Snel nog de prono en kijkcijfers invullen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:12 schreef ry4life het volgende:
Denk niet dat ik helemaal zal kijken, maar stukjes ervan
Donequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Snel nog de prono en kijkcijfers invullen!
Ik dacht al, woar is dat gekke wief gebleven? Ik miste je al Cee!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:23 schreef Cee het volgende:
Zo, ik zit er klaar voor. Net op tijd, want ik was in slaap gevallen op de bank.
LIVRAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:24 schreef Livra het volgende:
Ik denk dat ik hier verder ga, boeit het dat ik het programma nog nooit gezien heb?
Ik zat gaadnondeju meej m'n bakkes open te slaope ondur umerrikkas nekstop moddul!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik dacht al, woar is dat gekke wief gebleven? Ik miste je al Cee!
We slepen je er doorheen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef Livra het volgende:
Oke. Ik moet er nog inkomen. Frits komt er nu bij als een soort houvast voor mij.
het wordt met 30 seconden vertraging uitgezondenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef Livra het volgende:
Hm..het is live maar wel direct ondertiteld via 888..?
Alles is gescript.. Frits doet alles van autocue lezen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef Livra het volgende:
Hm..het is live maar wel direct ondertiteld via 888..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |