Ja maar het walhalla is op nog geen 5 minuten rijden..quote:Op maandag 3 januari 2011 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is een mooie complex hoor, met een zwembad, zorgwoningen voor veteranen, een restaurant, bar, zalencentrum, bowlingbaan etc. Mooie omgeving.
hahahaha. Als er een keer een open dag is ga ik er toch eens langsquote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja maar het walhalla is op nog geen 5 minuten rijden..
Ja ik wist wel dat het revalidatiecentrum in Doorn was maar kon het niet benoemen, dus vandaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ben er een paar keer geweest vanuit het CMH in Utrecht voor de opleiding, daar worden nu ook al de dienstslachtoffers van Uruzgan begeleid.
Niet tot 1700 hoeven werken?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef AchJa het volgende:
Zo weer een dag van noeste arbeid achter de rug...
Eerst een stief kwartiertje mail weg gewerkt.
Ik weet niet of er een open dag in Doorn is dit jaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hahahaha. Als er een keer een open dag is ga ik er toch eens langs
Ach, dan lees ik het wel in de Checkpoint.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een open dag in Doorn is dit jaar.
Iig wel in Den Helder..
Zit ze nu te bekijken, dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
Opvolger NL F16 bekend gemaakt!
Ondanks bezuinigingen toch aankoop 85 nieuwe toestellen.
.
.
.Hij is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:01 schreef Rave_NL het volgende:
De nieuwe MB's zijn trouwens ook al vervangen:Flink doortrappen heuveltje opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Naar het schijnt heeft het MinDef ism. TNO wat ontwikkeld voor de subs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:10 schreef Rave_NL het volgende:
Ondanks alle hervormingen en bezuinigingen hebben we toch weer een Hr Ms Karel Dporman!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Maitje!!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:08 schreef Maitje het volgende:
*harde werker meld zich ook!
Avond!de TT!!
Hooooi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |