Ja ik denk dat ik volgend jaar weer gaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef cageon2 het volgende:
prutser
![]()
Wel gaar mbt vering zeg, kan je dag aardig verpesten kan ik me voorstellen... gelukkig is het wat verbeterd...
Volgend jaar weer, maar dan MET contactsleutel en met scherp sturende fiets
Misschien een ICT cursus doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef Roderick2085 het volgende:
Damn, ben ik een keer middag thuis, is er een partitie verdwenen van m'n pc en trek ik vervolgens de verkeerde stekker uit het stopcontact zodat de pc uit gaat
De baan op en direct gassen met die handel.quote:
Te weinig/verkeerde info dudequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef Bunnybeater het volgende:
Leuke ploatjes weer, en behoorlijk prutswerk
Van de baan weg willen klinkt bekend![]()
Iemand nog dat ene filmpje van een Koreaan ofzo die als een lijp gaat zitten hengsten aan het gas op een baggermotortje? Heng heng heng muziekje makend?Koffiekoekje, ik reken op je...
Fietsje voor -XX-?quote:
Die eerste crash rijden ze helemaal niet zo hard? Die laatste is wel ff schrikmomentje denk ikquote:
Dat zou misschien geen kwaad kunnen idd... ook al met laptop van zus zitten kloten omdat die niks meer deed.. die heb ik iig weer aan de praatquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik volgend jaar weer gadata staan zeer binnenkort op de site.
[..]
Misschien een ICT cursus doen.
Je deed toch iets met computers?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:36 schreef Roderick2085 het volgende:
Dat zou misschien geen kwaad kunnen idd... ook al met laptop van zus zitten kloten omdat die niks meer deed.. die heb ik iig weer aan de praat
Die motorfilmpjes zijn anders een stuk muzikalerquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je deed toch iets met computers?![]()
En nu na al die motorfilmpjes even de speakers knallen! Zet ze ff harder!![]()
Ja die Brabo die er normaal niet bij zit versta ik ook nie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:43 schreef Geerd het volgende:
Heb je de Nederlandse vertaling er ook bij
Die van de jengelende 2taktjes is wel gaaf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:44 schreef koffiekoekje het volgende: Die motorfilmpjes zijn anders een stuk muzikaler
Suzukiquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef Geerd het volgende:
Toch maar is olie gemeten stok was kats droogen toch meer dan 200km mee gereden.
Maar even een litertje olie gehaald, of er nou een liter meer of minder inzit maakt volgens mij geen kloten uit
WB draait zich om in zijn olievatquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef Geerd het volgende:
Toch maar is olie gemeten stok was kats droogen toch meer dan 200km mee gereden.
Maar even een litertje olie gehaald, of er nou een liter meer of minder inzit maakt volgens mij geen kloten uit
Volgens mij hebben ze die stok extra kort gemaaktquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
WB draait zich om in zijn olievat
Langer stokje pakkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die stok extra kort gemaakt
WB zijn dagvoorraadquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
WB draait zich om in zijn olievat
Ja, was smilie vergetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je deed toch iets met computers?![]()
En nu na al die motorfilmpjes even de speakers knallen! Zet ze ff harder!![]()
Gasten zijn wel snel met de polsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |