TFMIquote:Op maandag 3 januari 2011 21:45 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb borstjes!
En ER heeft er nu live zicht op![]()
Ja het ging over tieten en ik liep net de douche uit.....quote:
logisch moment om te gaan postenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja het ging over tieten en ik liep net de douche uit.....
Inkoppertje.
Thx, ben erg trots op het laatste (eerste nvt)quote:
Sorry.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:47 schreef Iska het volgende:
[..]
logisch moment om te gaan posten
Maar snurkze mensen
Trustequote:Op maandag 3 januari 2011 21:47 schreef Iska het volgende:
[..]
logisch moment om te gaan posten
Maar snurkze mensen
Kleppendeksel? Nader uitleg?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:56 schreef Erasmo het volgende:
Avond.
Er zit een gat in mijn kleppendeksel
Niet een al te moeilijke klus.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:56 schreef Erasmo het volgende:
Avond.
Onderdeel van een motor, hier zitten de kleppen onder, die weer in de kop zitten en hier zitten weer de cilinders onder.quote:
Nee, ware het niet dat de dichtsbijzijnde eendengarage in 020 zit en ik in Den Helderquote:
Okquote:Op maandag 3 januari 2011 22:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Onderdeel van een motor, hier zitten de kleppen onder, die weer in de kop zitten en hier zitten weer de cilinders onder.
Sorry wat?quote:
gaat over lotusssquote:
Juist iemand die 't snapt!quote:
zeg tieten en ik let wel op!quote:
goezoquote:
Truste!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:32 schreef Maitje het volgende:
Peepzz.. ik ben slapen!![]()
Truste en werkse morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, ik meld me ook weer ff in het net.
Kerel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het stond netjes in een spoiler!quote:
Correct.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:37 schreef Vortix het volgende:
Wellicht een hele domme vraag en misschien ten overvloede om te stellen dat het handig is om het erbij te vermelden in het desbetreffende topic, maar de bedragen die in de salarisschalen van Defensie worden genoemd zijn bruto, toch?
je mag je gaan afvragen hoe dit gekomen is..quote:Op maandag 3 januari 2011 21:56 schreef Erasmo het volgende:
Avond.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, ik meld me ook weer ff in het net.
Gaat dat snel? Anders geen tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat om een eend... Franse kwaliteit...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:42 schreef Pumatje het volgende:
[..]
je mag je gaan afvragen hoe dit gekomen is..
deze zijn gegoten.. en moet een harde klap zijn geweest.
Waarom bent u zo happy? Word je uitgezonden, promotie of...?quote:
Nee ik gun jou een dikke piemel in je kut!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waarom bent u zo happy? Word je uitgezonden, promotie of...?
Echt niet!quote:
Oeh, dank je!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee ik gun jou een dikke piemel in je kut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |