Misschien werken die wel verzachtendquote:Op maandag 3 januari 2011 12:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik pas even, sorry.
Ik heb wel een heleboel lieve zachte kusjes in de aanbieding
geen interessequote:Op maandag 3 januari 2011 12:10 schreef DaMart het volgende:
Gratis op te halen: knallende koppijn, strip Paracetamol inbegrepen.
Proberen?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:15 schreef DaMart het volgende:
Misschien werken die wel verzachtend.
Mijn hoestaanvallen wil je zeker ook niet hebben?
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook niet als ik er ook nog een glas water om de Paracetamol mee in te nemen bij doe?
Jaquote:
Dan hoop ik die morgen bij de huisarts achter te mogen latenquote:daar heb ik er nog genoeg van, maar bedankt voor het aanbod![]()
Nou ja, te veel daarvan is ook niet goed hequote:Op maandag 3 januari 2011 12:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dan nog niet, maar ik heb wel een strip Paracetamol extra voor je
dan heb je iig reserve liggenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, te veel daarvan is ook niet goed he.
speel ze suikertjequote:Op maandag 3 januari 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs en ik gaan met de trein spelen![]()
* suikertaartje duikt de kast in en pakt de spoorbaan en de treinen![]()
![]()
Gezellig hier gaat meneer naar bed...quote:Op maandag 3 januari 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Had je hem al verteld over de treintjes van Ome Martin?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
* DaMart wil ook met de treinen spelenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Hetzelfde zoon beetjequote:Op maandag 3 januari 2011 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan veel beter, nu ik even niks doen gaat het wel en daar?
Nee, achja je weetquote:Op maandag 3 januari 2011 12:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook al ziek?
Ik denk dat ik nu beter in bed had kunnen liggen :p
Yup, loop de heletijd al rond van wat doe ik hier, ik had beter in bed kunnen liggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |