Tof dat je het wil doenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, het word kunst met een grote K!
Hij heeft net een optrekje in Amsterdam gekocht.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Enige wat ik meekreeg van vorige topic is dat Ruud hetero is. *vertrekt met zweepje richting woonplaats Ruud*
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, het word kunst met een grote K!
HELL NO!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Trouwens onterechte exit, die gele had eruit gemoeten.
Volgens mij kan ik de laatste intercity nog halen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft net een optrekje in Amsterdam gekocht.
Achter de jury zag ik een paar keer een hele hoge tribune met een hoop mensen, die zat er eerst niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef Honeymooner het volgende:
Heeft iemand kunnen zien trouwens of het nou anders was met de zitplekken dan vorige jaren? Ik zag iig geen mensen staan.
Whehequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Die Sandor heeft het zelfde gezicht als Ritchie van X-Factor en LA The Voices:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Whehe
Sandor deed me een beetje denken aan deze man:
[ afbeelding ]
Aah oke, nou dan ben ik benieuwd waar ik zit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Achter de jury zag ik een paar keer een hele hoge tribune met een hoop mensen, die zat er eerst niet.
Had je de duurdere of goedkopere kaartjes gekocht?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:06 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Aah oke, nou dan ben ik benieuwd waar ik zit.
ik moet weer ff de kleuren in me opnemenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Trouwens onterechte exit, die gele had eruit gemoeten.
Duurdere.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Had je de duurdere of goedkopere kaartjes gekocht?
Degene die Billionaire zongquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet weer ff de kleuren in me opnemen
Ja dat was ook mijn ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |