Dat wist ik, maar ik had het wel over dat kippenlijntje...quote:Op maandag 3 januari 2011 20:38 schreef Transmittendus het volgende:
Oh, het is trouwens niet dat kippenlijntje.
Ooooooh.quote:
gezondheidquote:
Merci! ER heeft weer lekker gekookt!quote:
is ER al aan de bak?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Merci! ER heeft weer lekker gekookt!
Met dank aan Knorrquote:Op maandag 3 januari 2011 20:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Merci! ER heeft weer lekker gekookt!
Zit die wel heel erg onder de plakquote:
Ssssst!!!!quote:
*kuch* Voor een oud-lmb'er danquote:
Lmb'ers zitten altijd onder de plak. Thuis en op het werk.quote:
Nope, zelf denken stelt men hier op prijs.quote:
Zeer sterk puntquote:Op maandag 3 januari 2011 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope, zelf denken stelt men hier op prijs.
als het goed is is die nu gecustomized.. weet nog niet wanner ik hem mag laten zettenquote:
Ow spannendquote:Op maandag 3 januari 2011 20:59 schreef Iska het volgende:
[..]
als het goed is is die nu gecustomized.. weet nog niet wanner ik hem mag laten zetten
Weet bijna cker dat als het zover is ik er erg spijt van ga krijgen. Maar als hij er eenmaal zit lijkt het me wel erg gaaf.. Aspirant-gf is alleen erg tegenquote:
ja, op me voorhoofdquote:
quote:
Daar zou je toch een bullseye laten zetten?quote:
Spijt.. waarom doe je het dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:01 schreef Iska het volgende:
[..]
Weet bijna cker dat als het zover is ik er erg spijt van ga krijgen. Maar als hij er eenmaal zit lijkt het me wel erg gaaf.. Aspirant-gf is alleen erg tegen
Na de Swastika zit ik echt helemaal vol hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zou je toch een bullseye laten zetten?
Luister dan maar naar haar.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:01 schreef Iska het volgende:
[..]
Weet bijna cker dat als het zover is ik er erg spijt van ga krijgen. Maar als hij er eenmaal zit lijkt het me wel erg gaaf.. Aspirant-gf is alleen erg tegen
Meer dat het op zon moment gewoon niet relaxt is. Zelfde als dat je bij de kapper je kaal laat scheren zegmaarquote:
Goede vergelijking.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:05 schreef Iska het volgende:
[..]
Meer dat het op zon moment gewoon niet relaxt is. Zelfde als dat je bij de kapper je kaal laat scheren zegmaar
Big deal? Voor mij niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:07 schreef Iska het volgende:
Ja srry, kan niets beters verzinnen
Maar ik bedoel gewoon het moment dat iets onomkeerbaar wordt lijkt me gewoon raar. Anyway, plz dont make a big deal out of it
Oww, ok. Niet dat je hem op je onderarm laat zetten, ofzo..quote:
Neej, die bewaar ik voor RNLNquote:Op maandag 3 januari 2011 21:09 schreef jankaas020 het volgende:
Oww, ok. Niet dat je hem op je onderarm laat zetten, ofzo..
Pensacola.quote:
just kiddingquote:
ken ik niet, is ie verder wel goed?quote:
Vermakelijk.quote:
Naja, als ik mij bij de kapper kaal zou gaan scheren dan zou er wel heel veel geld geboden moeten wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:05 schreef Iska het volgende:
[..]
Meer dat het op zon moment gewoon niet relaxt is. Zelfde als dat je bij de kapper je kaal laat scheren zegmaar
Ik zit te kijken hoe ze van 2.37m pijlen het bord ingooien.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
Hahaha, ik zit nu een serie te kijken waar men met een M60 op een afstand van 20 meter op een auto schiet. En nog missen. Hoezo moet dat geloofwaardig zijn.
ook knapquote:Op maandag 3 januari 2011 21:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit te kijken hoe ze van 2.37m pijlen het bord ingooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |