MPGquote:
* LovelyLady schenkt extra bak koffie inquote:Op maandag 3 januari 2011 09:21 schreef cablegunmaster het volgende:
het is weer zo'n maandag waarop ik niet wakker kan worden
tjsa, ik heb geen stationwagon meer dus een tafel wordt al lastig.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
sowieso een tafel en verder geen idee maar dat komt ter plekke vaak wel
zoek een secretaresse om je hoofd op te leggenquote:Op maandag 3 januari 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
Ik had mijn hoofdkussen mee moeten nemen naar werk.
neem vooral een zak geld meequote:Op maandag 3 januari 2011 09:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
je hebt daar al een bedquote:Op maandag 3 januari 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
Ik had mijn hoofdkussen mee moeten nemen naar werk.
quote:Op maandag 3 januari 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady schenkt extra bak koffie in
het blijft ikea toch? En dankzij Barretje valt het wel mee wat ik nog moet hebben daarquote:
* LovelyLady legt een infuus aanquote:
Ja maar Ikea...quote:Op maandag 3 januari 2011 09:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
het blijft ikea toch? En dankzij Barretje valt het wel mee wat ik nog moet hebben daar
over infuus gesproken, ik heb enfer al een tijdje niet gezien...quote:Op maandag 3 januari 2011 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[me=LovelyLady] legt een infuus aan
[/me]
die was gisteren nog hierquote:Op maandag 3 januari 2011 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
over infuus gesproken, ik heb enfer al een tijdje niet gezien...
Die heb ik gister nog even gezien, en die was niet zo lekker. En vanmorgen twitterde ze dat toch liever wilde werken ipv thuiszitten, dus misschien zien we haar vandaag nogquote:Op maandag 3 januari 2011 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
over infuus gesproken, ik heb enfer al een tijdje niet gezien...
Met Muckquote:Op maandag 3 januari 2011 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar Ikea...ga je alleen of met Muck?
Heb je trouwens gepmd
een hoes of 2 voor de klippan bank!!quote:Op maandag 3 januari 2011 09:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
trevquote:
ik hoor bij de andere helftquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 09:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een hoes of 2 voor de klippan bank!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |