Zegt genoeg over jouw mensenkennis..quote:
Dat jij meteen in slaap dondert....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zegt genoeg over jouw mensenkennis..
Oh, en het feit dat hij nog vrolijk loopt te fokken om 12 uur snachts na 'een ferme ketspartij' zegt genoeg over jouw vermogen om een man te bevredigen. ;')
Jij hebt een eigen huishouding, dus je krijgt een standaard eetvergoeding van ongeveer 180 euro per maand. En je hebt recht op 4 wekelijkse reiskostenvergoeding.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:00 schreef Vortix het volgende:
I know. Heb net berekend dat ik met de baseline van nettosalaris+huurtoeslag kan rondkomen, en ik ga morgen HR even bellen over hoe het nou zit met die vergoedingen wat betreft eigen huis en eten, en dan weet ik ook weer beter waar ik aan toe benGelukkig beland ik niet in salarisschaal 0, want dan was het moeilijk geworden
Dat wel hoor. Maar waarom op inet plaatsen dat je je vriendin ff allehoeken van de kamer heb laten zien terwijl ze schouder diep in z'n anus zit?quote:
Na een 'ferme ketspartij' wel ja. Samen met 98% van de mannelijke bevolking..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat jij meteen in slaap dondert....
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat jij meteen in slaap dondert....
Ah, dank je.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij hebt een eigen huishouding, dus je krijgt een standaard eetvergoeding van ongeveer 180 euro per maand. En je hebt recht op 4 wekelijkse reiskostenvergoeding.
Nja, volgens mij is het idee momenteel dat dat alleen gaat gelden voor de langmodellers.quote:Tenzij ze jou gaan palen met "zakgeld" dan komen er wat andere regelingen om de hoek.
Ach ik kan het je wel vertellen maar je zou me toch niet geloven..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat wel hoor. Maar waarom op inet plaatsen dat je je vriendin ff allehoeken van de kamer heb laten zien terwijl ze schouder diep in z'n anus zit?
Inet reputatiegroter? Lmbgrootmoedigheid? Tell me!
Dan hoor ik vast bij de 2 procent die naar de koelkast loopt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Na een 'ferme ketspartij' wel ja. Samen met 98% van de mannelijke bevolking..
Ik denk ik ook, heb nu een peuk en een biertje bij de handquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan hoor ik vast bij de 2 procent die naar de koelkast loopt.
Na een lange dag werken en een echt 'flinke ketspartij' kan ik het soms niet eens opbrengen om hem er überhaupt uit te halen..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan hoor ik vast bij de 2 procent die naar de koelkast loopt.
Komt met de jaren, klaar afrollen bier en roken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Na een lange dag werken en een echt 'flinke ketspartij' kan ik het soms niet eens opbrengen om hem er überhaupt uit te halen..
Hebben we daar een fan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:07 schreef Thaboel het volgende:
Rave van jou verwachte ik wel een leukere reactie!
in de blender en schaften!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Heb nu wel honger zeg!!!
Opties:
Tomatensoep
Snert
Rookworst
Knakworst
Crackers
Sardienjes
Zeker weten!quote:
Als dat gebeurd hoop ik dat we enkel inzet hebben in een radius van 15 km om de fabriek die reserveonderdelen maaktquote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb anders gehoord dat jij straks om kosten te besparen op een Leclerc gezet wordt.
Er schiet me even wat te binnen, woon je samen of alleen? (ging ervan uit dat je samenwoonde). Want in het geval van alleen wonen heb je (voor zover ik weet) weer geen recht op de eetvergoeding.quote:
15 km? Dan ga je een hoop kilometers maken te poot.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:16 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Als dat gebeurd hoop ik dat we enkel inzet hebben in een radius van 15 km om de fabriek die reserveonderdelen maakt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |