Ohzo schilderenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan kun je bij ons plintjes komen schilderen, hoef je je ook niet meer te vervelen
alweerquote:Op maandag 3 januari 2011 11:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik denk dat ik vandaag maar eens een dagje niks doe
Het gaat mij niet om het afvallen maar om het verbeteren van mijn conditie en ik wil meer uithoudingsvermogen hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om naar de fitnes of iets te gaan, en ik ga ook niet in mijn eentje hardlopen ofzo, dus ik ben gewoon op een streng dieet gegaan. Als ik dan slanker ben ga ik wel sporten ofzo.Maar wel goed van je.
Beidequote:Op maandag 3 januari 2011 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat? Niet willen sporten of dieeten?
quote:
Die moest er wel om lachen, maar dat was toen ik zei dat het er al af was..bij daglicht is het net even andersquote:Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Is maar plastic, dat kan daar wel tegen.
Ik vrees dat de gemoedstoestand van meneer Taart er ietsje minder tegen kan![]()
hoe gaat het daar nou?quote:
nee, dat valt meequote:![]()
dat is niet fijn
de gaatjes zitten nou zeker dicht?
Nou!quote:
jaquote:
Je bent een minuut te laatquote:Op maandag 3 januari 2011 12:01 schreef suikertaartje het volgende:
En nu allemaaaaal: whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! (ik doe Thijs na)
laters pgrquote:
Ik zal een topic openen over de Duitsers die ons aanvallenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
"Luchtalarm ---> slotjes" zo gaat dat in mijn hoofd.
Ja, omdat ik eerst in het echt whuuuuuuuuuuuuuuuuuuu whuuuuuuuuuuuuu stond te doen met Thijs natuurlijkquote:
Vorige maand ook alquote:Op maandag 3 januari 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
"Luchtalarm ---> slotjes" zo gaat dat in mijn hoofd.
primaquote:
Zoals het hoortquote:Op maandag 3 januari 2011 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, omdat ik eerst in het echt whuuuuuuuuuuuuuuuuuuu whuuuuuuuuuuuuu stond te doen met Thijs natuurlijk
wat voor idee had je dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:06 schreef Myraela het volgende:
Fuck, ik had zo'n tof idee voor een photoshop-prutswerkje. Maar ik krijg het niet mooi uitgewerkt.
Ik kan het niet uitleggen. Gewoon een beeld in mijn hoofd.quote:
mooiquote:
Echt een stelletje debielen bij elkaar hoorquote:
Ik pas even, sorry.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:10 schreef DaMart het volgende:
Gratis op te halen: knallende koppijn, strip Paracetamol inbegrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |