Is maar plastic, dat kan daar wel tegenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs is ook met de wasco over de boxen van de tv gegaan, daar waar al die gaatjes in zitten
suikertjequote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs is ook met de wasco over de boxen van de tv gegaan, daar waar al die gaatjes in zitten
Wauw een echte artiestquote:Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
nieuw kleurtje voor de kijkkastquote:Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
Die poezel vindt je nu natuurlijk lief omdat je toek meeneemtquote:
Als je maar weet dat de kan met koffie MIIIIIIIINE isquote:
Zit wat in... Maar de koffie in Muckkantje is miiiine!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Die poezel vindt je nu natuurlijk lief omdat je toek meeneemt.
[..]
Als je maar weet dat de kan met koffie MIIIIIIIINE is![]()
.
Ik heb geen zin om naar de fitnes of iets te gaan, en ik ga ook niet in mijn eentje hardlopen ofzo, dus ik ben gewoon op een streng dieet gegaan. Als ik dan slanker ben ga ik wel sporten ofzo.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben de komende maand weer werkloos dus ik ga maar sporten.Iets met meer conditie en uithoudingsvermogen en zo.
Dat zegt mijn vriendin ook...quote:Op maandag 3 januari 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om naar de fitnes of iets te gaan, en ik ga ook niet in mijn eentje hardlopen ofzo, dus ik ben gewoon op een streng dieet gegaan. Als ik dan slanker ben ga ik wel sporten ofzo.Maar wel goed van je.
Kun je een beetje schilderen?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:47 schreef pgrferrari het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen?
Ik verveel me de tyfus en voel me kut.
als man zijnde zou ik een afspraak met de dokter maken als je je kut voeltquote:Op maandag 3 januari 2011 11:47 schreef pgrferrari het volgende:
Daarmee spelen. Opgelost. Slotje.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:47 schreef pgrferrari het volgende:
ik ga juist altijd alleen hardlopenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om naar de fitnes of iets te gaan, en ik ga ook niet in mijn eentje hardlopen ofzo, dus ik ben gewoon op een streng dieet gegaan. Als ik dan slanker ben ga ik wel sporten ofzo.Maar wel goed van je.
Ja. Voel me ook altijd zo schuldig naar mn werk toe. Mja, niks aan te doen.quote:
Wokjequote:
thxquote:
Liefquote:Op maandag 3 januari 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh nouhou![]()
Kusjes op de malaise![]()
![]()
quote:
Dan stap maar op de trein naar Rotterdam. Nadere instructies volgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |