quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 3 januari 2011 07:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 07:33 schreef gerco94 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:
Oeh koffie....quote:Op maandag 3 januari 2011 07:44 schreef Cobra4 het volgende:
Als iemand een bakkie wil dan kan die gewoon pakken hoor.
[ afbeelding ]
En speciaal voor ER een warm vuur erbij.quote:
Hij heeft z'n kachel sinds oktober al op maximaal staanquote:Op maandag 3 januari 2011 10:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En speciaal voor ER een warm vuur erbij.
Ja, jij kan en weet alles veel beter, iedereen moet naar jou luisteren, JIJ BENT GOD!!!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef Rave_NL het volgende:
*draait zich nog een keertje om*
Edit: wat een pauperTT..
Wie ben jij?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, jij kan en weet alles veel beter, iedereen moet naar jou luisteren, JIJ BENT GOD!!!
Nu kennen we je riedeltje wel....
quote:
Net thuis.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef Rave_NL het volgende:
Zo, de lui die wél moesten werken inmiddels alweer aan het omkleden in burger, of moeten we echt aan de bak?
Und? Positief?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Middag allen.
Vandaag bezoek gehad van de MDD.
Niet meer.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Was het glad op de weg? ( Ik ben nog niet buiten geweest )
Yep, naar mijn idee wel, en idem naar de mening van Lotusss (die er ook bij was)quote:
Ook pas net weer thuis..quote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef Rave_NL het volgende:
Zo, de lui die wél moesten werken inmiddels alweer aan het omkleden in burger, of moeten we echt aan de bak?
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, naar mijn idee wel, en idem naar de mening van Lotusss (die er ook bij was)
Nou ja, MDD was het niet echt. Was iemand van De Basis. Je weet wat dat is?quote:
Nooit eerder van gehoord. Is er iets concreets uit voortgekomen?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ja, MDD was het niet echt. Was iemand van De Basis. Je weet wat dat is?
BNMO ken ik wel, dat is voor oorlogsslachtoffers, die worden meestal doorverwezen naar Centrum '45quote:
De Basis, is voortgekomen uit de samenwerking voor maatschappelijkwerk van het BNMO.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Clan het volgende:
[..]
Nooit eerder van gehoord. Is er iets concreets uit voortgekomen?
De nieuwe variant doet dat werk voor alle uniform beroepen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:35 schreef Clan het volgende:
[..]
BNMO ken ik wel, dat is voor oorlogsslachtoffers, die worden meestal doorverwezen naar Centrum '45
Ik dach dat Centrum '45 dat deed?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Juist Cobra
Clan: http://www.de-basis.nl/over-de-basis/onze-historie.aspx
2007quote:Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik dach dat Centrum '45 dat deed?
http://www.centrum45.nl/
Dat is dan nieuw voor mij.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
2007
Omdat de uitvoering van zorgtaken en belangenvereniging soms lastig werkt en omdat er behoefte bestaat om de dienstverlening te verbreden, wordt de BNMO gesplitst. Stichting de Basis is geboren. De BNMO blijft bestaan als vereniging en belangenbehartiger, de Basis gaat verder als uitvoerder van zorgverlener.
http://www.de-basis.nl/over-de-basis/onze-historie.aspx
Het is een mooie complex hoor, met een zwembad, zorgwoningen voor veteranen, een restaurant, bar, zalencentrum, bowlingbaan etc. Mooie omgeving.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zie de bordjes dagelijks staan, maar wist niet wat het inhield.
Ik ben er een paar keer geweest vanuit het CMH in Utrecht voor de opleiding, daar worden nu ook al de dienstslachtoffers van Uruzgan begeleid.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zie de bordjes dagelijks staan, maar wist niet wat het inhield.
Ja maar het walhalla is op nog geen 5 minuten rijden..quote:Op maandag 3 januari 2011 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is een mooie complex hoor, met een zwembad, zorgwoningen voor veteranen, een restaurant, bar, zalencentrum, bowlingbaan etc. Mooie omgeving.
hahahaha. Als er een keer een open dag is ga ik er toch eens langsquote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja maar het walhalla is op nog geen 5 minuten rijden..
Ja ik wist wel dat het revalidatiecentrum in Doorn was maar kon het niet benoemen, dus vandaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ben er een paar keer geweest vanuit het CMH in Utrecht voor de opleiding, daar worden nu ook al de dienstslachtoffers van Uruzgan begeleid.
Niet tot 1700 hoeven werken?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef AchJa het volgende:
Zo weer een dag van noeste arbeid achter de rug...
Eerst een stief kwartiertje mail weg gewerkt.
Ik weet niet of er een open dag in Doorn is dit jaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hahahaha. Als er een keer een open dag is ga ik er toch eens langs
Ach, dan lees ik het wel in de Checkpoint.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een open dag in Doorn is dit jaar.
Iig wel in Den Helder..
Zit ze nu te bekijken, dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
Opvolger NL F16 bekend gemaakt!
Ondanks bezuinigingen toch aankoop 85 nieuwe toestellen.
.
.
.Hij is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:01 schreef Rave_NL het volgende:
De nieuwe MB's zijn trouwens ook al vervangen:Flink doortrappen heuveltje opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Naar het schijnt heeft het MinDef ism. TNO wat ontwikkeld voor de subs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:10 schreef Rave_NL het volgende:
Ondanks alle hervormingen en bezuinigingen hebben we toch weer een Hr Ms Karel Dporman!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Maitje!!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:08 schreef Maitje het volgende:
*harde werker meld zich ook!
Avond!de TT!!
Hooooi!quote:
Blijkbaar is het nog nieuwjaarsrecesquote:
De toko is nu leeg?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Haai!
Leek wel of mensen uitgehongerd waren zeg...jeutje
De oude of nieuwe?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:39 schreef jankaas020 het volgende:
Heeft de rest hier wel z'n SZVK pasje al?
Nee natuurlijk niet! Het is dan ook nog geen 2012.quote:
Ach, vergelijk het maar met onze CAO.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:45 schreef jankaas020 het volgende:
Hmm, ik ben niet anders gewend dan de week voor het nieuwe jaar een verse te krijgen...
Bruto!!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef Transmittendus het volgende:
Want jullie verdienen wel 55 euro per dag extra als jullie op oefening zijn!
Jij niet dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef Transmittendus het volgende:
Want jullie verdienen wel 55 euro per dag extra als jullie op oefening zijn!
Als je begint te rekenen dat je met een oefening soms letterlijk 24 uur per dag bezig bent en je eigelijk eens zou uitrekenen hoeveel je in de burgermaatschappij zou verdienen als je... Affijn...
Jij voert dus geen hol uit? Mooi, dan zoeken we nog maar 9999 anderen om over het hek te schoppen.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:59 schreef jankaas020 het volgende:
Alsof mijn kale salaris zo'n vetpot is!Bij de burgerbaas kan ik zo een rug meer verdienen per maand. Maar dan moet ik de ballen uit m'n broek werken van 8 tot 5 en extra verlof of vrije dagen zitten er praktisch niet in..
Zo min mogelijk in zoveel mogelijk tijd!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij voert dus geen hol uit? Mooi, dan zoeken we nog maar 9999 anderen om over het hek te schoppen.
Nee, topteam die aanvult. Maar meer verelende mensen..quote:
Vreemd gedroeg?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:13 schreef jankaas020 het volgende:
Trein ontruimd om verdachte passagier
http://www.endandit.nl/re(...)n-barneveld-ontruimd
quote:
quote:
Woehaaaaa.....quote:Op maandag 3 januari 2011 20:36 schreef gerco94 het volgende:
[..]je had een typo, je bedoelde koffer
Het was koffer...quote:Op maandag 3 januari 2011 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Nee lieverd. Je schreef net over iemand z'n koffie. En dat vebaasde me.
Dat wist ik, maar ik had het wel over dat kippenlijntje...quote:Op maandag 3 januari 2011 20:38 schreef Transmittendus het volgende:
Oh, het is trouwens niet dat kippenlijntje.
Ooooooh.quote:
gezondheidquote:
Merci! ER heeft weer lekker gekookt!quote:
is ER al aan de bak?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Merci! ER heeft weer lekker gekookt!
Met dank aan Knorrquote:Op maandag 3 januari 2011 20:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Merci! ER heeft weer lekker gekookt!
Zit die wel heel erg onder de plakquote:
Ssssst!!!!quote:
*kuch* Voor een oud-lmb'er danquote:
Lmb'ers zitten altijd onder de plak. Thuis en op het werk.quote:
Nope, zelf denken stelt men hier op prijs.quote:
Zeer sterk puntquote:Op maandag 3 januari 2011 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope, zelf denken stelt men hier op prijs.
als het goed is is die nu gecustomized.. weet nog niet wanner ik hem mag laten zettenquote:
Ow spannendquote:Op maandag 3 januari 2011 20:59 schreef Iska het volgende:
[..]
als het goed is is die nu gecustomized.. weet nog niet wanner ik hem mag laten zetten
Weet bijna cker dat als het zover is ik er erg spijt van ga krijgen. Maar als hij er eenmaal zit lijkt het me wel erg gaaf.. Aspirant-gf is alleen erg tegenquote:
ja, op me voorhoofdquote:
quote:
Daar zou je toch een bullseye laten zetten?quote:
Spijt.. waarom doe je het dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:01 schreef Iska het volgende:
[..]
Weet bijna cker dat als het zover is ik er erg spijt van ga krijgen. Maar als hij er eenmaal zit lijkt het me wel erg gaaf.. Aspirant-gf is alleen erg tegen
Na de Swastika zit ik echt helemaal vol hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zou je toch een bullseye laten zetten?
Luister dan maar naar haar.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:01 schreef Iska het volgende:
[..]
Weet bijna cker dat als het zover is ik er erg spijt van ga krijgen. Maar als hij er eenmaal zit lijkt het me wel erg gaaf.. Aspirant-gf is alleen erg tegen
Meer dat het op zon moment gewoon niet relaxt is. Zelfde als dat je bij de kapper je kaal laat scheren zegmaarquote:
Goede vergelijking.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:05 schreef Iska het volgende:
[..]
Meer dat het op zon moment gewoon niet relaxt is. Zelfde als dat je bij de kapper je kaal laat scheren zegmaar
Big deal? Voor mij niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:07 schreef Iska het volgende:
Ja srry, kan niets beters verzinnen
Maar ik bedoel gewoon het moment dat iets onomkeerbaar wordt lijkt me gewoon raar. Anyway, plz dont make a big deal out of it
Oww, ok. Niet dat je hem op je onderarm laat zetten, ofzo..quote:
Neej, die bewaar ik voor RNLNquote:Op maandag 3 januari 2011 21:09 schreef jankaas020 het volgende:
Oww, ok. Niet dat je hem op je onderarm laat zetten, ofzo..
Pensacola.quote:
just kiddingquote:
ken ik niet, is ie verder wel goed?quote:
Vermakelijk.quote:
Naja, als ik mij bij de kapper kaal zou gaan scheren dan zou er wel heel veel geld geboden moeten wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:05 schreef Iska het volgende:
[..]
Meer dat het op zon moment gewoon niet relaxt is. Zelfde als dat je bij de kapper je kaal laat scheren zegmaar
Ik zit te kijken hoe ze van 2.37m pijlen het bord ingooien.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
Hahaha, ik zit nu een serie te kijken waar men met een M60 op een afstand van 20 meter op een auto schiet. En nog missen. Hoezo moet dat geloofwaardig zijn.
ook knapquote:Op maandag 3 januari 2011 21:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit te kijken hoe ze van 2.37m pijlen het bord ingooien.
Bij welk bedrag begint het bie....quote:Op maandag 3 januari 2011 21:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naja, als ik mij bij de kapper kaal zou gaan scheren dan zou er wel heel veel geld geboden moeten worden, dus nee daar kun je het niet mee vergelijken.
is ie zo slecht?quote:
Die is van de F1 toch?quote:
Voor een insider wel.quote:
lol, nog adviezen voor andere series?quote:
10.000 euroquote:Op maandag 3 januari 2011 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij welk bedrag begint het bie....
Nee, dat moet je maar niet doen.
Colditz. En dan idd de serie. Niet de film(s)quote:
Dat meen je niet!?quote:
thanks, ga ik downloadenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Colditz. En dan idd de serie. Niet de film(s)
Dan koop ik wel een tondeuse en wat sterk slaapmiddelquote:
Heb respect voor het haar van een vrouwquote:Op maandag 3 januari 2011 21:22 schreef Iska het volgende:
[..]
Dan koop ik wel een tondeuse en wat sterk slaapmiddel
*kuch* GHB *kuch*quote:Op maandag 3 januari 2011 21:22 schreef Iska het volgende:
[..]
Nee. Met haar zie je er leuker uit.quote:
quote:
Enkeltje Groene Tafel voor jou!!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:22 schreef Iska het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Dank voor het duidelijker maken van mijn punt.quote:
quote:
Dat haar vind ik echt wijs. Alleen zij heeft wat krul in der haren en bij mij is het helemaal stijl dus gaat nooit zo zittenquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emma Watsonquote:Op maandag 3 januari 2011 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wie is dat?
Edit: Zie het al in de image props..."All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
Wat!?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:29 schreef Iska het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:30 schreef jankaas020 het volgende:
[..]Houden jullie echt van jongens met borstjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:30 schreef jankaas020 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Houden jullie echt van jongens met borstjes?
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
wil je er een paar van mij lenen?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik haat mijn haar![]()
Ik heb voor 2 jaar terug krullen laten zetten, dat was pas
Pics via pm aub.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik haat mijn haar![]()
Ik heb voor 2 jaar terug krullen laten zetten, dat was pas
Verdorie als dat toch is kon!!quote:
Het enige nadeel in de tijd was dat ik vet wasquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:34 schreef Iska het volgende:
[..]Dat is valsspelen. Hier heeft ze lang haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Dat geloof ik niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:35 schreef Maitje het volgende:
Het enige nadeel in de tijd was dat ik vet was.. nooo pics
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:35 schreef Maitje het volgende:
Verdorie als dat toch is kon!!![]()
Jouw krullen
Het enige nadeel in de tijd was dat ik vet was.. nooo pics
Wie het kleine niet eert...quote:Op maandag 3 januari 2011 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Houden jullie echt van jongens met borstjes?
020 was m'n laatste varende plaatsing.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:34 schreef Thaboel het volgende:
Jankaas moet als een echte 020-er op blond en dikke tetten vallen!!
Hoi Lotusss.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo hé, d'r zat me er hier net eentje die me gek probeerde te maken, nu ja, niet dat ik dat al was, maar dat terzijde
Dus geen echte 020-er? Zitten dus echt alleen brabo's hier :p. Trouwens ergens foto's te vinden van DirtyDutch? Moet er nog opstaan met wat damesquote:Op maandag 3 januari 2011 21:37 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert...![]()
[..]
020 was m'n laatste varende plaatsing.(ik val op brunettes met dikke tetten
, überhaupt tetten
)
TOEN!!! Was ik dik.. je moet lezen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef Thaboel het volgende:
Vrouwen die zeggen dat ze dik zijn: afknapper!
Het is echt zo...quote:
Naja, krullen zijn schattig en daarom denken vrouwen dat mannen die krullen hebben ook schattig zijn.. bedriegen noem ik hetquote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef Iska het volgende:
[..], ik vind ze zelf nieteens geweldig.. maar het maakt het versieren echt makkelijker
... dunno why
Ik kom daarentegen wel weer uit de noordkop, en ik heb 2,5 jaar in 020 op school gezeten.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dus geen echte 020-er? Zitten dus echt alleen brabo's hier :p. Trouwens ergens foto's te vinden van DirtyDutch? Moet er nog opstaan met wat dames
Ik herinner me nog dat je dat had gezegd na de foto's jaquote:Op maandag 3 januari 2011 21:40 schreef Maitje het volgende:
Naja, krullen zijn schattig en daarom denken vrouwen dat mannen die krullen hebben ook schattig zijn.. bedriegen noem ik het
Waar in de Noordkop?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:42 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik kom daarentegen wel weer uit de noordkop, en ik heb 2,5 jaar in 020 op school gezeten.En op de site van DD zelf staan foto's.
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:42 schreef Iska het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat je dat had gezegd na de foto's ja, en vooral de rel daarna
Ok, ik geloof je.quote:
Trusten en zoete dromenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, ik geloof je.
En na dat gezegd te hebben wens ik jou voor straks weltrusten.![]()
Ik ga maffen.
Voor de overige aanwezigen. Snurkse!
Thnx!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, ik geloof je.
En na dat gezegd te hebben wens ik jou voor straks weltrusten.![]()
Ik ga maffen.
Voor de overige aanwezigen. Snurkse!
TFMIquote:Op maandag 3 januari 2011 21:45 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb borstjes!
En ER heeft er nu live zicht op![]()
Ja het ging over tieten en ik liep net de douche uit.....quote:
logisch moment om te gaan postenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja het ging over tieten en ik liep net de douche uit.....
Inkoppertje.
Thx, ben erg trots op het laatste (eerste nvt)quote:
Sorry.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:47 schreef Iska het volgende:
[..]
logisch moment om te gaan posten
Maar snurkze mensen
Trustequote:Op maandag 3 januari 2011 21:47 schreef Iska het volgende:
[..]
logisch moment om te gaan posten
Maar snurkze mensen
Kleppendeksel? Nader uitleg?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:56 schreef Erasmo het volgende:
Avond.
Er zit een gat in mijn kleppendeksel
Niet een al te moeilijke klus.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:56 schreef Erasmo het volgende:
Avond.
Onderdeel van een motor, hier zitten de kleppen onder, die weer in de kop zitten en hier zitten weer de cilinders onder.quote:
Nee, ware het niet dat de dichtsbijzijnde eendengarage in 020 zit en ik in Den Helderquote:
Okquote:Op maandag 3 januari 2011 22:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Onderdeel van een motor, hier zitten de kleppen onder, die weer in de kop zitten en hier zitten weer de cilinders onder.
Sorry wat?quote:
gaat over lotusssquote:
Juist iemand die 't snapt!quote:
zeg tieten en ik let wel op!quote:
goezoquote:
Truste!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:32 schreef Maitje het volgende:
Peepzz.. ik ben slapen!![]()
Truste en werkse morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, ik meld me ook weer ff in het net.
Kerel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het stond netjes in een spoiler!quote:
Correct.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:37 schreef Vortix het volgende:
Wellicht een hele domme vraag en misschien ten overvloede om te stellen dat het handig is om het erbij te vermelden in het desbetreffende topic, maar de bedragen die in de salarisschalen van Defensie worden genoemd zijn bruto, toch?
je mag je gaan afvragen hoe dit gekomen is..quote:Op maandag 3 januari 2011 21:56 schreef Erasmo het volgende:
Avond.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, ik meld me ook weer ff in het net.
Gaat dat snel? Anders geen tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat om een eend... Franse kwaliteit...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:42 schreef Pumatje het volgende:
[..]
je mag je gaan afvragen hoe dit gekomen is..
deze zijn gegoten.. en moet een harde klap zijn geweest.
Waarom bent u zo happy? Word je uitgezonden, promotie of...?quote:
Nee ik gun jou een dikke piemel in je kut!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waarom bent u zo happy? Word je uitgezonden, promotie of...?
Echt niet!quote:
Oeh, dank je!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee ik gun jou een dikke piemel in je kut!
ok, laat maar zittenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het gaat om een eend... Franse kwaliteit...
Ik heb anders gehoord dat jij straks om kosten te besparen op een Leclerc gezet wordt.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:49 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ok, laat maar zitten
wil er niets meer over horen![]()
ervaar maar lekker dat franse gezeik op wielen, yeahhh
Dank je.quote:
Zijn we weer vriendjes?quote:
En natuurlijk een chestrig om je bult!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Volgende keer eens proberen met KKW geluiden op de achtergrond, flakjacket aan, en de helm op de kop.
Om de flakjacket jaquote:Op maandag 3 januari 2011 23:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
En natuurlijk een chestrig om je bult!
Niet de lange wollen kousen die mijn moeder je voor Kerst gegeven heeft?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, wel mijn groene wollen sokken.
Ach, wat is ver, we zitten asociaal ver van elkaar, wel 5 meter.quote:
Die zijn zwart schatquote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet de lange wollen kousen die mijn moeder je voor Kerst gegeven heeft?
Zwarte kousen... die moet ik ook maar eens aanschaffen...quote:
I'll take that as a yesquote:
I know. Heb net berekend dat ik met de baseline van nettosalaris+huurtoeslag kan rondkomen, en ik ga morgen HR even bellen over hoe het nou zit met die vergoedingen wat betreft eigen huis en eten, en dan weet ik ook weer beter waar ik aan toe benquote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet helemaal blind staren op zoveel procent eraf, je krijgt ook nog een veb toelage.
Zegt genoeg over jouw mensenkennis..quote:
Dat jij meteen in slaap dondert....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zegt genoeg over jouw mensenkennis..
Oh, en het feit dat hij nog vrolijk loopt te fokken om 12 uur snachts na 'een ferme ketspartij' zegt genoeg over jouw vermogen om een man te bevredigen. ;')
Jij hebt een eigen huishouding, dus je krijgt een standaard eetvergoeding van ongeveer 180 euro per maand. En je hebt recht op 4 wekelijkse reiskostenvergoeding.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:00 schreef Vortix het volgende:
I know. Heb net berekend dat ik met de baseline van nettosalaris+huurtoeslag kan rondkomen, en ik ga morgen HR even bellen over hoe het nou zit met die vergoedingen wat betreft eigen huis en eten, en dan weet ik ook weer beter waar ik aan toe benGelukkig beland ik niet in salarisschaal 0, want dan was het moeilijk geworden
Dat wel hoor. Maar waarom op inet plaatsen dat je je vriendin ff allehoeken van de kamer heb laten zien terwijl ze schouder diep in z'n anus zit?quote:
Na een 'ferme ketspartij' wel ja. Samen met 98% van de mannelijke bevolking..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat jij meteen in slaap dondert....
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat jij meteen in slaap dondert....
Ah, dank je.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij hebt een eigen huishouding, dus je krijgt een standaard eetvergoeding van ongeveer 180 euro per maand. En je hebt recht op 4 wekelijkse reiskostenvergoeding.
Nja, volgens mij is het idee momenteel dat dat alleen gaat gelden voor de langmodellers.quote:Tenzij ze jou gaan palen met "zakgeld" dan komen er wat andere regelingen om de hoek.
Ach ik kan het je wel vertellen maar je zou me toch niet geloven..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat wel hoor. Maar waarom op inet plaatsen dat je je vriendin ff allehoeken van de kamer heb laten zien terwijl ze schouder diep in z'n anus zit?
Inet reputatiegroter? Lmbgrootmoedigheid? Tell me!
Dan hoor ik vast bij de 2 procent die naar de koelkast loopt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Na een 'ferme ketspartij' wel ja. Samen met 98% van de mannelijke bevolking..
Ik denk ik ook, heb nu een peuk en een biertje bij de handquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan hoor ik vast bij de 2 procent die naar de koelkast loopt.
Na een lange dag werken en een echt 'flinke ketspartij' kan ik het soms niet eens opbrengen om hem er überhaupt uit te halen..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan hoor ik vast bij de 2 procent die naar de koelkast loopt.
Komt met de jaren, klaar afrollen bier en roken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Na een lange dag werken en een echt 'flinke ketspartij' kan ik het soms niet eens opbrengen om hem er überhaupt uit te halen..
Hebben we daar een fan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:07 schreef Thaboel het volgende:
Rave van jou verwachte ik wel een leukere reactie!
in de blender en schaften!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Heb nu wel honger zeg!!!
Opties:
Tomatensoep
Snert
Rookworst
Knakworst
Crackers
Sardienjes
Zeker weten!quote:
Als dat gebeurd hoop ik dat we enkel inzet hebben in een radius van 15 km om de fabriek die reserveonderdelen maaktquote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb anders gehoord dat jij straks om kosten te besparen op een Leclerc gezet wordt.
Er schiet me even wat te binnen, woon je samen of alleen? (ging ervan uit dat je samenwoonde). Want in het geval van alleen wonen heb je (voor zover ik weet) weer geen recht op de eetvergoeding.quote:
15 km? Dan ga je een hoop kilometers maken te poot.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:16 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Als dat gebeurd hoop ik dat we enkel inzet hebben in een radius van 15 km om de fabriek die reserveonderdelen maakt.....
Sinds wanneer is het een "reserve" loop? Pas in te zetten als de andere afgebroken is ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:21 schreef Rave_NL het volgende:
15 km met een reserveloop onder je topflap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |