quote:
* kijkt naar buiten.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja zon, want het is zomer hebben symp en ik besloten
Gezelligquote:Op maandag 3 januari 2011 10:58 schreef Lon3 het volgende:
Zo ik ben ook maar weer eens van de partij dames en heren
hij is waterig hoor, en niet zo sterk, maar 1 zonnestraaltje op een stukje blote huid en mijn dag is alweer goedquote:Op maandag 3 januari 2011 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
soms hier, best wel fijn
Hoe is het meis?
oh, wat lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
suikertje
![]()
![]()
ja zon, want het is zomer hebben symp en ik besloten
Met Thijs ook?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij is waterig hoor, en niet zo sterk, maar 1 zonnestraaltje op een stukje blote huid en mijn dag is alweer goed![]()
het is goed, tussen de hoestbuien door![]()
daar ook?
dan moet je wat lager gaan zitten, dan zie je dat nietquote:Op maandag 3 januari 2011 10:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* kijkt naar buiten.
Ik wil de pret niet bederven maar rijp op het gras en sneeuwresten heb ik nog niet gezien in de zomer.
Hoiquote:Op maandag 3 januari 2011 10:58 schreef Lon3 het volgende:
Zo ik ben ook maar weer eens van de partij dames en heren
*kijkt naar RZquote:Op maandag 3 januari 2011 10:59 schreef RealZeus het volgende:
* kijkt naar buiten.
Ik wil de pret niet bederven maar rijp op het gras en sneeuwresten heb ik nog niet gezien in de zomer.
want? jij wilt nog meer sneeuw?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, wat lekker![]()
maar dan zijn jullie wel een klein beetje suffies...
Maar ik woon op 1 hoog.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet je wat lager gaan zitten, dan zie je dat niet
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*kijkt naar RZ
weet je dat wel heel heel heeeel zeker?
en hoi
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:05 schreef Lon3 het volgende:
Ik smacht ook weer naar het lekkere lente weer waar de rokjes weer uit de kast worden getrokken en ik constant geil ben
als je maar zorgt dat je niet hoger dan de vensterbank zit zie je niks van die sneeuwrestenquote:
Niet bijquote:
quote:
nee, gekkie, LENTE!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:03 schreef wel.o.k het volgende:
want? jij wilt nog meer sneeuw?
SYMP!!, even wachten nog met de zomer hoor ik net
Nou, vooruit dan maarquote:Op maandag 3 januari 2011 11:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ja, dat weet ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zeker.
maar de zomer is in 2010 overgeslagen, dat doen we in 2011 met de lentequote:
Ben je dat nu niet dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:05 schreef Lon3 het volgende:
Ik smacht ook weer naar het lekkere lente weer waar de rokjes weer uit de kast worden getrokken en ik constant geil ben
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar de zomer is in 2010 overgeslagen, dat doen we in 2011 met de lente
ohw, oke, speciaal voor jou doen we dan 1 maandje lente voor de zomer, de hete zomer van 2011quote:
Jawel maar stukken minder dan in de lente. Daar werkt moeder natuur toch wel in op mijn basis instinctenquote:
hete zomer?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:12 schreef wel.o.k het volgende:
ohw, oke, speciaal voor jou doen we dan 1 maandje lente voor de zomer, de hete zomer van 2011
Ja, eigenlijk heb je ook wel gelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 11:12 schreef Lon3 het volgende:
Jawel maar stukken minder dan in de lente. Daar werkt moeder natuur toch wel in op mijn basis instincten
Dan moet ik op de grond zitten en kan ik niet bij mijn toetsenbord.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je maar zorgt dat je niet hoger dan de vensterbank zit zie je niks van die sneeuwresten
In de lente heb ik ook wel meer last van nest drang.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heb je ook wel gelijk
sjezus man, je lijkt wel een gebruiker.....quote:Op maandag 3 januari 2011 11:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moet ik op de grond zitten en kan ik niet bij mijn toetsenbord.
Nee.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sjezus man, je lijkt wel een gebruiker.....
neem je toetsenbord dan meeen zet gelijk de monitor op de rand want anders krijgen we dat weer...
Vervelend Enfquote:Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef Enfermera het volgende:
Bluhhhh ik ben gewoon zieeekkk bah bah bah![]()
Slechte morgen dus. Geen goeie nee.
whehehehe.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:19 schreef Lon3 het volgende:
[..]
In de lente heb ik ook wel meer last van nest drang.
Daar noem je ook een stad...quote:Op maandag 3 januari 2011 11:23 schreef Koen66 het volgende:
Almere heeft wat zon, vanochtend in Zoetermeer hagel en natte sneeuwmeuk
koenquote:
enferquote:Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef Enfermera het volgende:
Haha, nou jah zo erg vind ik dat ook nietquote:Op maandag 3 januari 2011 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whehehehe.
dat is wraak van moeder natuur
beterschapquote:Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef Enfermera het volgende:
Oh nouhouquote:Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef Enfermera het volgende:
Beide zijn geweldige stedenquote:
Hoe is het met je?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, kijk nou, de zon schijnt EN wokkeltje, Stu en Koen zijn er..
It must be my lucky day
Ja, het begint met een huisjequote:Op maandag 3 januari 2011 11:25 schreef Lon3 het volgende:
Haha, nou jah zo erg vind ik dat ook nietheb een lieve vriendin
en we beginnen iig dit jaar met een huisje
nog 3 weken en we krijgen de sleutel
Hey Sugarquote:Op maandag 3 januari 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, kijk nou, de zon schijnt EN wokkeltje, Stu en Koen zijn er..
It must be my lucky day
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:26 schreef Myraela het volgende:
Hoofdpijn, buikpijn, honger en moe. Oh, en mijn internet doet het niet, sloom internet van de buren. Ik heb een kuthumeur.
Kusje op je kuthumeurquote:Op maandag 3 januari 2011 11:26 schreef Myraela het volgende:
Hoofdpijn, buikpijn, honger en moe. Oh, en mijn internet doet het niet, sloom internet van de buren. Ik heb een kuthumeur.
Ja, beterquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, kijk nou, de zon schijnt EN MPG, wokkeltje, Stu en Koen zijn er..
It must be my lucky day
Arme Myrquote:Op maandag 3 januari 2011 11:26 schreef Myraela het volgende:
Ben blij te horen dat jullie allebei aan het opknappen zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, beter![]()
Af en toe moet ik nog heel erg hoesten en ik ben duizelig en kortademig, maar dat is het wel.
En Thijs is ook alweer een stuk beter![]()
hoe laat moet jij weg?
het wordt echt alleen maar beterquote:
Whehehequote:Op maandag 3 januari 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:
Oh. En waar ik normaal engeltjes en schattige meisjes teken, krijg ik er nu niets anders uit dan zulke dingen.
[ afbeelding ]
Oh dearquote:Op maandag 3 januari 2011 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, wtf.
Alles is kut alles gaat kut..
kutkutkut.
Braafquote:Op maandag 3 januari 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
Zo, ik heb genoeg geklaagd. Kusjekroel enzo.
mini ook kut?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, wtf.
kutkutkut.
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:26 schreef Myraela het volgende:
Je voelt je nu al beterquote:Op maandag 3 januari 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
Zo, ik heb genoeg geklaagd. Kusjekroel enzo.
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het wordt echt alleen maar beter![]()
Suikerbeeeeebquote:schattepatatje, hoe is het met jou?
Die is best terror.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:
Oh. En waar ik normaal engeltjes en schattige meisjes teken, krijg ik er nu niets anders uit dan zulke dingen.
[ afbeelding ]
Dat is al heel erg snelquote:Op maandag 3 januari 2011 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben blij te horen dat jullie allebei aan het opknappen zijn![]()
Ik ga om half 4 naar het vliegveld ongeveer.
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef STING het volgende:
Myr krijgt wel veel kusjes op haar kut..humeur opeens.
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef STING het volgende:
Was het maar kut, dan was het nog watquote:Op maandag 3 januari 2011 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, wtf.
kutkutkut.
Daarom doet ze nu ook weer blij.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef STING het volgende:
Ja en morgen weer aan het werk. Hoeraquote:
Ik moet vandaag weer aan de bakquote:Op maandag 3 januari 2011 11:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en morgen weer aan het werk. Hoera
Ja, deze week is maar 3 dagen trouwens voor mequote:
Wat fijnquote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Suikerbeeeeeb.
Op een licht verkoudheidje dat die naam eigenlijk nauwelijks mag hebben na, is het prima![]()
. Zo'n weekje vakantie doet een mens goed
![]()
.
Dan mag ik dus helemaal niet klagenquote:
Woeiquote:Op maandag 3 januari 2011 11:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, deze week is maar 3 dagen trouwens voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |