quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Het was gezellig vanavond, bedankt meiden homo's en Symph
heuh Bos weet wat je over jezelf zegtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Dat dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef tdrone het volgende:
zorro is een stoere charmeur en hij heeft gewoon de looks niet, zijn stem is niet eens zo slecht...
Doenquote:
Ja van mij ook. Was duidelijk de minste in de sing-offquote:
daten?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef Merel het volgende:
Wat een ordinair vriendinnetje
Anyway, het was leuk vanavond, jullie zijn leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Ja die was lekker tekeergegaan met het oogpotlood, net een pandabeerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef Merel het volgende:
Wat een ordinair vriendinnetje
Anyway, het was leuk vanavond, jullie zijn leuk
Ja, Ja, JA!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
top!
wel met Puss, Antonio en een Z door de afvaller he?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die was lekker tekeergegaan met het oogpotlood, net een pandabeer
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
daten?Zeg die smiley is helemaal niet aardig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Die Sandor heeft het zelfde gezicht als Ritchie van X-Factor en LA The Voices:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, het word kunst met een grote K!
Hij heeft net een optrekje in Amsterdam gekocht.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Enige wat ik meekreeg van vorige topic is dat Ruud hetero is. *vertrekt met zweepje richting woonplaats Ruud*
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, het word kunst met een grote K!
HELL NO!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Trouwens onterechte exit, die gele had eruit gemoeten.
Volgens mij kan ik de laatste intercity nog halen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft net een optrekje in Amsterdam gekocht.
Achter de jury zag ik een paar keer een hele hoge tribune met een hoop mensen, die zat er eerst niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef Honeymooner het volgende:
Heeft iemand kunnen zien trouwens of het nou anders was met de zitplekken dan vorige jaren? Ik zag iig geen mensen staan.
Whehequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Die Sandor heeft het zelfde gezicht als Ritchie van X-Factor en LA The Voices:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Whehe
Sandor deed me een beetje denken aan deze man:
[ afbeelding ]
Aah oke, nou dan ben ik benieuwd waar ik zit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Achter de jury zag ik een paar keer een hele hoge tribune met een hoop mensen, die zat er eerst niet.
Had je de duurdere of goedkopere kaartjes gekocht?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:06 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Aah oke, nou dan ben ik benieuwd waar ik zit.
ik moet weer ff de kleuren in me opnemenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Trouwens onterechte exit, die gele had eruit gemoeten.
Duurdere.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Had je de duurdere of goedkopere kaartjes gekocht?
Degene die Billionaire zongquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet weer ff de kleuren in me opnemen
Even voor de volledigheid: er zijn twee soorten kaartjes, beide soorten zijn ook nog eens qua prijs onderverdeeld in 'wel lid' en 'geen lid' van de Avro. Als je geen lid bent, betaal je dus meer. Maar als je van de twee soorten kaartjes de duurste variant hebt gekocht dan zit je dus niet achter de jury, dus niet op de grote tribune. Maar gewoon in de originele setting, dus de knussere tribunes rondom het podium.quote:
Ja precies, die moet het over 2 jaar nog eens proberenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:07 schreef --Globe-- het volgende:
Jeroen moet er wel uit, maar die blijft wel een paar rondes meedraaien om zijn 'leuke underdog positie' Vind het wel een leuk joch.Maar niet voor Zorro
leuk hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
En tof, zoveel mensen in het live topic
Yeaah.. Had ik me eigenlijk voor moeten stellen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
En tof, zoveel mensen in het live topic
Ja, en je zegt je plannen maar af, joch.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:09 schreef TheVulture het volgende:
BLijft dit trouwens op de zaterdag? In dat geval ga ik weinig kunnen zien denk ik
Ok... *telefoon paktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en je zegt je plannen maar af, joch.
Aah oke, das wel duidelijk nu dan. Ik heb de duurste kaartjes inclusief lidmaatschap, was 28 nog wat p.p. kwijt, dus dat zullen dan de gewone tribunes wel zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Even voor de volledigheid: er zijn twee soorten kaartjes, beide soorten zijn ook nog eens qua prijs onderverdeeld in 'wel lid' en 'geen lid' van de Avro. Als je geen lid bent, betaal je dus meer. Maar als je van de twee soorten kaartjes de duurste variant hebt gekocht dan zit je dus niet achter de jury, dus niet op de grote tribune. Maar gewoon in de originele setting, dus de knussere tribunes rondom het podium.
Ik moet ook soms naar PSVquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:09 schreef TheVulture het volgende:
BLijft dit trouwens op de zaterdag? In dat geval ga ik weinig kunnen zien denk ik
haha dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt tof, ik was bang dat ik de enige was
Echt super dit!
leuk toch, dit was de eerste..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:09 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Yeaah.. Had ik me eigenlijk voor moeten stellen?Ik postte eigenlijk maar gewoon mee, volgde altijd al wel de andere topics van op zoek naar..
Ik las altijd alleen maar mee, postte volgens mij heeeel weinig..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
leuk toch, dit was de eerste..
Ik heb alle series gevolgd en deze uiteraard ook weer
Me too! Super leuk programma altijd, en moet mijn mening toch ergens kwijt want hier thuis boeit het de mensen allemaal niet zoveel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
leuk toch, dit was de eerste..
Ik heb alle series gevolgd en deze uiteraard ook weer
Weet je wat ook zo leuk is: geen über-irritante juryleden, presentators, constante reclame-onderbrekingen, gezever over social media, onzinnige tussen-optredens, onnodig uitrekken van de uitslag. Is ook wel eens lekker.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:12 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Ik las altijd alleen maar mee, postte volgens mij heeeel weinig..Maar gezellig ditte!!
Ja en daarom ben ik zo gek op live topicsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:12 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Ik las altijd alleen maar mee, postte volgens mij heeeel weinig..Maar gezellig ditte!!
een verademing zelfsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet je wat ook zo leuk is: geen über-irritante juryleden, presentators, constante reclame-onderbrekingen, gezever over social media, onzinnige tussen-optredens, onnodig uitrekken van de uitslag. Is ook wel eens lekker.
heerlijk hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet je wat ook zo leuk is: geen über-irritante juryleden, presentators, constante reclame-onderbrekingen, gezever over social media, onzinnige tussen-optredens, onnodig uitrekken van de uitslag. Is ook wel eens lekker.
Ik ken de namen nog neit zo goed, welke was hij? metwelk nummer?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind Mischa trouwens echt een van de minsten. Heb het idee dat hij maar wat aanprutst.
Zeker!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en daarom ben ik zo gek op live topics
Volgende week weer?
Hij deed het Tarzan nummer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken de namen nog neit zo goed, welke was hij? metwelk nummer?
niet de beste maar verre van de slechtstequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef MeloD het volgende:
WTF, ik begrijp er niks van, ik vond Sandor de beste van de avond :S
Die vond ik zwak qua zang, lijkt niet genoeg power in de stem te hebben. Het is eigenlijk niet terecht dat Sandor nu al weg is (hij heeft zeker weinig familie), er waren minderen. Maar goed, hij zou never nooit Zorro worden, dus wat dat betreft maakt het uiteindelijk niet zo uit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind Mischa trouwens echt een van de minsten. Heb het idee dat hij maar wat aanprutst.
Dat zegt me dan nog nisk, heb meer geluisterd dan gekeken, en heb ook niet alles meegekregen eigenlijkquote:
ik denk dat de combi van bewegen en zang ervoor zorgde dat het nummer niet goed over kwamquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die vond ik zwak qua zang, lijkt niet genoeg power in de stem te hebben.
het blijft een publieksstemming, Niet de beste, maar de populairste gaan direct door naar de volgende keer. DUs tja het publiek stemt dus niet altijd op de beste, ook de neutrale kan stemmen op degene met de beste looks ipv de beste performance. Dat is nu eenmaal het nadeel hiervan. Hoewel het bij deze show minder is dan bij de The VOice en Xfactor en zo.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef MeloD het volgende:
WTF, ik begrijp er niks van, ik vond Sandor de beste van de avond :S
ik val normaal niet op blond, maar met Jeroen wil ik best een beschuitje etenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Mischa is gewoon lekker voor een keer in bed, net als Sandor, en Jeroen, en Roman, en Kelvin..
Dat kan ook het geval zijn. We zullen het de komende weken merken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk dat de combi van bewegen en zang ervoor zorgde dat het nummer niet goed over kwam
Daar let ik dus totaal niet opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Mischa is gewoon lekker voor een keer in bed, net als Sandor, en Jeroen, en Roman, en Kelvin..
Ik zag het! Ik zeg, slot erop gooien en prijsuitreiking.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Cee, je hebt trouwens punten in de prono!
beetje jammer..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk wel dat dat handig is met het oog op connecties, en dan snappen we elkaar, enzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Pat is op zoek naar zijn eigen musicalster.
Zoek je connecties? Vriendin van me heeft Micha komende week weer aan d'r loket. Ruud ook waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat handig is met het oog op connecties, en dan snappen we elkaar, enzo
Hoezo?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Zoek je connecties? Vriendin van me heeft Micha komende week weer aan d'r loket. Ruud ook waarschijnlijk.
Allemaal tegelijk?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
ahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Werkt op hun school. Is net een snoepwinkel soms, zegt ze.
zoeken ze nog mensen daar?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn broer werkt ook voor de FOntys in TIlburg, maar dan op een andere richtingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
ik mis wel een Freekquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:34 schreef --Globe-- het volgende:
Vind het niveau van de mannen wel hoger dan bij Joseph. Daar waren zeker 4 gewoon vrij slecht.
Leuk! It's a small world after all.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer werkt ook voor de FOntys in TIlburg, maar dan op een andere richting
wat tofquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Leuk! It's a small world after all.![]()
Handige is dat die vriendin dus ook altijd weet wanneer er voorstellingen zijn van klassen en mensen uit de master-opleidingen. Kan je voor 5 euro een mooie musical-avond beleven van aanstormend talent.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik bedoelde echt Freek
John was ook wel ok
Eensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:34 schreef --Globe-- het volgende:
Vind het niveau van de mannen wel hoger dan bij Joseph. Daar waren zeker 4 gewoon vrij slecht.
Die is ook goed terecht gekomen, maar als ik objectief kijk stond Freek op eenzame hoogte.quote:
quote:
dat geloof ik ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Alhoewel het af en toe wel heel zwaar is, vooral omdat het gehalte aan ego's bij zo'n opleiding wat hoger ligt, lekker diva gedrag en zo.
Maar Micha is heel aardig.
John is zeker goed terecht gekomen, en was mijn ogen ook een goede Joseph geweest.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die is ook goed terecht gekomen, maar als ik objectief kijk stond Freek op eenzame hoogte.
Net als Brigitte in OZNE
Dat is wel leuk jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Leuk! It's a small world after all.![]()
Handige is dat die vriendin dus ook altijd weet wanneer er voorstellingen zijn van klassen en mensen uit de master-opleidingen. Kan je voor 5 euro een mooie musical-avond beleven van aanstormend talent.
ziet er al mooi uit hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. dit is m.. voor nu... ben nog niet helemaal tevreden..
[ afbeelding ]
Die Poez.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
NIet slechttquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dankequote:
goed idee!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef Kidney_bean01 het volgende:
is het misschien mogelijk de namen bij de jongens in de OP te zetten? want ik ken ze nog niet helemaal...
New Be!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef Kidney_bean01 het volgende:
is het misschien mogelijk de namen bij de jongens in de OP te zetten? want ik ken ze nog niet helemaal...
Neequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb je nooit voetbalvrouwen gezien?
Mooiquote:
Wat doet Lone van Roosendaal in die OP?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
die speelt in de musicalquote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat doet Lone van Roosendaal in die OP?
Hij is heel tof
Thanxxxxxxxxx!!quote:
volgens mij niet...quote:Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef Kidney_bean01 het volgende:
maar loopt Zorro de hele voorstelling met een masker en hoed op? Nou dan maakt het ook geen zak uit hoe het eruit ziet, doe dan maar Bassie.
van Overdijkquote:Op zondag 2 januari 2011 00:20 schreef Kinga het volgende:
Hoe heet Ruud van achter? Kan ik ff Youtuben....
Ja klopt, zit nu te kijken. Maar 't is nou niet echt een uitgebreide rol. Hij heeft tot nu toe welgeteld één zin mogen zeggen en dat was in wat klonk als perfect Spaans.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:38 schreef alors het volgende:
Volgens mij zag ik die Samuel, die kleine rockert, in het voorstukje van het Spaanse Schaep..
Amirquote:Op maandag 3 januari 2011 12:59 schreef Ooi86 het volgende:
Weet je wie eigenlijk mee had moeten doen? Dat jonge Iraanse ventje van OZNJ! Die was denk ik geknipt geweest als Zorro! Ik was bij Joseph ook wel een beetje fan van hem.
edit: Ik bedoel Amir [ afbeelding ]
ze was het er duidelijk niet mee eensquote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef Ooi86 het volgende:
Die Pia ook bij het afscheidslied van Sandor.... Die vrouw is 24/7 actrice!
Brigitte is geweldigquote:Op zondag 2 januari 2011 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Brigitte. Mag wel als vast jurylid, als ze belooft wat strenger te zijn.
Komt nog welquote:Op maandag 3 januari 2011 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap alleen niet wat iedereen in Ruud ziet
Dat zei ik ook al, hij is een echte Zorroquote:Op maandag 3 januari 2011 12:59 schreef Ooi86 het volgende:
Weet je wie eigenlijk mee had moeten doen? Dat jonge Iraanse ventje van OZNJ! Die was denk ik geknipt geweest als Zorro! Ik was bij Joseph ook wel een beetje fan van hem.
edit: Ik bedoel Amir [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wat zingt moeten we even uitvogelen. Marijn is iig al zeker, op twitter gaf ie een duidelijke hint.
Evita Afscheidslied ftw!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Het afscheidslied vind ik trouwens wel een van de slechtste tot nu toe.
Dag en bedankt nog collega....
Arme Joseph....
Wow, super geschreven van hem zeg!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:42 schreef Kinga het volgende:
http://community.avro.nl/(...)rsweet-symphony.aspx
Mooi geschreven blogje van Samuel over de eerste live show. Ik vind hem gelijk een stuk sympathieker.
dat is echt tofquote:Op maandag 3 januari 2011 16:42 schreef Kinga het volgende:
http://community.avro.nl/(...)rsweet-symphony.aspx
Mooi geschreven blogje van Samuel over de eerste live show. Ik vind hem gelijk een stuk sympathieker.
Ja, het is sowieso moeilijk vergelijken als de een "zeg me dat het niet zo is" zingt en de ander "I wanna be a billionaire".quote:Op maandag 3 januari 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Eigenlijk moeten ze volgende show iedereen de man van la mancha laten zingen, dan scheidt je direct het kaf van het koren
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef Kinga het volgende:
De nummers van volgende week!Ik denk Tommie die laatste. Die liet ook al op twitter/website oid iets in die richting weten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wat zingt moeten we even uitvogelen. Marijn is iig al zeker, op twitter gaf ie een duidelijke hint.
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef Kinga het volgende:
De nummers van volgende week!Mooi nummer van Marijn! En het lijkt erop dat ze veel meer musicalnummers zingen nu... da's wel een goed plan. Ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wat zingt moeten we even uitvogelen. Marijn is iig al zeker, op twitter gaf ie een duidelijke hint.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Aww wat mooi en liefquote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef Kinga het volgende:
Oe leuk die video blogjes van Dennis
http://www.youtube.com/zorrodennisdegroot#p/u/3/6yvjSHrk9vA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kelvin is gewoon de lul, weet je nu al met zo'n nummer. En Jeroen zingt volgende week zeker GrenadeBen heel erg benieuwd naar Tommie
![]()
Helaas geen Chantalquote:Wat gebeurt er allemaal in de studio van Op zoek naar Zorro?
Vanaf aanstaande zaterdag presenteert Soundos El Ahmadi elke week Op zoek naar Zorro Backstage. Het programma is direct na de eerste liveshow (rond 21:20 uur) live te volgen via opzoeknaarzorro.avro.nl. En elke week is er een gastpresentator. Zaterdag is dat Hein Gerrits!
bedoelen ze niet gast jurylid?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:09 schreef alors het volgende:
Zaterdag weer backstage
[..]
Helaas geen Chantal
Nog nooit van die Soundos gehoord tot vandaag door Wie is de Mol..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:09 schreef alors het volgende:
Zaterdag weer backstage
[..]
Helaas geen Chantal
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:40 schreef alors het volgende:
Ik kan het vanavond niet eens zienDan maar terugkijken
jaaaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:41 schreef Cee het volgende:
[..]alors, neeeeee.
Ik ga het kijken, heb er knalhard zin in.
Welk concert? Veel plezier!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:47 schreef alors het volgende:
[..]
jaaamaar ik ga naar een concert dus dat is ook leuk
Ah tof je gaat naar de beroemdste Fok! user kijken!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:48 schreef alors het volgende:
[..]
Tim Knol, in een piepklein zaaltjethnx!
Ik zie nu pas je ondertitel en je maakt me weer aan het lachenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Bohosssssss.
Nou, ik zal het topic warmhouden voor jullie.
Snel nog de prono en kijkcijfers invullen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:12 schreef ry4life het volgende:
Denk niet dat ik helemaal zal kijken, maar stukjes ervan
Donequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Snel nog de prono en kijkcijfers invullen!
Ik dacht al, woar is dat gekke wief gebleven? Ik miste je al Cee!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:23 schreef Cee het volgende:
Zo, ik zit er klaar voor. Net op tijd, want ik was in slaap gevallen op de bank.
LIVRAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:24 schreef Livra het volgende:
Ik denk dat ik hier verder ga, boeit het dat ik het programma nog nooit gezien heb?
Ik zat gaadnondeju meej m'n bakkes open te slaope ondur umerrikkas nekstop moddul!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik dacht al, woar is dat gekke wief gebleven? Ik miste je al Cee!
We slepen je er doorheen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef Livra het volgende:
Oke. Ik moet er nog inkomen. Frits komt er nu bij als een soort houvast voor mij.
het wordt met 30 seconden vertraging uitgezondenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef Livra het volgende:
Hm..het is live maar wel direct ondertiteld via 888..?
Alles is gescript.. Frits doet alles van autocue lezen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef Livra het volgende:
Zal wel een paar seconden vertraging in zitten. En een retesnelle tolktypiste.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef Livra het volgende:
Dat is volgens mij standaard met live volgens mij iddquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het wordt met 30 seconden vertraging uitgezonden
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:36 schreef Cee het volgende:
Bij Karin Bloemen zijn zo te zien ook weer een hoop vogels dood neergevallen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:36 schreef Cee het volgende:
Bij Karin Bloemen zijn zo te zien ook weer een hoop vogels dood neergevallen.
Livra, let op Willem Nijholt, da's een ouwe gek.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Karin is tof
We zijn ooit een keer samen dronken geworden
Net zo vaak als dat we aan moeten horen dat Dennis leraar Nederlands is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoevaak moeten we trouwens nog aanhoren dat Jeroen communicatiewetenschappen studeert?
Nou ja..zoiets moet toch gecommuniceerd worden?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoevaak moeten we trouwens nog aanhoren dat Jeroen communicatiewetenschappen studeert?
;quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef Livra het volgende:
[..]
Nou ja..zoiets moet toch gecommuniceerd worden?
Hij loopt zometeen naar de bushalte en pakt lijn 23 naar Diemen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:39 schreef Livra het volgende:
Is hij ergens naar op weg? Ik zie hem met die jas druk doen en trappen aflopen?
Of gewoon doorlopen naar de Popstars-studio haha.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij loopt zometeen naar de bushalte en pakt lijn 23 naar Diemen.
(nee, ik weet het niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |