Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 3 januari 2011 09:00 schreef STING het volgende:
[..]
Beter toch. Z.O. rulez
Goedemorgen en de beste wensen
quote:
ikea.... volgens mij kan ik die zien vanaf hierquote:Op maandag 3 januari 2011 09:04 schreef Toekito het volgende:
zo maar eens naar Ikea/UPC/Gemeente en supermarkt!
ik zit net aan bakkie koffie nummer 5, ik wacht heel even.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:04 schreef Barretje80 het volgende:
morguh voor alle binnenkomers..
zo maar eens een bakkie thee maken..
anyone??
quote:Op maandag 3 januari 2011 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Same to you
Ik ben nog nie helemaal wakker denk ik
het is groen en komt uit mijn neus raraquote:Op maandag 3 januari 2011 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij ook al?
Iedereen is ziek geworden door het Koen-virus
quote:Op maandag 3 januari 2011 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij ook al?
yep, ik zat op 10 minuten lopen afstand, en heb dus ook een minimeet gehad met haarquote:
ik nietquote:Op maandag 3 januari 2011 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij ook al?
en nog wat bijzonders gebeurd in de wereld?quote:
gezondheidquote:
sowieso een tafel en verder geen idee maar dat komt ter plekke vaak welquote:
daarom ben ik dus ook niet verkoudenquote:
MPGquote:
* LovelyLady schenkt extra bak koffie inquote:Op maandag 3 januari 2011 09:21 schreef cablegunmaster het volgende:
het is weer zo'n maandag waarop ik niet wakker kan worden
tjsa, ik heb geen stationwagon meer dus een tafel wordt al lastig.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
sowieso een tafel en verder geen idee maar dat komt ter plekke vaak wel
zoek een secretaresse om je hoofd op te leggenquote:Op maandag 3 januari 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
Ik had mijn hoofdkussen mee moeten nemen naar werk.
neem vooral een zak geld meequote:Op maandag 3 januari 2011 09:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
je hebt daar al een bedquote:Op maandag 3 januari 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
Ik had mijn hoofdkussen mee moeten nemen naar werk.
quote:Op maandag 3 januari 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady schenkt extra bak koffie in
het blijft ikea toch? En dankzij Barretje valt het wel mee wat ik nog moet hebben daarquote:
* LovelyLady legt een infuus aanquote:
Ja maar Ikea...quote:Op maandag 3 januari 2011 09:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
het blijft ikea toch? En dankzij Barretje valt het wel mee wat ik nog moet hebben daar
over infuus gesproken, ik heb enfer al een tijdje niet gezien...quote:Op maandag 3 januari 2011 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[me=LovelyLady] legt een infuus aan
[/me]
die was gisteren nog hierquote:Op maandag 3 januari 2011 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
over infuus gesproken, ik heb enfer al een tijdje niet gezien...
Die heb ik gister nog even gezien, en die was niet zo lekker. En vanmorgen twitterde ze dat toch liever wilde werken ipv thuiszitten, dus misschien zien we haar vandaag nogquote:Op maandag 3 januari 2011 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
over infuus gesproken, ik heb enfer al een tijdje niet gezien...
Met Muckquote:Op maandag 3 januari 2011 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar Ikea...ga je alleen of met Muck?
Heb je trouwens gepmd
een hoes of 2 voor de klippan bank!!quote:Op maandag 3 januari 2011 09:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
trevquote:
ik hoor bij de andere helftquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 09:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een hoes of 2 voor de klippan bank!!
Hier ook... en het is aangevroren! Beetje jammer...quote:Op maandag 3 januari 2011 09:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
het heeft hier heel licht gesneeuwd
Met bezoek aan het restaurant?quote:Op maandag 3 januari 2011 09:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik hoor bij de andere helft
gister ook nog even ij de ikea geweest.. heb de korte route direct naar het magazijn gevonden in delften die computers dat je in kan toetsen wat je wil en dat er dan uitdraait in welk vak het staat zijn ook errug handig!
bezoek ikea voor 4 stoelen en een lack tafeltje : 25 minuten!
dan hoor ik bij de andere helftquote:
hier is het gelukkig al weer aan het dooien dus het zal niet al te lang blijven liggenquote:Op maandag 3 januari 2011 09:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier ook... en het is aangevroren! Beetje jammer...
met parkeren lopen naar de ingang, naar het magazijn, karretje vinden, stoelen en overtrekken vinden, lack tafeltje vinden, naar de zelfscan kassa (quote:
werk ze trevquote:
Hoe kan je dat nou zeggenquote:Op maandag 3 januari 2011 09:59 schreef Barretje80 het volgende:
er is niks leuks op het internet ..
dan moet je beter zoekenquote:Op maandag 3 januari 2011 09:59 schreef Barretje80 het volgende:
pgrquote:
ik zit op internetquote:Op maandag 3 januari 2011 09:59 schreef Barretje80 het volgende:
ik op een stoelquote:
bij mij is dat 2011quote:
giertjequote:
iddquote:
hoe lang doen ze daar nu al over dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iddze hebben iig nog geen regering
hier, stenentijdperk zitten jullie nogquote:Op maandag 3 januari 2011 10:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iddze hebben iig nog geen regering
Nee, dan had ik mijn hoofd wel op het kussen op mijn bureau gelegd.quote:
Nee, voor de fun kijken bij een Mini liefhebber hier in de buurt.quote:
dat is wel tofquote:Op maandag 3 januari 2011 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, voor de fun kijken bij een Mini liefhebber hier in de buurt.
Ik ben er voor aan het sparen![]()
zo een nieuwe van bmw of de echte mini cooper zoals mister bean heeft?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, voor de fun kijken bij een Mini liefhebber hier in de buurt.
Ik ben er voor aan het sparen![]()
Oude.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo een nieuwe van bmw of de echte mini cooper zoals mister bean heeft?
lijkt me een strak planquote:Op maandag 3 januari 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb mijn herfst dip achter de rug, de feestdagen zijn geweest, ik heb geschaatst, we hebben sneeuw gehad......
is het al zomer?
quote:
quote:
zeusquote:Op maandag 3 januari 2011 10:51 schreef RealZeus het volgende:
Mijn gebit gaat ook lekker.
Laatst een vulling geknapt en afgelopen weekend alweer.
Morgenvroeg naar de tandarts.
Klinkt goedquote:Op maandag 3 januari 2011 10:51 schreef RealZeus het volgende:
Mijn gebit gaat ook lekker.
Laatst een vulling geknapt en afgelopen weekend alweer.
Morgenvroeg naar de tandarts.
Ja, het lullige is: één van de vullingen is er van het zomer ingekomen en als die het niet zou houden moet die kies er waarschijnlijk uit.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt goed
Hoi zeus nog de beste wensen voor 2011
quote:
* kijkt naar buiten.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja zon, want het is zomer hebben symp en ik besloten
Gezelligquote:Op maandag 3 januari 2011 10:58 schreef Lon3 het volgende:
Zo ik ben ook maar weer eens van de partij dames en heren
hij is waterig hoor, en niet zo sterk, maar 1 zonnestraaltje op een stukje blote huid en mijn dag is alweer goedquote:Op maandag 3 januari 2011 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
soms hier, best wel fijn
Hoe is het meis?
oh, wat lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
suikertje
![]()
![]()
ja zon, want het is zomer hebben symp en ik besloten
Met Thijs ook?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij is waterig hoor, en niet zo sterk, maar 1 zonnestraaltje op een stukje blote huid en mijn dag is alweer goed![]()
het is goed, tussen de hoestbuien door![]()
daar ook?
dan moet je wat lager gaan zitten, dan zie je dat nietquote:Op maandag 3 januari 2011 10:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* kijkt naar buiten.
Ik wil de pret niet bederven maar rijp op het gras en sneeuwresten heb ik nog niet gezien in de zomer.
Hoiquote:Op maandag 3 januari 2011 10:58 schreef Lon3 het volgende:
Zo ik ben ook maar weer eens van de partij dames en heren
*kijkt naar RZquote:Op maandag 3 januari 2011 10:59 schreef RealZeus het volgende:
* kijkt naar buiten.
Ik wil de pret niet bederven maar rijp op het gras en sneeuwresten heb ik nog niet gezien in de zomer.
want? jij wilt nog meer sneeuw?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, wat lekker![]()
maar dan zijn jullie wel een klein beetje suffies...
Maar ik woon op 1 hoog.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet je wat lager gaan zitten, dan zie je dat niet
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*kijkt naar RZ
weet je dat wel heel heel heeeel zeker?
en hoi
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:05 schreef Lon3 het volgende:
Ik smacht ook weer naar het lekkere lente weer waar de rokjes weer uit de kast worden getrokken en ik constant geil ben
als je maar zorgt dat je niet hoger dan de vensterbank zit zie je niks van die sneeuwrestenquote:
Niet bijquote:
quote:
nee, gekkie, LENTE!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:03 schreef wel.o.k het volgende:
want? jij wilt nog meer sneeuw?
SYMP!!, even wachten nog met de zomer hoor ik net
Nou, vooruit dan maarquote:Op maandag 3 januari 2011 11:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ja, dat weet ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zeker.
maar de zomer is in 2010 overgeslagen, dat doen we in 2011 met de lentequote:
Ben je dat nu niet dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:05 schreef Lon3 het volgende:
Ik smacht ook weer naar het lekkere lente weer waar de rokjes weer uit de kast worden getrokken en ik constant geil ben
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar de zomer is in 2010 overgeslagen, dat doen we in 2011 met de lente
ohw, oke, speciaal voor jou doen we dan 1 maandje lente voor de zomer, de hete zomer van 2011quote:
Jawel maar stukken minder dan in de lente. Daar werkt moeder natuur toch wel in op mijn basis instinctenquote:
hete zomer?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:12 schreef wel.o.k het volgende:
ohw, oke, speciaal voor jou doen we dan 1 maandje lente voor de zomer, de hete zomer van 2011
Ja, eigenlijk heb je ook wel gelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 11:12 schreef Lon3 het volgende:
Jawel maar stukken minder dan in de lente. Daar werkt moeder natuur toch wel in op mijn basis instincten
Dan moet ik op de grond zitten en kan ik niet bij mijn toetsenbord.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je maar zorgt dat je niet hoger dan de vensterbank zit zie je niks van die sneeuwresten
In de lente heb ik ook wel meer last van nest drang.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heb je ook wel gelijk
sjezus man, je lijkt wel een gebruiker.....quote:Op maandag 3 januari 2011 11:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moet ik op de grond zitten en kan ik niet bij mijn toetsenbord.
Nee.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sjezus man, je lijkt wel een gebruiker.....
neem je toetsenbord dan meeen zet gelijk de monitor op de rand want anders krijgen we dat weer...
Vervelend Enfquote:Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef Enfermera het volgende:
Bluhhhh ik ben gewoon zieeekkk bah bah bah![]()
Slechte morgen dus. Geen goeie nee.
whehehehe.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:19 schreef Lon3 het volgende:
[..]
In de lente heb ik ook wel meer last van nest drang.
Daar noem je ook een stad...quote:Op maandag 3 januari 2011 11:23 schreef Koen66 het volgende:
Almere heeft wat zon, vanochtend in Zoetermeer hagel en natte sneeuwmeuk
koenquote:
enferquote:Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef Enfermera het volgende:
Haha, nou jah zo erg vind ik dat ook nietquote:Op maandag 3 januari 2011 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whehehehe.
dat is wraak van moeder natuur
beterschapquote:Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef Enfermera het volgende:
Oh nouhouquote:Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef Enfermera het volgende:
Beide zijn geweldige stedenquote:
Hoe is het met je?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, kijk nou, de zon schijnt EN wokkeltje, Stu en Koen zijn er..
It must be my lucky day
Ja, het begint met een huisjequote:Op maandag 3 januari 2011 11:25 schreef Lon3 het volgende:
Haha, nou jah zo erg vind ik dat ook nietheb een lieve vriendin
en we beginnen iig dit jaar met een huisje
nog 3 weken en we krijgen de sleutel
Hey Sugarquote:Op maandag 3 januari 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, kijk nou, de zon schijnt EN wokkeltje, Stu en Koen zijn er..
It must be my lucky day
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:26 schreef Myraela het volgende:
Hoofdpijn, buikpijn, honger en moe. Oh, en mijn internet doet het niet, sloom internet van de buren. Ik heb een kuthumeur.
Kusje op je kuthumeurquote:Op maandag 3 januari 2011 11:26 schreef Myraela het volgende:
Hoofdpijn, buikpijn, honger en moe. Oh, en mijn internet doet het niet, sloom internet van de buren. Ik heb een kuthumeur.
Ja, beterquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, kijk nou, de zon schijnt EN MPG, wokkeltje, Stu en Koen zijn er..
It must be my lucky day
Arme Myrquote:Op maandag 3 januari 2011 11:26 schreef Myraela het volgende:
Ben blij te horen dat jullie allebei aan het opknappen zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, beter![]()
Af en toe moet ik nog heel erg hoesten en ik ben duizelig en kortademig, maar dat is het wel.
En Thijs is ook alweer een stuk beter![]()
hoe laat moet jij weg?
het wordt echt alleen maar beterquote:
Whehehequote:Op maandag 3 januari 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:
Oh. En waar ik normaal engeltjes en schattige meisjes teken, krijg ik er nu niets anders uit dan zulke dingen.
[ afbeelding ]
Oh dearquote:Op maandag 3 januari 2011 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, wtf.
Alles is kut alles gaat kut..
kutkutkut.
Braafquote:Op maandag 3 januari 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
Zo, ik heb genoeg geklaagd. Kusjekroel enzo.
mini ook kut?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, wtf.
kutkutkut.
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:26 schreef Myraela het volgende:
Je voelt je nu al beterquote:Op maandag 3 januari 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
Zo, ik heb genoeg geklaagd. Kusjekroel enzo.
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het wordt echt alleen maar beter![]()
Suikerbeeeeebquote:schattepatatje, hoe is het met jou?
Die is best terror.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:
Oh. En waar ik normaal engeltjes en schattige meisjes teken, krijg ik er nu niets anders uit dan zulke dingen.
[ afbeelding ]
Dat is al heel erg snelquote:Op maandag 3 januari 2011 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben blij te horen dat jullie allebei aan het opknappen zijn![]()
Ik ga om half 4 naar het vliegveld ongeveer.
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef STING het volgende:
Myr krijgt wel veel kusjes op haar kut..humeur opeens.
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef STING het volgende:
Was het maar kut, dan was het nog watquote:Op maandag 3 januari 2011 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, wtf.
kutkutkut.
Daarom doet ze nu ook weer blij.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef STING het volgende:
Ja en morgen weer aan het werk. Hoeraquote:
Ik moet vandaag weer aan de bakquote:Op maandag 3 januari 2011 11:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en morgen weer aan het werk. Hoera
Ja, deze week is maar 3 dagen trouwens voor mequote:
Wat fijnquote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Suikerbeeeeeb.
Op een licht verkoudheidje dat die naam eigenlijk nauwelijks mag hebben na, is het prima![]()
. Zo'n weekje vakantie doet een mens goed
![]()
.
Dan mag ik dus helemaal niet klagenquote:
Woeiquote:Op maandag 3 januari 2011 11:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, deze week is maar 3 dagen trouwens voor me
Jawel klagen is leuk. Klagen lucht op. Daarom klagen mensen ook zoveelquote:Op maandag 3 januari 2011 11:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag ik dus helemaal niet klagen![]()
Nah, heb genoeg geklaagd. Vandaag ben ik nog vrijquote:Op maandag 3 januari 2011 11:34 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Jawel klagen is leuk. Klagen lucht op. Daarom klagen mensen ook zoveel
Jaquote:
Wattanquote:Ik moet iets bekennen
Poezel? Jij had toch geen katquote:Op maandag 3 januari 2011 11:37 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk, net als we gaan verhuizen heeft de poezel besloten dat ie me toch maar aardig vindt
Na anderhalf jaar kapotte vingers van het bijten en tandjes in mijn onderarm, vlijt meneer zich vandaag vrolijk in mijn armen en knuffelt zich suf
quote:
Ik heb heel veel thee gedronkenquote:Wattan!?!
Kan ook nog staan voor puzzel maar dat lijkt mij sterk heb nog nooit een agressieve puzzel gezienquote:
Je hebt daar liever een tongzoen?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word heul niet blij van kutkusjes.
laters stuartquote:Op maandag 3 januari 2011 11:38 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zijn koffer inpakken. Misschien tot later![]()
Ik ben de komende maand weer werkloos dus ik ga maar sporten.quote:
Thee drinken mag best hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb heel veel thee gedronken![]()
en ik heb nu weer een kopje thee
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:37 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk, net als we gaan verhuizen heeft de poezel besloten dat ie me toch maar aardig vindt
Na anderhalf jaar kapotte vingers van het bijten en tandjes in mijn onderarm, vlijt meneer zich vandaag vrolijk in mijn armen en knuffelt zich suf
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:37 schreef Muck het volgende:
Keequote:Op maandag 3 januari 2011 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Thee drinken mag best hoor.
Vooral als je ziek bent, dan is het juist goed.
Is maar plastic, dat kan daar wel tegenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs is ook met de wasco over de boxen van de tv gegaan, daar waar al die gaatjes in zitten
suikertjequote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs is ook met de wasco over de boxen van de tv gegaan, daar waar al die gaatjes in zitten
Wauw een echte artiestquote:Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
nieuw kleurtje voor de kijkkastquote:Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
Die poezel vindt je nu natuurlijk lief omdat je toek meeneemtquote:
Als je maar weet dat de kan met koffie MIIIIIIIINE isquote:
Zit wat in... Maar de koffie in Muckkantje is miiiine!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Die poezel vindt je nu natuurlijk lief omdat je toek meeneemt.
[..]
Als je maar weet dat de kan met koffie MIIIIIIIINE is![]()
.
Ik heb geen zin om naar de fitnes of iets te gaan, en ik ga ook niet in mijn eentje hardlopen ofzo, dus ik ben gewoon op een streng dieet gegaan. Als ik dan slanker ben ga ik wel sporten ofzo.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben de komende maand weer werkloos dus ik ga maar sporten.Iets met meer conditie en uithoudingsvermogen en zo.
Dat zegt mijn vriendin ook...quote:Op maandag 3 januari 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om naar de fitnes of iets te gaan, en ik ga ook niet in mijn eentje hardlopen ofzo, dus ik ben gewoon op een streng dieet gegaan. Als ik dan slanker ben ga ik wel sporten ofzo.Maar wel goed van je.
Kun je een beetje schilderen?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:47 schreef pgrferrari het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen?
Ik verveel me de tyfus en voel me kut.
als man zijnde zou ik een afspraak met de dokter maken als je je kut voeltquote:Op maandag 3 januari 2011 11:47 schreef pgrferrari het volgende:
Daarmee spelen. Opgelost. Slotje.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:47 schreef pgrferrari het volgende:
ik ga juist altijd alleen hardlopenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om naar de fitnes of iets te gaan, en ik ga ook niet in mijn eentje hardlopen ofzo, dus ik ben gewoon op een streng dieet gegaan. Als ik dan slanker ben ga ik wel sporten ofzo.Maar wel goed van je.
Ja. Voel me ook altijd zo schuldig naar mn werk toe. Mja, niks aan te doen.quote:
Wokjequote:
thxquote:
Liefquote:Op maandag 3 januari 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh nouhou![]()
Kusjes op de malaise![]()
![]()
quote:
Dan stap maar op de trein naar Rotterdam. Nadere instructies volgen.quote:
Dan kun je bij ons plintjes komen schilderen, hoef je je ook niet meer te vervelenquote:
Ohzo schilderenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan kun je bij ons plintjes komen schilderen, hoef je je ook niet meer te vervelen
alweerquote:Op maandag 3 januari 2011 11:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik denk dat ik vandaag maar eens een dagje niks doe
Het gaat mij niet om het afvallen maar om het verbeteren van mijn conditie en ik wil meer uithoudingsvermogen hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beidequote:Op maandag 3 januari 2011 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat? Niet willen sporten of dieeten?
quote:
Die moest er wel om lachen, maar dat was toen ik zei dat het er al af was..bij daglicht is het net even andersquote:Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Is maar plastic, dat kan daar wel tegen.
Ik vrees dat de gemoedstoestand van meneer Taart er ietsje minder tegen kan![]()
hoe gaat het daar nou?quote:
nee, dat valt meequote:![]()
dat is niet fijn
de gaatjes zitten nou zeker dicht?
Nou!quote:
jaquote:
Je bent een minuut te laatquote:Op maandag 3 januari 2011 12:01 schreef suikertaartje het volgende:
En nu allemaaaaal: whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! (ik doe Thijs na)
laters pgrquote:
Ik zal een topic openen over de Duitsers die ons aanvallenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
"Luchtalarm ---> slotjes" zo gaat dat in mijn hoofd.
Ja, omdat ik eerst in het echt whuuuuuuuuuuuuuuuuuuu whuuuuuuuuuuuuu stond te doen met Thijs natuurlijkquote:
Vorige maand ook alquote:Op maandag 3 januari 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
"Luchtalarm ---> slotjes" zo gaat dat in mijn hoofd.
primaquote:
Zoals het hoortquote:Op maandag 3 januari 2011 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, omdat ik eerst in het echt whuuuuuuuuuuuuuuuuuuu whuuuuuuuuuuuuu stond te doen met Thijs natuurlijk
wat voor idee had je dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:06 schreef Myraela het volgende:
Fuck, ik had zo'n tof idee voor een photoshop-prutswerkje. Maar ik krijg het niet mooi uitgewerkt.
Ik kan het niet uitleggen. Gewoon een beeld in mijn hoofd.quote:
mooiquote:
Echt een stelletje debielen bij elkaar hoorquote:
Ik pas even, sorry.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:10 schreef DaMart het volgende:
Gratis op te halen: knallende koppijn, strip Paracetamol inbegrepen.
Misschien werken die wel verzachtendquote:Op maandag 3 januari 2011 12:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik pas even, sorry.
Ik heb wel een heleboel lieve zachte kusjes in de aanbieding
geen interessequote:Op maandag 3 januari 2011 12:10 schreef DaMart het volgende:
Gratis op te halen: knallende koppijn, strip Paracetamol inbegrepen.
Proberen?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:15 schreef DaMart het volgende:
Misschien werken die wel verzachtend.
Mijn hoestaanvallen wil je zeker ook niet hebben?
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook niet als ik er ook nog een glas water om de Paracetamol mee in te nemen bij doe?
Jaquote:
Dan hoop ik die morgen bij de huisarts achter te mogen latenquote:daar heb ik er nog genoeg van, maar bedankt voor het aanbod![]()
Nou ja, te veel daarvan is ook niet goed hequote:Op maandag 3 januari 2011 12:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dan nog niet, maar ik heb wel een strip Paracetamol extra voor je
dan heb je iig reserve liggenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, te veel daarvan is ook niet goed he.
speel ze suikertjequote:Op maandag 3 januari 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs en ik gaan met de trein spelen![]()
* suikertaartje duikt de kast in en pakt de spoorbaan en de treinen![]()
![]()
Gezellig hier gaat meneer naar bed...quote:Op maandag 3 januari 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Had je hem al verteld over de treintjes van Ome Martin?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
* DaMart wil ook met de treinen spelenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Hetzelfde zoon beetjequote:Op maandag 3 januari 2011 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan veel beter, nu ik even niks doen gaat het wel en daar?
Nee, achja je weetquote:Op maandag 3 januari 2011 12:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook al ziek?
Ik denk dat ik nu beter in bed had kunnen liggen :p
Yup, loop de heletijd al rond van wat doe ik hier, ik had beter in bed kunnen liggenquote:
goed ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |