Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 3 januari 2011 09:00 schreef STING het volgende:
[..]
Beter toch. Z.O. rulez
Goedemorgen en de beste wensen
quote:
ikea.... volgens mij kan ik die zien vanaf hierquote:Op maandag 3 januari 2011 09:04 schreef Toekito het volgende:
zo maar eens naar Ikea/UPC/Gemeente en supermarkt!
ik zit net aan bakkie koffie nummer 5, ik wacht heel even.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:04 schreef Barretje80 het volgende:
morguh voor alle binnenkomers..
zo maar eens een bakkie thee maken..
anyone??
quote:Op maandag 3 januari 2011 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Same to you
Ik ben nog nie helemaal wakker denk ik
het is groen en komt uit mijn neus raraquote:Op maandag 3 januari 2011 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij ook al?
Iedereen is ziek geworden door het Koen-virus
quote:Op maandag 3 januari 2011 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij ook al?
yep, ik zat op 10 minuten lopen afstand, en heb dus ook een minimeet gehad met haarquote:
ik nietquote:Op maandag 3 januari 2011 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij ook al?
en nog wat bijzonders gebeurd in de wereld?quote:
gezondheidquote:
sowieso een tafel en verder geen idee maar dat komt ter plekke vaak welquote:
daarom ben ik dus ook niet verkoudenquote:
MPGquote:
* LovelyLady schenkt extra bak koffie inquote:Op maandag 3 januari 2011 09:21 schreef cablegunmaster het volgende:
het is weer zo'n maandag waarop ik niet wakker kan worden
tjsa, ik heb geen stationwagon meer dus een tafel wordt al lastig.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
sowieso een tafel en verder geen idee maar dat komt ter plekke vaak wel
zoek een secretaresse om je hoofd op te leggenquote:Op maandag 3 januari 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
Ik had mijn hoofdkussen mee moeten nemen naar werk.
neem vooral een zak geld meequote:Op maandag 3 januari 2011 09:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
je hebt daar al een bedquote:Op maandag 3 januari 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
Ik had mijn hoofdkussen mee moeten nemen naar werk.
quote:Op maandag 3 januari 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady schenkt extra bak koffie in
het blijft ikea toch? En dankzij Barretje valt het wel mee wat ik nog moet hebben daarquote:
* LovelyLady legt een infuus aanquote:
Ja maar Ikea...quote:Op maandag 3 januari 2011 09:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
het blijft ikea toch? En dankzij Barretje valt het wel mee wat ik nog moet hebben daar
over infuus gesproken, ik heb enfer al een tijdje niet gezien...quote:Op maandag 3 januari 2011 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[me=LovelyLady] legt een infuus aan
[/me]
die was gisteren nog hierquote:Op maandag 3 januari 2011 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
over infuus gesproken, ik heb enfer al een tijdje niet gezien...
Die heb ik gister nog even gezien, en die was niet zo lekker. En vanmorgen twitterde ze dat toch liever wilde werken ipv thuiszitten, dus misschien zien we haar vandaag nogquote:Op maandag 3 januari 2011 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
over infuus gesproken, ik heb enfer al een tijdje niet gezien...
Met Muckquote:Op maandag 3 januari 2011 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar Ikea...ga je alleen of met Muck?
Heb je trouwens gepmd
een hoes of 2 voor de klippan bank!!quote:Op maandag 3 januari 2011 09:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
trevquote:
ik hoor bij de andere helftquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 09:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een hoes of 2 voor de klippan bank!!
Hier ook... en het is aangevroren! Beetje jammer...quote:Op maandag 3 januari 2011 09:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
het heeft hier heel licht gesneeuwd
Met bezoek aan het restaurant?quote:Op maandag 3 januari 2011 09:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik hoor bij de andere helft
gister ook nog even ij de ikea geweest.. heb de korte route direct naar het magazijn gevonden in delften die computers dat je in kan toetsen wat je wil en dat er dan uitdraait in welk vak het staat zijn ook errug handig!
bezoek ikea voor 4 stoelen en een lack tafeltje : 25 minuten!
dan hoor ik bij de andere helftquote:
hier is het gelukkig al weer aan het dooien dus het zal niet al te lang blijven liggenquote:Op maandag 3 januari 2011 09:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier ook... en het is aangevroren! Beetje jammer...
met parkeren lopen naar de ingang, naar het magazijn, karretje vinden, stoelen en overtrekken vinden, lack tafeltje vinden, naar de zelfscan kassa (quote:
werk ze trevquote:
Hoe kan je dat nou zeggenquote:Op maandag 3 januari 2011 09:59 schreef Barretje80 het volgende:
er is niks leuks op het internet ..
dan moet je beter zoekenquote:Op maandag 3 januari 2011 09:59 schreef Barretje80 het volgende:
pgrquote:
ik zit op internetquote:Op maandag 3 januari 2011 09:59 schreef Barretje80 het volgende:
ik op een stoelquote:
bij mij is dat 2011quote:
giertjequote:
iddquote:
hoe lang doen ze daar nu al over dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iddze hebben iig nog geen regering
hier, stenentijdperk zitten jullie nogquote:Op maandag 3 januari 2011 10:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iddze hebben iig nog geen regering
Nee, dan had ik mijn hoofd wel op het kussen op mijn bureau gelegd.quote:
Nee, voor de fun kijken bij een Mini liefhebber hier in de buurt.quote:
dat is wel tofquote:Op maandag 3 januari 2011 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, voor de fun kijken bij een Mini liefhebber hier in de buurt.
Ik ben er voor aan het sparen![]()
zo een nieuwe van bmw of de echte mini cooper zoals mister bean heeft?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, voor de fun kijken bij een Mini liefhebber hier in de buurt.
Ik ben er voor aan het sparen![]()
Oude.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo een nieuwe van bmw of de echte mini cooper zoals mister bean heeft?
lijkt me een strak planquote:Op maandag 3 januari 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb mijn herfst dip achter de rug, de feestdagen zijn geweest, ik heb geschaatst, we hebben sneeuw gehad......
is het al zomer?
quote:
quote:
zeusquote:Op maandag 3 januari 2011 10:51 schreef RealZeus het volgende:
Mijn gebit gaat ook lekker.
Laatst een vulling geknapt en afgelopen weekend alweer.
Morgenvroeg naar de tandarts.
Klinkt goedquote:Op maandag 3 januari 2011 10:51 schreef RealZeus het volgende:
Mijn gebit gaat ook lekker.
Laatst een vulling geknapt en afgelopen weekend alweer.
Morgenvroeg naar de tandarts.
Ja, het lullige is: één van de vullingen is er van het zomer ingekomen en als die het niet zou houden moet die kies er waarschijnlijk uit.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt goed
Hoi zeus nog de beste wensen voor 2011
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |