Niet bijquote:
quote:
nee, gekkie, LENTE!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:03 schreef wel.o.k het volgende:
want? jij wilt nog meer sneeuw?
SYMP!!, even wachten nog met de zomer hoor ik net
Nou, vooruit dan maarquote:Op maandag 3 januari 2011 11:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ja, dat weet ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zeker.
maar de zomer is in 2010 overgeslagen, dat doen we in 2011 met de lentequote:
Ben je dat nu niet dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:05 schreef Lon3 het volgende:
Ik smacht ook weer naar het lekkere lente weer waar de rokjes weer uit de kast worden getrokken en ik constant geil ben
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar de zomer is in 2010 overgeslagen, dat doen we in 2011 met de lente
ohw, oke, speciaal voor jou doen we dan 1 maandje lente voor de zomer, de hete zomer van 2011quote:
Jawel maar stukken minder dan in de lente. Daar werkt moeder natuur toch wel in op mijn basis instinctenquote:
hete zomer?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:12 schreef wel.o.k het volgende:
ohw, oke, speciaal voor jou doen we dan 1 maandje lente voor de zomer, de hete zomer van 2011
Ja, eigenlijk heb je ook wel gelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 11:12 schreef Lon3 het volgende:
Jawel maar stukken minder dan in de lente. Daar werkt moeder natuur toch wel in op mijn basis instincten
Dan moet ik op de grond zitten en kan ik niet bij mijn toetsenbord.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je maar zorgt dat je niet hoger dan de vensterbank zit zie je niks van die sneeuwresten
In de lente heb ik ook wel meer last van nest drang.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heb je ook wel gelijk
sjezus man, je lijkt wel een gebruiker.....quote:Op maandag 3 januari 2011 11:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moet ik op de grond zitten en kan ik niet bij mijn toetsenbord.
Nee.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sjezus man, je lijkt wel een gebruiker.....
neem je toetsenbord dan meeen zet gelijk de monitor op de rand want anders krijgen we dat weer...
Vervelend Enfquote:Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef Enfermera het volgende:
Bluhhhh ik ben gewoon zieeekkk bah bah bah![]()
Slechte morgen dus. Geen goeie nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |