken.![]()
Drie keer heen en weer gereden (andere pas halen) (later weer niet genoeg saldo dus ff telebankieren)
On-line inchecken bij Transavia lukt bij iedereen in de groep, alleen bij mij is het systeem bezet.![]()
Morgen gaat alles goed(komen)![]()
![]()
Cu all later!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:U kunt on-line inchecken vanaf 4 januari 6.58 tot zondag 5 januari 4.55
quote:Deze vlucht is nog niet open voor internet check-in. Onze excuses voor het ongemak, probeer het later opnieuw.
contact sleutel thuis... WTFquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
Groeten vanaf de paddock in Cartagena, we hebbe net pauze onder de Spaanse zon.
Twintig graden, strakblauwe lucht en een lekker scherpe zon.
Lekker stil ook nu als de motoren niet rijden.
Alleen ligt de contactsleutel th^u^us.![]()
Gisteren al lekker gegeten en terasje gepakt hier, beetje laat naar be.
Vandaag alleen toekijken dus.Wel ff olie ververst.
Morgen om tien uur komt er nog iemand, dan kan ik direct met de cursus van Barry Veneman beginnen.
Dan nog drie dagen x vijf sessies x 25 minuten, dus dat is ook wel genoeg.![]()
Laterssszz..
:palm-facequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
Laterssszz..
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
Groeten vanaf de paddock in Cartagena, we hebbe net pauze onder de Spaanse zon.
Twintig graden, strakblauwe lucht en een lekker scherpe zon.
Lekker stil ook nu als de motoren niet rijden.
Gisteren al lekker gegeten en terasje gepakt hier, beetje laat naar be.
Vandaag alleen toekijken dus.Wel ff olie ververst.
Morgen om tien uur komt er nog iemand, dan kan ik direct met de cursus van Barry Veneman beginnen.
Dan nog drie dagen x vijf sessies x 25 minuten, dus dat is ook wel genoeg.![]()
Laterssszz..
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En boobs![]()
[ afbeelding ]
Echt goed gevonden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En boobs![]()
[ afbeelding ]
Hoe WB zich voeldequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En boobs![]()
[ afbeelding ]
Weet jij nou al wat voor motor je hebt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:36 schreef BlackRhino het volgende:
Het blijft ook echt de grootste faalhaas op deze planeet, die WB
Ja, hij heet niet voor niets Worldbeater natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:19 schreef -XX- het volgende:
Maar hij heeft het wel beter voor elkaar dan jij.
Containers op zaterdagquote:Op zondag 9 januari 2011 03:37 schreef Geerd het volgende:
Eerste km's weer gemaakt dit jaar en met een beetje pech ook meteen de eerste boete.(containers)
Aldus zwartneusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ja, hij heet niet voor niets Worldbeater natuurlijk.
Ik niks...quote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gedaan dan?
En de rest van de vorkquote:Op zondag 9 januari 2011 22:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh en k heb wat gedaan voor de ZXR voorvork![]()
[ afbeelding ]
Pennetje eruit gesloopt
Nope, ene keer aan gedacht dat die sleutel meemoest, maar het alarm ging niet af om hem ook direct te pakken.quote:
Immobiliser on board, dus geen stekkertjes meer doorverbinden etc met moderne motorfietsen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef bvvt het volgende:
[edit]
Zou WB een schroevendraaier gebruikt hebben of is de sleutel erg snel opgestuurd of een nieuw contactslot (en op de tank)
HeRietvaerder is alive and fokking!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:36 schreef BlackRhino het volgende:
Het blijft ook echt de grootste faalhaas op deze planeet, die WB
De tweede, derde, en vierde dag.quote:
hm....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef Worldbeater het volgende:
Trouwens ook de kentekenpapieren nog niet eens binnen van de tien.
Die zou hij opsturen na het afkopen van de huurovereenkomst met Motoport.
Al de derde keer gevraagd, en voor de tweede keer bevestigd dat ze op de bus gaan.quote:
quote:Nee ik had de papieren in de bak 'versturen' op de zaak gelegd maar op de zaak verklaarden ze mij voor gek dat ik dit niet als verzekerde post deed. Dus nu je thuis bent stuur ik die even aangetekend op!
Zaten die niet eens business classquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:18 schreef Worldbeater het volgende:
Er komt vast nog wel meer materiaal.
Ik vond het wel grappig dat FC Twente op dezelfde vlucht terug zat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een begeleider naast me zat één of andere vage cursus gezondheid en communicatie te doen.![]()
Michel Preud'homm zat een paar plekken verder.
En de voetballers zelf bijna allemaal gewapend met een Ipad het vliegtuig in en filmpje kijken.
Buiten allemaal de spelersbus in. Hoeven niets te regelen, alles wordt gedaan.
Verwende gasten.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:30 schreef Den_Haag het volgende:
Klinkt goed WB. Alleen de volgende keer een motor meenemen ipv een tractor.
De enige drie plekken met extra beenruimte waren al bezet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:58 schreef Roderick2085 het volgende:
Zaten die niet eens business classcrisis treft ook voetbalclubs
Verder
Je had wel een goed weekend ehquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:34 schreef Worldbeater het volgende:
Prut, de DVD stick met de beelden van Barry is leeg.
quote:
Yep, maar nu wel de mogelijkheid om de motor dan maar gelijk goed te maken VOOR het nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef Bunnybeater het volgende:
Leuke ploatjes weer, en behoorlijk prutswerk
Van de baan weg willen klinkt bekend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |