ahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Werkt op hun school. Is net een snoepwinkel soms, zegt ze.
zoeken ze nog mensen daar?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn broer werkt ook voor de FOntys in TIlburg, maar dan op een andere richtingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
ik mis wel een Freekquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:34 schreef --Globe-- het volgende:
Vind het niveau van de mannen wel hoger dan bij Joseph. Daar waren zeker 4 gewoon vrij slecht.
Leuk! It's a small world after all.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer werkt ook voor de FOntys in TIlburg, maar dan op een andere richting
wat tofquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Leuk! It's a small world after all.![]()
Handige is dat die vriendin dus ook altijd weet wanneer er voorstellingen zijn van klassen en mensen uit de master-opleidingen. Kan je voor 5 euro een mooie musical-avond beleven van aanstormend talent.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik bedoelde echt Freek
John was ook wel ok
Eensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:34 schreef --Globe-- het volgende:
Vind het niveau van de mannen wel hoger dan bij Joseph. Daar waren zeker 4 gewoon vrij slecht.
Die is ook goed terecht gekomen, maar als ik objectief kijk stond Freek op eenzame hoogte.quote:
quote:
dat geloof ik ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Alhoewel het af en toe wel heel zwaar is, vooral omdat het gehalte aan ego's bij zo'n opleiding wat hoger ligt, lekker diva gedrag en zo.
Maar Micha is heel aardig.
John is zeker goed terecht gekomen, en was mijn ogen ook een goede Joseph geweest.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die is ook goed terecht gekomen, maar als ik objectief kijk stond Freek op eenzame hoogte.
Net als Brigitte in OZNE
Dat is wel leuk jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Leuk! It's a small world after all.![]()
Handige is dat die vriendin dus ook altijd weet wanneer er voorstellingen zijn van klassen en mensen uit de master-opleidingen. Kan je voor 5 euro een mooie musical-avond beleven van aanstormend talent.
ziet er al mooi uit hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. dit is m.. voor nu... ben nog niet helemaal tevreden..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |