quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 3 januari 2011 07:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 07:33 schreef gerco94 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:
Oeh koffie....quote:Op maandag 3 januari 2011 07:44 schreef Cobra4 het volgende:
Als iemand een bakkie wil dan kan die gewoon pakken hoor.
[ afbeelding ]
En speciaal voor ER een warm vuur erbij.quote:
Hij heeft z'n kachel sinds oktober al op maximaal staanquote:Op maandag 3 januari 2011 10:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En speciaal voor ER een warm vuur erbij.
Ja, jij kan en weet alles veel beter, iedereen moet naar jou luisteren, JIJ BENT GOD!!!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef Rave_NL het volgende:
*draait zich nog een keertje om*
Edit: wat een pauperTT..
Wie ben jij?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, jij kan en weet alles veel beter, iedereen moet naar jou luisteren, JIJ BENT GOD!!!
Nu kennen we je riedeltje wel....
quote:
Net thuis.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef Rave_NL het volgende:
Zo, de lui die wél moesten werken inmiddels alweer aan het omkleden in burger, of moeten we echt aan de bak?
Und? Positief?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Middag allen.
Vandaag bezoek gehad van de MDD.
Niet meer.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Was het glad op de weg? ( Ik ben nog niet buiten geweest )
Yep, naar mijn idee wel, en idem naar de mening van Lotusss (die er ook bij was)quote:
Ook pas net weer thuis..quote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef Rave_NL het volgende:
Zo, de lui die wél moesten werken inmiddels alweer aan het omkleden in burger, of moeten we echt aan de bak?
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, naar mijn idee wel, en idem naar de mening van Lotusss (die er ook bij was)
Nou ja, MDD was het niet echt. Was iemand van De Basis. Je weet wat dat is?quote:
Nooit eerder van gehoord. Is er iets concreets uit voortgekomen?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ja, MDD was het niet echt. Was iemand van De Basis. Je weet wat dat is?
BNMO ken ik wel, dat is voor oorlogsslachtoffers, die worden meestal doorverwezen naar Centrum '45quote:
De Basis, is voortgekomen uit de samenwerking voor maatschappelijkwerk van het BNMO.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Clan het volgende:
[..]
Nooit eerder van gehoord. Is er iets concreets uit voortgekomen?
De nieuwe variant doet dat werk voor alle uniform beroepen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:35 schreef Clan het volgende:
[..]
BNMO ken ik wel, dat is voor oorlogsslachtoffers, die worden meestal doorverwezen naar Centrum '45
Ik dach dat Centrum '45 dat deed?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Juist Cobra
Clan: http://www.de-basis.nl/over-de-basis/onze-historie.aspx
2007quote:Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik dach dat Centrum '45 dat deed?
http://www.centrum45.nl/
Dat is dan nieuw voor mij.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
2007
Omdat de uitvoering van zorgtaken en belangenvereniging soms lastig werkt en omdat er behoefte bestaat om de dienstverlening te verbreden, wordt de BNMO gesplitst. Stichting de Basis is geboren. De BNMO blijft bestaan als vereniging en belangenbehartiger, de Basis gaat verder als uitvoerder van zorgverlener.
http://www.de-basis.nl/over-de-basis/onze-historie.aspx
Het is een mooie complex hoor, met een zwembad, zorgwoningen voor veteranen, een restaurant, bar, zalencentrum, bowlingbaan etc. Mooie omgeving.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zie de bordjes dagelijks staan, maar wist niet wat het inhield.
Ik ben er een paar keer geweest vanuit het CMH in Utrecht voor de opleiding, daar worden nu ook al de dienstslachtoffers van Uruzgan begeleid.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zie de bordjes dagelijks staan, maar wist niet wat het inhield.
Ja maar het walhalla is op nog geen 5 minuten rijden..quote:Op maandag 3 januari 2011 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is een mooie complex hoor, met een zwembad, zorgwoningen voor veteranen, een restaurant, bar, zalencentrum, bowlingbaan etc. Mooie omgeving.
hahahaha. Als er een keer een open dag is ga ik er toch eens langsquote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja maar het walhalla is op nog geen 5 minuten rijden..
Ja ik wist wel dat het revalidatiecentrum in Doorn was maar kon het niet benoemen, dus vandaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ben er een paar keer geweest vanuit het CMH in Utrecht voor de opleiding, daar worden nu ook al de dienstslachtoffers van Uruzgan begeleid.
Niet tot 1700 hoeven werken?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef AchJa het volgende:
Zo weer een dag van noeste arbeid achter de rug...
Eerst een stief kwartiertje mail weg gewerkt.
Ik weet niet of er een open dag in Doorn is dit jaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hahahaha. Als er een keer een open dag is ga ik er toch eens langs
Ach, dan lees ik het wel in de Checkpoint.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een open dag in Doorn is dit jaar.
Iig wel in Den Helder..
Zit ze nu te bekijken, dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
Opvolger NL F16 bekend gemaakt!
Ondanks bezuinigingen toch aankoop 85 nieuwe toestellen.
.
.
.Hij is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:01 schreef Rave_NL het volgende:
De nieuwe MB's zijn trouwens ook al vervangen:Flink doortrappen heuveltje opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Naar het schijnt heeft het MinDef ism. TNO wat ontwikkeld voor de subs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:10 schreef Rave_NL het volgende:
Ondanks alle hervormingen en bezuinigingen hebben we toch weer een Hr Ms Karel Dporman!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Maitje!!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:08 schreef Maitje het volgende:
*harde werker meld zich ook!
Avond!de TT!!
Hooooi!quote:
Blijkbaar is het nog nieuwjaarsrecesquote:
De toko is nu leeg?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Haai!
Leek wel of mensen uitgehongerd waren zeg...jeutje
De oude of nieuwe?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:39 schreef jankaas020 het volgende:
Heeft de rest hier wel z'n SZVK pasje al?
Nee natuurlijk niet! Het is dan ook nog geen 2012.quote:
Ach, vergelijk het maar met onze CAO.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:45 schreef jankaas020 het volgende:
Hmm, ik ben niet anders gewend dan de week voor het nieuwe jaar een verse te krijgen...
Bruto!!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef Transmittendus het volgende:
Want jullie verdienen wel 55 euro per dag extra als jullie op oefening zijn!
Jij niet dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef Transmittendus het volgende:
Want jullie verdienen wel 55 euro per dag extra als jullie op oefening zijn!
Als je begint te rekenen dat je met een oefening soms letterlijk 24 uur per dag bezig bent en je eigelijk eens zou uitrekenen hoeveel je in de burgermaatschappij zou verdienen als je... Affijn...
Jij voert dus geen hol uit? Mooi, dan zoeken we nog maar 9999 anderen om over het hek te schoppen.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:59 schreef jankaas020 het volgende:
Alsof mijn kale salaris zo'n vetpot is!Bij de burgerbaas kan ik zo een rug meer verdienen per maand. Maar dan moet ik de ballen uit m'n broek werken van 8 tot 5 en extra verlof of vrije dagen zitten er praktisch niet in..
Zo min mogelijk in zoveel mogelijk tijd!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij voert dus geen hol uit? Mooi, dan zoeken we nog maar 9999 anderen om over het hek te schoppen.
Nee, topteam die aanvult. Maar meer verelende mensen..quote:
Vreemd gedroeg?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:13 schreef jankaas020 het volgende:
Trein ontruimd om verdachte passagier
http://www.endandit.nl/re(...)n-barneveld-ontruimd
quote:
quote:
Woehaaaaa.....quote:Op maandag 3 januari 2011 20:36 schreef gerco94 het volgende:
[..]je had een typo, je bedoelde koffer
Het was koffer...quote:Op maandag 3 januari 2011 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Nee lieverd. Je schreef net over iemand z'n koffie. En dat vebaasde me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |